Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

På 14.11.2016 den 11.23, Poppie skrev:

Dere som har macbook air og spiller 2 utvidelsespakker: LAGRE FØR DERE STIKKER ET STED SOM KREVER LASTESKJERM!

Aaaah, hadde blitt forfremmet 2 ganger og livet var herlig, så ble simmen bedt på date og lasteskjermen ga seg aldri...måtte skru av hele maskinen :angry:

Jeg har lært! Igjen.

Så du har gjort det før? Bare på en annen type maskin? Og da kræsjer alt? Er det slik å forstå?

Litt ot:
Nr 4 er kjempe gøy, og det er gøy at man kan slippe å bygge ting fra bånnen av. At ting er ferdig bygget med andre ord. :)
Vet noen hvordan får spillet stilt inn på nr 3 sitt modus? Det sto nemlig som tips at man kan stille det tilbake til nummer 3 hvis man ikke trivdes med grafikken i nr 4. Og hvrdan får man lagt til nye spill-kamerater? Noen som vet?

 

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ClickB4it

Jeg håper alle her inne lever etter "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar"-regelen:

Det ser ut til at macbooken må vike snart, og jeg tror jeg skal tilbake til Windows. Kan jeg bruke samme Origin-bruker og beholde Sims, eller må jeg kjøpe alt på nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, ClickB4it skrev:

Jeg håper alle her inne lever etter "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar"-regelen:

Det ser ut til at macbooken må vike snart, og jeg tror jeg skal tilbake til Windows. Kan jeg bruke samme Origin-bruker og beholde Sims, eller må jeg kjøpe alt på nytt?

Det tror jeg du kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, ClickB4it skrev:

Jeg håper alle her inne lever etter "det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar"-regelen:

Det ser ut til at macbooken må vike snart, og jeg tror jeg skal tilbake til Windows. Kan jeg bruke samme Origin-bruker og beholde Sims, eller må jeg kjøpe alt på nytt?

Det kan du.

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det tilbud på Origin :D Vurderer å kjøpe "På Jobben" og "Livet i Byen". Er "Gøy Med Gjengen" i det hele tatt verdt det? De nye funksjonene ser ikke så artige ut, men vil jo ha klærne og sånt:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge en side på nett kan det hende at vi aldri får vær/årstider i Sims 4... Dette fordi det visstnok krever for store forandringer i spillkoden og at de gamle byene må endres/patches for å legge til væreffekter, noe de antakeligvis ikke kommer til å gjøre av redsel for korrupte filer i spillet. Håper det bare er tull. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.11.2016 den 13.00, Tonus skrev:

Nå er det tilbud på Origin :D Vurderer å kjøpe "På Jobben" og "Livet i Byen". Er "Gøy Med Gjengen" i det hele tatt verdt det? De nye funksjonene ser ikke så artige ut, men vil jo ha klærne og sånt:fnise:

Jeg synes Gøy med gjengen er gørrkjedelig. Det eneste jeg likte ved den pakka var den nye byen (selv om den skuffet litt) og noen av de nye klærne, hårfrisyrene og gjenstandene. Klubbgreia og det voldsomme fokuset på å være sosial var ikke helt i min gate. På Jobben er mye bedre og en pakke jeg fremdeles har glede av. Livet i byen er også verdt å ha hvis man først skal investere tid og penger i Sims 4.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet i byen er favoritten min så langt.
Gøy med gjengen gjorde lite for meg, alt for mye mas.
På jobben er koselig den, men ble fort litt lei.

Anonymkode: 302f3...ae5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg synes Gøy med gjengen er gørrkjedelig. Det eneste jeg likte ved den pakka var den nye byen (selv om den skuffet litt) og noen av de nye klærne, hårfrisyrene og gjenstandene. Klubbgreia og det voldsomme fokuset på å være sosial var ikke helt i min gate. På Jobben er mye bedre og en pakke jeg fremdeles har glede av. Livet i byen er også verdt å ha hvis man først skal investere tid og penger i Sims 4.

Enig! Angrer meg på at jeg kjøpe gøy med gjengen, jeg spiller ikke sims for å være sosial liksom :fnise:

Neida, men synes det ble slitsomt. Favorittene mine er "på jobben" og "byliv". Restaurantpakka datt jeg litt utav, var så mye bugs at jeg avinstallerte, mulig det er mye som er fiksa nå, men må spille meg lei av de andre siden macen min bare tåler 2 tilleggspakker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" The Sims 4 Retroglamstæsj kommer 6. september!  "
Å herre, er jo lenge til.

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øverst i teksten står det 6.desember, er nok en skrivefeil nederst i artikkelen. Kommer nok ut om 1 uke :-) 

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

" The Sims 4 Retroglamstæsj kommer 6. september!  "
Å herre, er jo lenge til.

Anonymkode: 302f3...ae5

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg hadde tenkt å spille i dag, men etter oppdatering av spillet så vil det ikke starte. Trykker play, men ingenting skjer. Ingen feilmeldinger heller. Noen som har hatt samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjeeeelp. Jeg bor i kunststrøket eller hva det nå heter, og jeg hengte opp alle maleriene mine på en sånn utstillings vegg. Først hadde jeg valget å selge dem til folk, men nå har jeg ikke det. Maleriene henger der, men jeg får ikke dem ned igjen, og jeg har ikke valget å selge dem heller. Om jeg klikker på galleriveggen står det "sjekk utstyrsliste" men det er ingenting i utstyrslisten. Ingenting kommer opp i galleriet enda maleriene mine henger der med pris og alt ting. Hvordan får jeg dem tilbake? Det er verdt monies som jeg vil ha. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, drue skrev:

Hei! Jeg hadde tenkt å spille i dag, men etter oppdatering av spillet så vil det ikke starte. Trykker play, men ingenting skjer. Ingen feilmeldinger heller. Noen som har hatt samme problemet?

Ikke noe problem her. Har du prøvd  å reparere spiller i origin? 

Jeg oppdaterte for 10 min siden og alt gikk helt fint.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner å kunne kjøre bil, savner større verdener å bevege deg på, savner lengre graviditeter, savner dyr, savner småbarnstiden... The Sims 4 har vanvittig mye å bli bedre på for å slå Sims 3 i mine øyne. Når jeg får ny PC installererer jeg The sims 3 på nytt.

Anonymkode: 037d6...0d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Savner å kunne kjøre bil, savner større verdener å bevege deg på, savner lengre graviditeter, savner dyr, savner småbarnstiden... The Sims 4 har vanvittig mye å bli bedre på for å slå Sims 3 i mine øyne. Når jeg får ny PC installererer jeg The sims 3 på nytt.

Anonymkode: 037d6...0d0

Enig med deg. Jeg savner også årstider utenom det du har skrevet opp. Personlig digger jeg Sims 2 for øyeblikket. Eneste som irriterer der er jo selvfølgelig sim skaperen, men så er jo spillet ganske gammelt da, så kan vel ikke forvente for mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Chiyo skrev:

Ikke noe problem her. Har du prøvd  å reparere spiller i origin? 

Jeg oppdaterte for 10 min siden og alt gikk helt fint.

 

Kjørte en clean boot restart på maskinen, funket etter det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...