Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg kjøper alt som er i kategorien til smash ! Det er som de sier at det ikke holder å spise bare en ! Den posen med smash forsvinner relativt raskt når den er i hus :alice:

Anonymkode: 20491...27d

Skulle likt å se en smash/lion king kombinasjon. Det ville vært episk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Winza skrev:

Skulle likt å se en smash/lion king kombinasjon. Det ville vært episk :D

Spennende kombinasjon. Hadde prøvd det jeg :mynona:

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spennende kombinasjon. Hadde prøvd det jeg :mynona:

Anonymkode: 20491...27d

Hadde blitt enten Smash King eller Lion Smash :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Hadde blitt enten Smash King eller Lion Smash :P

Smash King :nori:

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Winza skrev:

Ville føltes surrealistisk siden den har eksistert siden jeg var liten, husker fortsatt den gamle smash reklamen hvor han i smash kostymet blir angrepet fordi han bare fikk 1 smash :laugh:

 

Åh, gud, nå følte jeg meg gammel hvis den reklamen var når du var liten :daane:  For jeg synes den var for "et par år siden". Akkurat som pappa alltid sier når det faktisk var 15 år siden! :fnise: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Leste fra en artikkel tidligere i år at smash kunne ha forsvunnet, det ville vært veldig trist :( Ille nok at de fjernet bamse potetgull..

For min del gjør det ingen ting om smash hadde forsvunnet :rolleyes::P  Syns ikke det smaker noe godt i det hele tatt

_

Smakte den nye risgrøtgreia til fjordland her om dagen. Den var ikke vond, men det var noe med kald grøt og "kanelsausen" som gjorde at jeg ikke kommer til å kjøpe den igjen :P Men nye urgen og cola zeroen var gode :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Titania skrev:

For min del gjør det ingen ting om smash hadde forsvunnet :rolleyes::P  Syns ikke det smaker noe godt i det hele tatt

_

Smakte den nye risgrøtgreia til fjordland her om dagen. Den var ikke vond, men det var noe med kald grøt og "kanelsausen" som gjorde at jeg ikke kommer til å kjøpe den igjen :P Men nye urgen og cola zeroen var gode :D

Jeg foretrekker heller den vi kjøper og varmer opp :jepp:

Risgrøten altså :P

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mynona skrev:

Åh, gud, nå følte jeg meg gammel hvis den reklamen var når du var liten :daane:  For jeg synes den var for "et par år siden". Akkurat som pappa alltid sier når det faktisk var 15 år siden! :fnise: 

De begynte vel med den i 2002 eller noe? Da jeg var 12 :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah.... Jeg savner den der "kylling" - chipsen fra 10+år siden, hvor chipsbitene var forma som kyllinglår og pommes frites..  Chick'n con ettellerannet... Noen som husker den?! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lill3My skrev:

Aaah.... Jeg savner den der "kylling" - chipsen fra 10+år siden, hvor chipsbitene var forma som kyllinglår og pommes frites..  Chick'n con ettellerannet... Noen som husker den?! 

Chicken pommes? :) Jeg syns aldri den var noe særlig god, men pappa digget den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Lill3My skrev:

Aaah.... Jeg savner den der "kylling" - chipsen fra 10+år siden, hvor chipsbitene var forma som kyllinglår og pommes frites..  Chick'n con ettellerannet... Noen som husker den?! 

Den er her fortsatt bare uten chipsen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Titania skrev:

Chicken pommes? :) Jeg syns aldri den var noe særlig god, men pappa digget den :D

Var aldri så begeistra for den men NÅ fikk jeg plutselig veldig lyst på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Winza skrev:

De begynte vel med den i 2002 eller noe? Da jeg var 12 :fnise:

Herregud, det er jo 15 år siden det :sjokkert:  Jeg har blitt til min far! :daane: 

:fnise: 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner dem Tine iskaffe cappuccino og mocca ? Er ikke disse populære ? :angry:

Anonymkode: 20491...27d

Dette lurer jeg også på! Det kan da virkelig ikke stemme? Og jeg som drikker nok iskaffi til å finansiere hele tine alene :vetikke:

Hadde forstått om disse nye med karamell eller zero skulle forsvinne, men originalen?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Mynona skrev:

Åh, gud, nå følte jeg meg gammel hvis den reklamen var når du var liten :daane:  For jeg synes den var for "et par år siden". Akkurat som pappa alltid sier når det faktisk var 15 år siden! :fnise: 

Men den har da blitt sendt på TV de siste årene også? Han med briller utkledd som en smash som blir angrepet ved glassdører?

Såpass god hukommelse har jeg ikke, så det kan ikke vært så lenge siden sist den ble vist - dog kanskje i en oppdatert utgave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, applestories skrev:

Men den har da blitt sendt på TV de siste årene også? Han med briller utkledd som en smash som blir angrepet ved glassdører?

Såpass god hukommelse har jeg ikke, så det kan ikke vært så lenge siden sist den ble vist - dog kanskje i en oppdatert utgave :)

Hehe mon tro hvor mange psykologtimer han i drakta trengte etter det overfallet :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tamsi skrev:

Dette lurer jeg også på! Det kan da virkelig ikke stemme? Og jeg som drikker nok iskaffi til å finansiere hele tine alene :vetikke:

Hadde forstått om disse nye med karamell eller zero skulle forsvinne, men originalen?? 

Ja nesten så jeg stusser over om de har skrevet feil. Disse variantene har jo hvert på markedet lenge. Trodde kanskje det var cappuccino zero og dulche de mente, men mocca og cappuccino har jeg drukket i alle år! Hva skal erstatte disse?

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fjerner dem Tine iskaffe cappuccino og mocca ? Er ikke disse populære ? :angry:

Anonymkode: 20491...27d

Det høres merkelig ut. De har jo vært til salgs i årevis. Cappuccino-varianten har da vært tilgjengelig i nærmere 20 år. Jeg husker at jeg smakte den for første gang på slutten av 90-tallet. Det var sånn jeg sakte men sikkert begynte å like kaffe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...