Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Prøver å få en sim til å dø i en brann, men han vil ikke dø.. :ninja: :ohmy: 
Får til å lage brann. Han kan stå midt i det, til og med ta fyr en liten stund, men så slutter det og brannen bare fortsetter rundt han. Noen som veit hvorfor han ikke dør? 


Bare glem det. Var visst noe feil med den simmen, skjedde med en gang med en annen. 
Liker instinktet deres da. At de plukker opp smårollingen med en gang de oppdager brannen, å løper ut på gaten med henne 
:engel:

Endret av Lofotfrøken
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Den kommer jeg ikke til å kjøpe. Det er snickers og twist. <-- jeg måtte bare, det bare falt nedi hodet på meg, da jeg skulle si "det er sikkert og visst". Er faktisk usikker på om jeg bruker det riktig, det bare falt ned på meg, så da ble det sånn.:bond:

Nå fikk jeg sykt lyst på snickers og twist :(

Men jeg er helt enig, bowlingpakken virker døll. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 5.2.2017 den 22.08):

Nå fikk jeg sykt lyst på snickers og twist :(

Men jeg er helt enig, bowlingpakken virker døll. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarte ikke la være å kjøpe vampyr-extention. Helgen har bestått av Sims 4. 

Kunne tenke meg universitet og kjæledyr-extention. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmål: Forblir inventaret igjen i butikken hvis man selger den? Har lyst til å selge en butikk og ha en annen sim til å kjøpe den, men har ikke turt i tilfelle jeg må bygge opp hele butikken på nytt.

Anonymkode: 51a2a...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørsmål: Forblir inventaret igjen i butikken hvis man selger den? Har lyst til å selge en butikk og ha en annen sim til å kjøpe den, men har ikke turt i tilfelle jeg må bygge opp hele butikken på nytt.

Anonymkode: 51a2a...903

Det forblir:-) Så du kan fint selge og få andre til å kjøpe det

Anonymkode: feefe...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om man kan endre språk fra norsk til engelsk uten å reinstallere eller miste alt man har gjort? Savner å ha det på originalspråket, men når jeg lastet det ned fra origin så kom det på norsk og jeg var for spent til å prøve ut spillet til at jeg forsøkte å bytte språk :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som vet om man kan endre språk fra norsk til engelsk uten å reinstallere eller miste alt man har gjort? Savner å ha det på originalspråket, men når jeg lastet det ned fra origin så kom det på norsk og jeg var for spent til å prøve ut spillet til at jeg forsøkte å bytte språk :( 

Jeg fikk velge hvilket språk jeg ville ha spillet på når jeg installerte det igjen for å ikke så mange dager siden. Det skal også være en måte å få endret det på, men det er ikke alltid det funker. Er denne videoen til hjelp kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 minutter siden, wizardunicorn skrev:

Jeg fikk velge hvilket språk jeg ville ha spillet på når jeg installerte det igjen for å ikke så mange dager siden. Det skal også være en måte å få endret det på, men det er ikke alltid det funker. Er denne videoen til hjelp kanskje?

Jeg har mac så egentlig ikke :( Men takk allikevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Fredsmegleren skrev:

Jeg har mac så egentlig ikke :( Men takk allikevel! 

Jeg har mac selv, men har windows 10 på ene delen av harddisken. Eneste måten for at den ikke skal gå kaputt om jeg vil kjøre noe som helst av spill. Kan denne være til hjelp? Sånn om du ser bort i fra de nederste punktene. Jeg husker å gjort dette selv en gang, på macen, men det er grusomt lenge siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden slitt med å "komme inn i" sims 4, så jeg lastet ned sims 2 bare for å se om jeg var blitt for gammel og jeg må si..... Jeg har ikke blitt en dag eldre i hodet i alle fall :fnise: Hvorfor er sims 2 så mye kjekkere? (Skjønner at det ikke gjelder alle altså, men for oss som synes det). Føler konstant det er noe jeg bare MÅ gjøre før jeg kan legge det bort, akkurat som da jeg var tenåring og satt oppe hele nettene og spilte sims. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Noen som vet om man kan endre språk fra norsk til engelsk uten å reinstallere eller miste alt man har gjort? Savner å ha det på originalspråket, men når jeg lastet det ned fra origin så kom det på norsk og jeg var for spent til å prøve ut spillet til at jeg forsøkte å bytte språk :( 

Du kan fint endre språk uten å miste noe som helst. Jeg endret språk til engelsk i fjor en gang. Alt var fremdeles der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det forblir:-) Så du kan fint selge og få andre til å kjøpe det

Anonymkode: feefe...087

Ok, takk! :)

Anonymkode: 51a2a...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...