Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg elsker mods! Spillet er blitt mye morsommere!

Skrevet
7 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Allerede lei av vampyrer jeg, nå gleder jeg meg til kjæledyr. Håper det er neste :fnise:
Jeg vet ikke hva det er, men jeg blir så fort lei av sims 4. Sims 3 kunne jeg spille hele dagen, morgen til kveld, flere dager i strekk. 

Hvorfor ikke spille det da? :P

Anonymkode: ed70d...822

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.2.2017 den 21.02):

Hvorfor ikke spille det da? :P

Anonymkode: ed70d...822

:bond:

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
8 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Allerede lei av vampyrer jeg, nå gleder jeg meg til kjæledyr. Håper det er neste :fnise:
Jeg vet ikke hva det er, men jeg blir så fort lei av sims 4. Sims 3 kunne jeg spille hele dagen, morgen til kveld, flere dager i strekk. 

Sikker på at det ikke hadde noe med alder å gjøre? En god del år siden sims 3 kom ut.

Anonymkode: 48a89...de1

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.2.2017 den 22.11):

Sikker på at det ikke hadde noe med alder å gjøre? En god del år siden sims 3 kom ut.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spiller fortsatt sims 3, og opplever som Nasse at det holder interessen myyyye lenger. Jeg har spilt sims 3 siden den dagen det kom ut, og er fortsatt ikke lei, syv år etter. Men sims 4 blir jeg lei av etter to dager... 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg spilte sims 1 og 2 ihjel, sims 3 syns jeg ikke var noe særlig. Sims 4 har jeg vært helt hekta på. Men nå ønsker jeg meg kjæledyr, så er jeg happy happy,

Anonymkode: 302f3...ae5

• Nyttig 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alder har absolutt noe å si for min del, da Sims 4 virker å være laget for nye og yngre spillere. Jeg er en velvoksen spiller som har spilt sims siden starten med sims 1, og jeg synes sims 2 og 3 var utviklinger av spillet, mens sims 4 virket mest som et stort tilbakeskritt. Nesten som en moderne utgave av sims 2 med bedre grafikk og mindre moro. Det er helt greit men ikke i nærheten av det sims 3 var.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
På 30.1.2017 den 18.06, secret92 skrev:

Jeg har kjempeirriterende problem. Hver gang simmen min tar et bilde av enten seg selv eller noen andre så blir fotografiet helt svart. Jeg har prøvd å reparere spillet og slikt men ingenting som fungerer. Noen tips? 

Jeg har samme problem:( tror det er en bug.

Skrevet
19 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Samme her... Lurer på om sims 4 noen gang vil ta seg opp!

Skrevet

Vet ikke om dette er noe som kan fikses, men i en av leilighetene så må jeg låse døren for alle utenom husstanden for ukjente sims går bare rett inn i leiligheten!! Har reparert og oppdatert spillet mange ganger, flyttet forskjellige simmer inn og ut. Samme problem. I tillegg er jeg lei av at simmer kommer opp i gangen.
Når en av simmene mine skal besøke en annen sim så må spørre om å få komme opp, men her bare kommer de opp og står i gangen siden jeg har låst døren. Noen som har opplevd dette?

Veldig irriterende siden jeg liker å legge alle simmene mine for å få tiden til å gå fortere noen ganger, men når de ukjente simmene kommer på besøk så går spillet treigt igjen.

Anonymkode: 037d6...0d0

Skrevet

Finnes det en mac som tåler sims 3?

Anonymkode: 0eda1...254

Skrevet

evt. finnes det en plass hvor jeg kan laste ned sims 2 til mac? :)

Skrevet

Jeg har en snart 5 år gammel MacBook Pro "13 og på den funker Sims 3 helt fint :) Men liker Sims 4 best jeg da..

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Omg, jeg har installert sims 3 på den stasjonære nå (laptopen tar det ikke), og hadde helt glemt hvor jævlig the sims 3 store er.. jeg var en av de som kjøpte omtrent alt derfra, da jeg aldri har vært fan av CC, så det tar helt jævlig lang tid å laste ned og installere alt.. ugh.. jaja. Gleder meg til å få spilt hvertfall, husker jeg ELSKET Aurora Skies. Håper vi kan få en sånn verden til sims 4 også. 

Skrevet
5 timer siden, fresia skrev:

Jeg har en snart 5 år gammel MacBook Pro "13 og på den funker Sims 3 helt fint :) Men liker Sims 4 best jeg da..

Måtte du avinstallere sims 4 først? Her går det ikke :( 

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måtte du avinstallere sims 4 først? Her går det ikke :( 

Nei, har begge deler og kan veksle mellom dem uten problemer. Rart!

Gjest Notatboka
Skrevet

Ahhh, blir så irritert!! Spillet henger seg hver gang det er på tide å gå på skolen. Alle simmene bare fryser og gjør aktiviteten de holder på med i rundt halvannen sims-time. Skikkelig slitsomt! :angry:

Skrevet

Jeg dristet meg til laste ned The Sims 3 nå i stad, primært fordi jeg savner årstider. Spilte litt, men altså... Den grafikken. Det blir for dårlig, jeg klarte det ikke. Så da får man heller vente tålmodig på en Seasons-pakke til Sims 4........

Anonymkode: e7f4c...638

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...