Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil ha hekser, vampyrer, feer, varulver, magiske krefter, zombier, eliksirer, og muligheten til å starte som spøkelse. Og med portal til undergrunnsverden der det går rundt spøkelser og masse annet :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Fredsmegleren skrev:

Jeg vil ha hekser, vampyrer, feer, varulver, magiske krefter, zombier, eliksirer, og muligheten til å starte som spøkelse. Og med portal til undergrunnsverden der det går rundt spøkelser og masse annet :laugh:

Kanskje dette er grunnen til at ordene "Escape to an eerie location" eller noe står i spillkoden? Det hadde vært knallbra! Men den bør være bedre enn Sixam, for det var begredelige greier etter å ha sett for seg alle mulighetene ved en egen alienverden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ardwinna skrev:

Kanskje dette er grunnen til at ordene "Escape to an eerie location" eller noe står i spillkoden? Det hadde vært knallbra! Men den bør være bedre enn Sixam, for det var begredelige greier etter å ha sett for seg alle mulighetene ved en egen alienverden.

Jepp!
Ellers så burde EA spille videre på urtedrikkene man kan lage i Ut i naturen slik at man får type "forvandle nabo til frosk" eliksir der man må sanke ingredienser selv :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg savner dyreliv og småbarn. 

Syntes også at vi burde få lov å bygge leilighetsbygg og ikke bare drive på med penthousen (hvis noen vet om vi kan bygge egne tar jeg i mot tips) 

skulle ønske de også kom med integrert kjøleskap, hjørnesofaer osv. Føler vi fikk så mye mer for pengene før. 

Anonymkode: a91ad...6cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror Årstider blir den desidert vanskeligste pakken for Sims å lage. Rett og slett fordi de må gjøre veldig mye jobb i alle eksiterende verdener, samt kontinuerlig jobbe med framtidige verdener for å få det til å fungere. Jeg mener i alle fall å ha lest at det ga dem VELDIG mye jobb, men de sa aldri noe om at det ikke kom. Det blir nok en EP, og de kommer jo ikke like ofte som andre pakker. 

Når det gjelder dyreliv skjønner jeg ikke hvorfor det ikke har kommet enda. Når du har lett for å lage aliens, hva er da problemet med dyr. Dette burde lett kunne være en GP. Det må være andre behov som har blitt prioritert først, for jeg kan ikke forstå hvorfor det ikke skulle la seg gjøre.

Jeg forsto det sånt at teamet som jobbet med Byliv hadde jobbet med pakken LENGE, samtidig som andre jobbet med Ut å spise + div SP. Det er vel ikke umulig at noen andre jobber med dette allerede nå, selv om de lanserer andre pakker i mellomtiden.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3. januar 2017 den 22.52, AnonymBruker skrev:

Jeg savner dyreliv og småbarn. 

Syntes også at vi burde få lov å bygge leilighetsbygg og ikke bare drive på med penthousen (hvis noen vet om vi kan bygge egne tar jeg i mot tips) 

skulle ønske de også kom med integrert kjøleskap, hjørnesofaer osv. Føler vi fikk så mye mer for pengene før. 

Anonymkode: a91ad...6cf

Hjørnesofa i Ut å Spise.

Grunnen til at man ikke kan lage leiligheter selv er pga byggene er "Skall". I tillegg gir det utfordringer med å spille i etasjer uten å konstant falle ned på bakkenivå. Hvis du lager fire etasjer oppå en penthouse, så kan du se hva jeg hinter til. Med en gang man zoomer litt ut, så faller man ned til bakkenivå. Jeg forsto det sånn at dette har de jobbet hardt med å unngå i "Skallene" de har laget i Byliv, men hadde nok vært umulig å gjøre hvis man skulle lage x-antall etasjer selv i andre byer. Men jeg savner funksjonen. Virkelig. Håper de klarer å lage en patch slik at det blir mulig.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.12.2016 den 20.46, tweet skrev:

Hva skjer når jeg gjør det?  Googla det, men må jeg "ctrl-shift-c" og skrive inn kodene hver gang jeg spiller? 

 

Anonymkode: 3a9bb...aac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.1.2017 den 20.42, Fredsmegleren skrev:

Jeg vil ha hekser, vampyrer, feer, varulver, magiske krefter, zombier, eliksirer, og muligheten til å starte som spøkelse. Og med portal til undergrunnsverden der det går rundt spøkelser og masse annet :laugh:

I The sims så kan man faktisk lage kostymer på dem. :hoppe: De har hatt spøkelser og alt... :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Anonymkode: 3a9bb...aac

Jeg tipper det finnes en annen nettside som deler ut enda flere koder. En kode for alt omtrent. Kanskje noe sånt hyper-moderne greier. :P 

Jeg fant masse jukse-koder slik at dataspillet ikke tar så lang tid og slik at man får mye mer ut av det. 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, Sitronmelis skrev:

Jeppsi, Vampyrer er neste game pack..

Synes det burde ha vært en full EP med flere overnaturlige vesener... Men jeg kommer til å kjøpe den uansett fordi jeg elsker overnaturlige greier i sims, og fordi det følger med en ny by :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

vampyrer:mynona::nigo:

 

den skal jeg vertfall kjøpe! har savnet vampyrer, kanskje jeg klarer engasjere meg litt lenger over denne pakken ? Den virker bra vertfall :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, er jeg den eneste som ikke er keen på vampyrer og overnaturlig?

I tillegg til årstider og superstar, ønsker jeg meg så sårt en universitetspakke...synes det var så gøy når du kunne sende simmene på universitetet, ta skikkelig jalla fag og ha krav om visse grader for visse jobber.

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesp.

Har ingenting for det overnaturlige. Synd jeg fikk med aliens når jeg installerte GTW, og kommer absolutt ikke til å kjøpe den nye pakken. 

Som mange andre ønsker jeg meg heller pakker som gjør Sims så realistisk som mulig. Feks, Generations, Pets, University, Seasons.. 

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...