Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Urge uten sukker var knallgod! =) 

Og ny tyggegummi fra Stimerol falt også i smak 

Anonymkode: 1ab68...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fanta med solbærsmak uten sukker var ikke noe god. Men så liker jeg ikke solbær heller, så kanskje ikke så rart ;)

Det bakte potetgullet nevnt på forrige side (?) med sour cream & onion-smak likte jeg heller ikke. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kald presset fra Sunniva var litt skuffende faktisk. Jeg kjøpte den med koksvann, eple, appelsin og pasjonsfrukt. Den var litt tam på smak egentlig. Litt tynn liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye pastillene frå Dent er heilt toppers! Smaker meir snop/smågodt enn kva eg typisk forbinder med pastillar då, men ja, eg digga dei! Måtte selvfølgelig kjøpe alle tre typene når eg først var i gang og sleit med å styre meg nok til kun å smake på og ikkje ete opp alle tre pakkene --- kunstig søtning og min mage er kun venner i begrensa doser, nemlig

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, Edie skrev:

Fanta med solbærsmak uten sukker var ikke noe god. Men så liker jeg ikke solbær heller, så kanskje ikke så rart ;)

Det bakte potetgullet nevnt på forrige side (?) med sour cream & onion-smak likte jeg heller ikke. 

 

Liker du ikke solbærsaft?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Liker du ikke solbærsaft?

Anonymkode: cde01...fd9

Nei, så det er jo bare dumt av meg å smake på den i utgangspunktet.

3 timer siden, Winza skrev:

Fant disse i butikken i dag, gleder meg til å smake dem :)

0AB4AD04-23C4-443C-9A39-A5B5A7D2F641.thumb.jpeg.a840f5ee25b5bfb4ed6eff59a45676b8.jpeg

Det var den ovnsbakt chips med 70% mindre fett jeg ikke likte, men det var med sour cream & onion-smak. Hvordan smakte den med paprika?

Jeg synes egentlig smaken, eller krydderet, var godt, men det smakte jo ikke som potetgull i det hele tatt. Mer som tørr kjeks eller knekkebrød med krydder på.

Endret av Edie
skriveleif..
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Edie skrev:

Nei, så det er jo bare dumt av meg å smake på den i utgangspunktet.

Det var den ovnsbakt chips med 70% mindre fett jeg ikke likte, men det var med sour cream & onion-smak. Hvordan smakte den med paprika?

Jeg synes egentlig smaken, eller krydderet, var godt, men det smakte jo ikke som potetgull i det hele tatt. Mer som tørr kjeks eller knekkebrød med krydder på.

Smakte denne i dag og synes faktisk den var god, men kan jo ikke sammenlignes med vanlig potetgull da. Men det er nok ikke SÅ mye sunnere enn vanlig potetgull uansett så om man først skal spise noe kan man vel gå for den vanlige typen.

 

Så Smørbukk bites i butikken i dag, er de nye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, venus_ skrev:

Smakte denne i dag og synes faktisk den var god, men kan jo ikke sammenlignes med vanlig potetgull da. Men det er nok ikke SÅ mye sunnere enn vanlig potetgull uansett så om man først skal spise noe kan man vel gå for den vanlige typen.

 

Så Smørbukk bites i butikken i dag, er de nye?

Vært i salg i over et år :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 19/09/2017 den 21.06, Kelsi skrev:

Prøvde Digg vegetar-lasagne i dag, og den var veldig god. Ganske tett opptil hjemmelaget til å være en ferdigrett, stort pluss for at den inneholder grønnsaker og ikke erstatning for kjøtt.

Har også prøvd Fanta med solbær. Den smakte kald solbærtoddy med kullsyre. Tror ikke så mange liker den, men de skal ha for forsøket.

Seriøst, ferdig vegetar-lasagne? Hvor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Eun skrev:

Seriøst, ferdig vegetar-lasagne? Hvor??

Kiwi som jeg vet om :)

Tror disse er nye? Crispy Onion Rings fra Maarud. Jeg synes de var gode, en slags kombinasjon mellom ostepop og løkringer. Smakte skikkelig løk, store fine biter - likte de godt egentlig! 

Anonymkode: b9a9b...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...