Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at simmene mine går opp i alder alt for fort. Det kan være 11 dager til de skal gå opp i alder, og dagen etter har de plutselig bursdag. Det er helt sinnsykt irriterende. Noen andre som har dette problemet, eller vet hva man kan gjøre med det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er min nye vampyrberte; Franciska Darklords (ja jeg vet, tidenes dårligste navn, men gadd ikke finne på noe bedre:)

UdHfmId.jpg

 

Og her er huset hennes, et underjordisk vampyrreir! :POver bakkenivå er det bare inngangsparti og et drivhus så hun kan dyrke planter uten å brenne opp i solen (gidder ikke lage solskinnsdrikk hver gang hun må ut på dagtid). Huset er laget som starterhome og koster under 20.000 simoleoner :)

KpeN7cS.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen av navnene på mine simmer:

Petronella, Sivert, Seline, Madeleine, Selma, Kristine, Jørgen, Alvin, Rafiella, Fredrik, Luda, Espen, Malita, Milla, Fiona, Anastasia, Anabella, Asalia, Jonas, Savanna, Viktor-Neo, Juliana, Gerdina, Kamille, Petrus og mange fler.. Funnet på noen selv, andre er tatt fra internett (filmer, nettsteder, facebook utenlandske navn på blomster..)

Endret av FlyvendeBie
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
FlyvendeBie skrev (På 29.1.2017 den 22.55):

Her er noen av navnene på mine simmer:

Petronella, Sivert, Seline, Madeleine, Selma, Kristine, Jørgen, Alvin, Rafiella, Fredrik, Luda, Espen, Malita, Milla, Fiona, Anastasia, Anabella, Asalia, Jonas, Viktor-Neo, Gerdina, Kamille, Petrus og mange fler.. Funnet på noen selv, andre er tatt fra internett (filmer, nettsteder, facebook utenlandske navn på blomster..)

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For et styr, men du dærduen blei fornøyd jeg :fnise:Mitt første litt spesielle hus gjennom inspirasjon fra Youtube.(Alle mine er så kjedelige haha) Sånne Lake house ser bare så utrolig koselige ut! 

Forsiden og baksiden:

img1485738345309.jpg

1. Etasjen: 

received_10154342852764639.png

2. Etasjen: 

received_10154342852884639.png

3. Etasjen: 

received_10154342852999639.png

Vinduene er jo helt crazy plassert sett utenfra da, men men... :ninja::P 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har engelsk sims, så har omtrent bare engelske navn. Finnes dog noen norske her og der.

Victoria, Valentina, Viola, Valerie, Candice, Parker, Penny, Jenny, Mihai, Shane, Christopher, Camilla, Katherine, Estrella, Caroline, Chase, Maria, Esme, Michael, Christian, Magnolia, Athene ect.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trykker stort sett bare på random frem til jeg får et navn jeg liker :P men bare når jeg spiller på engelsk da. Hadde jeg gjort det når jeg spiller på norsk hadde alle hett Kari Johansen.. det er såååå kjipe navn i den norske oversettelsen!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 30.1.2017 den 10.34):

Jeg trykker stort sett bare på random frem til jeg får et navn jeg liker :P men bare når jeg spiller på engelsk da. Hadde jeg gjort det når jeg spiller på norsk hadde alle hett Kari Johansen.. det er såååå kjipe navn i den norske oversettelsen!

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, bippo skrev:

Jeg har et problem med at simmene mine går opp i alder alt for fort. Det kan være 11 dager til de skal gå opp i alder, og dagen etter har de plutselig bursdag. Det er helt sinnsykt irriterende. Noen andre som har dette problemet, eller vet hva man kan gjøre med det? 

I hovedmenyen kan du endre levetiden på simmene dine. Det gjelder fra nye simmer du lager. Da må det gå sånn 60 dager eller noe før de går opp i alderstrinn :) Kan bli litt lenge i perioder, men de kommer hvert fall laaaangt i karrierene sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Notatboka
37 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ang livsløp. Oppdaget at mine ikke eldres. Ikke en dag. Er det en bug? Noen andre som har opplevd det?
Lever vampyrer evig med en gang, eller må man gjøre noe for at det skal skje? Oppdaget at simmen som ikke var vampyr ikke ble eldre heller... :S rart 

Har du sjekket at du har på autoaldring? Gå på meny, spillinnstillinger, spill og se om du har huket av på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Notatboka skrev (På 30.1.2017 den 15.48):

Har du sjekket at du har på autoaldring? Gå på meny, spillinnstillinger, spill og se om du har huket av på det.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Notatboka
1 minutt siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Men er det mulig å slå av aldring? Har kun sett at man kan velge mellom kort, medium og lang livstid. Ikke slå det helt av :S så har aldri trykt på noe slikt. Så rart at de plutselig ikke blir en dag eldre. 

Men har avinnstallert sims og innstallerer på nytt nå. 
Følte for å flytte sims fra C til D-disk. 

Man kan slå av aldring, ja. Jeg gjør det innimellom om jeg vil fokusere på karriere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ISeeYouCreep
Notatboka skrev (På 30.1.2017 den 15.53):

Man kan slå av aldring, ja. Jeg gjør det innimellom om jeg vil fokusere på karriere.

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Er det mulig å endre navn etter å ha installert sims? eller må jeg avinstallere, for så å installere engelsk? 
Er så lei av å slite med guider og slik, siden alle er på Engelsk. De norske ordene henger ikke alltid på greip heller. Så jeg må gjette meg frem og lete i en evighet. 

Hmmm det vet jeg ikke, tror det har noe å gjøre med hvilket språk origin er installert på. Har origin på norsk på laptopen, og origin på engelsk på den stasjonære, og språkene er deretter.

Redigert: Åja nvm, jeg ser du fant det ut :) Er hvertfall enig i at noen av oversettelsene er helt fucka.

1 time siden, MintyBreeze skrev:

I hovedmenyen kan du endre levetiden på simmene dine. Det gjelder fra nye simmer du lager. Da må det gå sånn 60 dager eller noe før de går opp i alderstrinn :) Kan bli litt lenge i perioder, men de kommer hvert fall laaaangt i karrierene sine

Takk, men det er jeg klar over :) Problemet er bare at nedtellingen er bugga, så det går fra feks 11 dager til bursdag til 0 dager til bursdag i løpet av et døgn, og det er sykt irriterende. 

Endret av bippo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
bippo skrev (På 30.1.2017 den 16.48):

Hmmm det vet jeg ikke, tror det har noe å gjøre med hvilket språk origin er installert på. Har origin på norsk på laptopen, og origin på engelsk på den stasjonære, og språkene er deretter.

Redigert: Åja nvm, jeg ser du fant det ut :) Er hvertfall enig i at noen av oversettelsene er helt fucka.

Takk, men det er jeg klar over :) Problemet er bare at nedtellingen er bugga, så det går fra feks 11 dager til bursdag til 0 dager til bursdag i løpet av et døgn, og det er sykt irriterende. 

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Nasse Nøff ❤ skrev:

Origin er på Norsk. Så Norsk kom opp automatisk da jeg skulle innstallere sims 4. Men valgte Engelsk. Spent på hvordan det blir når alt er ferdig. Er ikke ferdig med grunnspillet enda, tar en evighet jo :P

Ja det bruker ganske lang tid, men det er heldigvis den som er tregest da :) De andre er ferdige dritfort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...