Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 30.1.2017 den 16.53):

Ja det bruker ganske lang tid, men det er heldigvis den som er tregest da :) De andre er ferdige dritfort.

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjempeirriterende problem. Hver gang simmen min tar et bilde av enten seg selv eller noen andre så blir fotografiet helt svart. Jeg har prøvd å reparere spillet og slikt men ingenting som fungerer. Noen tips? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som sliter med at når en av foreldrene skal sette ned ungen sin så forsvinner den ut i intet?? Irriterer vettet av meg! :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, secret92 skrev:

Jeg har kjempeirriterende problem. Hver gang simmen min tar et bilde av enten seg selv eller noen andre så blir fotografiet helt svart. Jeg har prøvd å reparere spillet og slikt men ingenting som fungerer. Noen tips? 

hmm, kan det være pga fotografiferdigheter og kvalitet på bildet du tok? har tatt bilder av dårlig kvalitet som blir veldig blury, men ikke helt svart så mulig det er en bug ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt et utrolig irriterende problem siden toddler-oppdateringen, kanskje det er noen her som kan hjelpe meg? Siden jeg oppdaterte blir alle tankeboblene med interaksjoner som omhandler småbarn blanke. Absolutt alle! Og alle møblene fra oppdateringen heter også kun **DEBUG**, de har ingen beskrivelser heller. Det er skikkelig irriterende, for det er liksom ikke noe poeng å spille med småbarn når jeg ikke vet hva jeg trykker på, men jeg vil jo så gjerne spille med dem! 

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvordan man laster ned mod manager (den computer tingen) på mac? Har sett diverse av youtube videoer hvordan man gjør det, men det fungerer ikke. 

Det er tydeligvis en mod som gjør at man kan følge simmene til skolen og lage bygget selv :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt et utrolig irriterende problem siden toddler-oppdateringen, kanskje det er noen her som kan hjelpe meg? Siden jeg oppdaterte blir alle tankeboblene med interaksjoner som omhandler småbarn blanke. Absolutt alle! Og alle møblene fra oppdateringen heter også kun **DEBUG**, de har ingen beskrivelser heller. Det er skikkelig irriterende, for det er liksom ikke noe poeng å spille med småbarn når jeg ikke vet hva jeg trykker på, men jeg vil jo så gjerne spille med dem! 

Anonymkode: 4c80d...88f

Glemte å si at jeg bruker mac, om det har noe å si smil :)

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha tips om morsomme mods! Jeg gikk inn på modthesims, men synes siden er veldig uoversiktlig...

Har lastet ned romantikkaspirasjon-mod, + spise raskere-mod, men skulle hatt noen som gjør ting litt mer spennende.

Gikk litt lei av city living, så har nå samlet alle karakterene derifra i Newcrest og slengt alle inn i diverse hus. Synes det er gøy å følge slektstre, men merker jeg må passe meg så ikke alle simmene blir i slekt til slutt :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Anbefaler deg å sjekke på youtube, der får du reviews av mods. De legger til linker også. Jeg bruker youtube, synes modthesims er så rotete og ekkelt. Finner aldri noe der, bare hvis jeg får direktelink fra youtube :fnise:

 

Edit: sitatet forsvant :bond:
 

Da skal jeg prøve youtube :)  Har aldri spilt med mods før, men husker det var mulig med nakne simmer og slikt i sims3, så er på tide siden jeg går litt lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale en sims-gruppe på facebook. Det er litt mye fjolling der iblant, men om man trenger hjelp til mods, cc eller noe annet, så får man stort sett gode svar. Simmers United heter den :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Oppdaget noe helt tilfeldig. 
Har testingcheats på, høyrekliket på postkassen også "set as head", bom postkasse oppå hode. Aldri trykt på den før. Når jeg trykker på "get mail" eller betal reginger så hopper den av hode, også står den der. Og den funker. Aldri opplevd maken.:skratte: 

Kan vist gjøre dette med absolutt alt av objekter. Prøvde et toalett, funket. :fnise:

Uten navn.jpg

:hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har hatt litt problemer med spillet? Jeg fikk et småbarn nettopp og plutselig ble behovsmålerene og simmene helt korka. Målerene fylte seg nesten ikke opp som resulterte i et meget vanskjøttet barn, og foreldrene gjorde som regel som de ville uansett hvor mye jeg trykket. Småbarnet ble heldigvis barn uten å bli hentet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Vevila skrev:

Noen andre som har hatt litt problemer med spillet? Jeg fikk et småbarn nettopp og plutselig ble behovsmålerene og simmene helt korka. Målerene fylte seg nesten ikke opp som resulterte i et meget vanskjøttet barn, og foreldrene gjorde som regel som de ville uansett hvor mye jeg trykket. Småbarnet ble heldigvis barn uten å bli hentet! 

Jeg har akkurat samme problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Stjerneklart skrev:

Jeg har akkurat samme problem

Håper de får fikset det snart! For det tok vekk hele gleden med å ha småbarn, som faktisk var ganske velgjort denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.1.2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt et utrolig irriterende problem siden toddler-oppdateringen, kanskje det er noen her som kan hjelpe meg? Siden jeg oppdaterte blir alle tankeboblene med interaksjoner som omhandler småbarn blanke. Absolutt alle! Og alle møblene fra oppdateringen heter også kun **DEBUG**, de har ingen beskrivelser heller. Det er skikkelig irriterende, for det er liksom ikke noe poeng å spille med småbarn når jeg ikke vet hva jeg trykker på, men jeg vil jo så gjerne spille med dem! 

Anonymkode: 4c80d...88f

jeg hadde samme problem, men du kan høyreklikke på spillet og trykke avansert (ellernoe) også endre språket for så å endre tilbake. det hjalp for meg :)

Anonymkode: a15cc...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30. januar 2017 den 18.06, secret92 skrev:

Jeg har kjempeirriterende problem. Hver gang simmen min tar et bilde av enten seg selv eller noen andre så blir fotografiet helt svart. Jeg har prøvd å reparere spillet og slikt men ingenting som fungerer. Noen tips? 

Har samme her. Ingenting med skills innen foto å gjøre. Må være en glitch. Det funker dessverre ikke å reparere spillet og det kom helt plutselig.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2017 den 19.53, AnonymBruker skrev:

jeg hadde samme problem, men du kan høyreklikke på spillet og trykke avansert (ellernoe) også endre språket for så å endre tilbake. det hjalp for meg :)

Anonymkode: a15cc...f45

Takk for tipset! Jeg prøvde, men det funket desverre ikke :(

Anonymkode: 4c80d...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...