Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, -Missi- skrev:

Måtte nylig gjennom det der selv, sleit litt med city living som ikke ville laste ned. Måtte avinstallere sims 4 og installere alt på nytt. Deretter funket det. Utrolig irriterende:dry:men gikk ganske fort da jeg hadde alt på origin :) tok maks 1t tror jeg.

Jeg har også alt på orgin. Nedlastingen er halvveis på sims 4, men står at det er igjen 2 timer. I tillegg skal jeg laste ned de siste to. Jaja, har heldigvis fri i morgen, så da blir jeg nok sittende :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, Rakelmaki skrev:

Jeg har også alt på orgin. Nedlastingen er halvveis på sims 4, men står at det er igjen 2 timer. I tillegg skal jeg laste ned de siste to. Jaja, har heldigvis fri i morgen, så da blir jeg nok sittende :P 

Ah kjipt da tar det nok litt tid, men tar nok lengst tid med grunnpakka og de andre går fortere tenker jeg :)

Jeg har og fri :bolledeig:skal lese litt pensum..menn skal jaggu spille litt og :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Rakelmaki skrev:

Jeg har så lyst på City living, men vet ikke om mac`n min har plass. Har macbook air. 

Jeg har selvfølgelig basisspillet sims 4, og sims 4 På jobben. Har lyst til å kombinere city living med på jobben. Hvor mange spill har dere installert samtidig? Tror det går med to tilleggsspakker sammen med hovedspillet før det går sakte, men er city living som en tilleggspakke eller er den mye større? :)

Edit: Det jeg gjør er å ta av aldring og begynne på bunnen. Jobbe meg oppover og skaffe kjæreste osv. deretter tjene penger sammen og kjøpe et fint hus, få barn osv. City living høres gøy ut fordi man kan leie først. Det er mer realistisk. 

Har samme spesifikasjoner på min macbook air som deg, og min tålte ikke get to work + get together sammen, lagget noe hinsides og jeg er for utålmodig til det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så misunnelig! Jeg kan bare ikke spille akkurat nå. :grine: Jeg kan ikke spille før 16 desember, da er jeg fri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Poppie skrev:

Har samme spesifikasjoner på min macbook air som deg, og min tålte ikke get to work + get together sammen, lagget noe hinsides og jeg er for utålmodig til det :P

Så dumt! Spillet er endelig ferdig lastet ned. Går veldig bra foreløpig, men har ikke spilt så lenge. Får krysse fingrene :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rakelmaki skrev:

Så dumt! Spillet er endelig ferdig lastet ned. Går veldig bra foreløpig, men har ikke spilt så lenge. Får krysse fingrene :P 

Si ifra hvordan det går, så mulig jeg laster inn get to work igjen - synes den var ganske så bra :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) Er det ingen andre som har problemer med å komme inn på Origin eller bare kommer til en delvis blank side( med tekstrubrikker til venstre, men de virker ikke) og der stopper det opp. Fikk kræsj-feil da jeg prøvde å åpne sims4 ( det samme med et annet spill) Deretter avinstallerte jeg origin, prøvde å gå via sims4, men der kom det opp en liten tekstboks hvor det sto at jeg måtte ha origin og under steng. Ingen tilbud om nedlastning, så nå sitter jeg her og lurer på hva som er neste skritt :hallo::klo: 

Endret av Nita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det foregår syke ting på sykehuset her... En av simmene har skjønt det, når noen dauer så sørg for å få tatt bilde med mobilen før du prøver å hjelpe til! Det er ikke så mye mer hjelp i hjelpepersonellet heller, de står bare og griner. :sprettoy::fnise:

15000602_10154558312926405_8247743725305

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det foregår syke ting på sykehuset her... En av simmene har skjønt det, når noen dauer så sørg for å få tatt bilde med mobilen før du prøver å hjelpe til! Det er ikke så mye mer hjelp i hjelpepersonellet heller, de står bare og griner. :sprettoy::fnise:

15000602_10154558312926405_8247743725305

:grine:jeg vil inn å spille sims4 jeg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Nita skrev:

Hei :) Er det ingen andre som har problemer med å komme inn på Origin eller bare kommer til en delvis blank side( med tekstrubrikker til venstre, men de virker ikke) og der stopper det opp. Fikk kræsj-feil da jeg prøvde å åpne sims4 ( det samme med et annet spill) Deretter avinstallerte jeg origin, prøvde å gå via sims4, men der kom det opp en liten tekstboks hvor det sto at jeg måtte ha origin og under steng. Ingen tilbud om nedlastning, så nå sitter jeg her og lurer på hva som er neste skritt :hallo::klo: 

http://answers.ea.com/t5/The-Sims-4/Origin-is-not-running-message-d3382ced-984c6a38-00000000/td-p/4172403

http://sims4.crinrict.com/en/2015/08/origin-not-running-d3382ced984c6a3800000000/

Prøvd disse?

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jo problemet at jeg får ikke lastet inn spillet fordi jeg kommer ikke inn på noen nedlastningsside. Uansett hva og hvor jeg trykker meg inn på en link til Origin, så kommer jeg til samme side, en nesten blank side med noen taster til venstre som ikke virker:icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Nita skrev:

Nå er jo problemet at jeg får ikke lastet inn spillet fordi jeg kommer ikke inn på noen nedlastningsside. Uansett hva og hvor jeg trykker meg inn på en link til Origin, så kommer jeg til samme side, en nesten blank side med noen taster til venstre som ikke virker:icon_frown:

Har du prøvd forskjellige browsere?
Her er nedlastings linken for

Windows:

https://www.dm.origin.com/download

Mac:

https://www.dm.origin.com/mac/download

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Feyfeyhey skrev:

Har du prøvd forskjellige browsere?
Her er nedlastings linken for

Windows:

https://www.dm.origin.com/download

Mac:

https://www.dm.origin.com/mac/download

 

Du kjære vene vakre våttever Feyfeyhey :blomst: jeg trykte på windows-linken og nå er Origin atter installert, jeg kommer meg inn på spillene.... Tusen hjertelig takk :roser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Festivalene mine sitter fast!! Nå har jeg romantikkfestivalen OG nerdefestivalen OPPÅ hverandre!

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Shepherd skrev:

Går det ann å bygge blokker? Og kan simmene mine eie en blokk og leie ut leiligheter?

Nei, det går ikke an å bygge blokker! det er veldig skuffende ;-(Jeg tror heller ikke det er mulig å eie og leie ut.. Men har ikke funnet ut det helt enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, FlyvendeBie skrev:

Nei, det går ikke an å bygge blokker! det er veldig skuffende ;-(Jeg tror heller ikke det er mulig å eie og leie ut.. Men har ikke funnet ut det helt enda..

Åh :-( kjøpte det igår så jeg har ikke fått satt meg helt inn i det enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den :-) Vært veldig opptatt selv, fikk spillet forrige helg.

Jeg har oppdaget at vi ikke kan endre på leie-leilighetene, og de få kjøpe leilighetene som er (er vel ett par stk?) kan vi rive og bygge nytt :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
FlyvendeBie skrev (På 13.11.2016 den 12.02):

Nei, det går ikke an å bygge blokker! det er veldig skuffende ;-(Jeg tror heller ikke det er mulig å eie og leie ut.. Men har ikke funnet ut det helt enda..

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...