Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

59 minutter siden, Auri skrev:

Nå begynner 4 å ligne noe, med toddlers og vampyrer ❤ må vel få kjøpt meg alle pakkene jeg mangler da, skjønner ikke åssen jeg skal ha råd til det mtp pris per stykk :O

Slipper å kjøpe Toddlers da. Den er gratis. 

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg har spilt en del sims 4 i det siste og har støtt på et problem. Jeg klarer ikke få simmen min til å bli gravid. De har gifta seg, siden jeg trodde kanskje det var et kriterie, men neida, det funker fortsatt ikke. Det er bare mulig å ha årnings. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Auri skrev:

Nå begynner 4 å ligne noe, med toddlers og vampyrer ❤ må vel få kjøpt meg alle pakkene jeg mangler da, skjønner ikke åssen jeg skal ha råd til det mtp pris per stykk :O

Hvis jeg ikke bommer helt nå så er det 50% på sims 4 spill hos origin :)

(det var ihvertfall det i går, og pleier å være det ett par ganger i løpet av året!)

Endret av Beena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Persephone skrev:

Hei, jeg har spilt en del sims 4 i det siste og har støtt på et problem. Jeg klarer ikke få simmen min til å bli gravid. De har gifta seg, siden jeg trodde kanskje det var et kriterie, men neida, det funker fortsatt ikke. Det er bare mulig å ha årnings. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Har du trykket på toalettet og tisset på en graviditetstest? Det er det jeg har gjort for å bli gravid på spillet, etter årnings såklart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slipper å kjøpe Toddlers da. Den er gratis. 

Anonymkode: 48a89...de1

Ja det vet jeg :) men jeg mangler Dine out, by-pakka, og typ 10 stæsj-pakker :P +vampyrpakka

2 minutter siden, Beena skrev:

Hvis jeg ikke bommer helt nå så er det 50% på sims 4 spill hos origin :)

Nope, ikke nå lenger :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Persephone skrev:

Hei, jeg har spilt en del sims 4 i det siste og har støtt på et problem. Jeg klarer ikke få simmen min til å bli gravid. De har gifta seg, siden jeg trodde kanskje det var et kriterie, men neida, det funker fortsatt ikke. Det er bare mulig å ha årnings. Noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Du har ikke tilfeldigvis huket av på at simmen ikke kan bli gravid i CAS? 

Hvis ikke, reparer spillet.

Anonymkode: 48a89...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

VAMPYRER? :yvonne: Jeg kan ikke vente! å i går fikk jeg småbarn, og nå er vampyrer rett rundt hjørnet... now we're talking.:laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slik at når man innstallerer sims på en ny pc igjen så starter man på scratch? Alt man har bygd/lagd av simmer osv er borte? :(  Er ikke bare å logge inn med brukeren så ligger alt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et problem med Sims, når gravide simmer skal føde, så forsvinner babyen. 🤔 Altså jeg trykker på krybba for å få simmen til å føde. Hun går bort til krybba for å føde, magen forsvinner og det samme gjør ungen. Får ikke opp noe mulighet til å velge navn, men følelsen om ny baby er der..

Anonymkode: 2cbf0...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Sitronmelis skrev:

Er det slik at når man innstallerer sims på en ny pc igjen så starter man på scratch? Alt man har bygd/lagd av simmer osv er borte? :(  Er ikke bare å logge inn med brukeren så ligger alt der?

Nope, det ligger lagret lokalt på maskina, så du mA ta backup av Electronic Arts-folderen du finner i dokumenter og så legge alt inn på den nye maskina. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et problem med Sims, når gravide simmer skal føde, så forsvinner babyen. 🤔 Altså jeg trykker på krybba for å få simmen til å føde. Hun går bort til krybba for å føde, magen forsvinner og det samme gjør ungen. Får ikke opp noe mulighet til å velge navn, men følelsen om ny baby er der..

Anonymkode: 2cbf0...b61

Hva skjer om du ikke trykker på krybba? Om du kar simmen dra på sykehuset eller bare venter til den blir født hjemme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Beena skrev:

Har du trykket på toalettet og tisset på en graviditetstest? Det er det jeg har gjort for å bli gravid på spillet, etter årnings såklart. 

Nei, jeg har ikke fått det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Auri skrev:

Hva skjer om du ikke trykker på krybba? Om du kar simmen dra på sykehuset eller bare venter til den blir født hjemme?

Prøvde å la simmen dra på sykehuset for å føde, både alene og ikke, men fremdeles ingen baby. Hun går bort til den fødemaskina eller hva det kalles, krybba dukker opp. Men like etterpå, så blir hun på en måte reset. Da står hun ved senga, magen er bort og ingen baby🤔 Etterpå gikk hun bare rundt på sykehuset, for så å gå tilbake for å føde igjen, funket ikke da heller. Måtte bare sende henne hjem🙄  Det gjelder forøvrig alle simmer, prøvd på andre simmer rundt om i nabolaget. Har Mc command center moden installert, mulig det er den som gjør det

Anonymkode: 2cbf0...b61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke tilfeldigvis huket av på at simmen ikke kan bli gravid i CAS? 

Hvis ikke, reparer spillet.

Anonymkode: 48a89...de1

CAS, hva er det for noe? Det er godt mulig jeg har klart å gjøre noe sånt, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

44 minutter siden, Persephone skrev:

CAS, hva er det for noe? Det er godt mulig jeg har klart å gjøre noe sånt, ja.

CAS er hvor du lager karakteren din =)

Anonymkode: 302f3...ae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Persephone skrev:

CAS, hva er det for noe? Det er godt mulig jeg har klart å gjøre noe sånt, ja.

Create A Sim. Har engelsk sims, så blir til at jeg bruker engelske forklaringer på alt.

Anonymkode: 48a89...de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CAS er hvor du lager karakteren din =)

Anonymkode: 302f3...ae5

 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Create A Sim. Har engelsk sims, så blir til at jeg bruker engelske forklaringer på alt.

Anonymkode: 48a89...de1

Ah, skjønner. Jeg prøvde å lage en dame som kan gjøre andre gravide, og en mann som kan bli gravid. Kanskje det er derfor det ikke funker? Jeg har prøvd både med ham og med henne, men ingen av dem får opp hverken å prøve å få barn eller noe med graviditetstest.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmene mine bare står i ro en del etter toddlers kom. Også skal hun ene simmen alltid plukke opp ungen selv om jeg har satt hun til å gjøre andre ting. 

Veldig vanskelig å trene ungene nå.

 

forresten. Noen som vet om det går an å lage flere tomter i en by? Tror det var på sims 3 at vi kunne legge ut nye tomter å bygge på. Går det an i sims 4? Byene mine er fulle og jeg vil ikke rive hus:p

Anonymkode: a91ad...6cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...