Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nesten så jeg stusser over om de har skrevet feil. Disse variantene har jo hvert på markedet lenge. Trodde kanskje det var cappuccino zero og dulche de mente, men mocca og cappuccino har jeg drukket i alle år! Hva skal erstatte disse?

Anonymkode: 20491...27d

Barista, den er best :)

Litt overrasket over at de forsvinner ja, trodde de var bestselgerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Winza skrev:

Ville føltes surrealistisk siden den har eksistert siden jeg var liten, husker fortsatt den gamle smash reklamen hvor han i smash kostymet blir angrepet fordi han bare fikk 1 smash :laugh:

Det var bra :) Skulle ønske de bringte tilbake den med paprika, fikk aldri smakt den. Jeg er overrasket egentlig over at dem aldri har laget en med salt og pepper :P

Som ab nevnte over så var det visst slik at populariteten gikk opp igjen, bra for hadde ikke vært kjekt å kjenne lysten på smash og ikke kunne spist det :( Uff hater når noe jeg har spist/drukket mye i løpet av mange år forsvinner plutselig og så sitter du der med den lysten som ikke kan slukkes /: :P

Å, den reklamen var morsom. :hoho: var det ikke samme person som spilte Blom i Cæsar som spilte smashmannen? Mener å huske det. 

Jeg fikk heller aldri smakt den med paprika. Visste ikke at den hadde fantes en gang før jeg leste det for noen år siden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nesten så jeg stusser over om de har skrevet feil. Disse variantene har jo hvert på markedet lenge. Trodde kanskje det var cappuccino zero og dulche de mente, men mocca og cappuccino har jeg drukket i alle år! Hva skal erstatte disse?

Anonymkode: 20491...27d

Lurer jeg også på. Håper de bare har skrevet feil. De kan jo ikke fjerne originalene! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Salka skrev:

Å, den reklamen var morsom. :hoho: var det ikke samme person som spilte Blom i Cæsar som spilte smashmannen? Mener å huske det. 

Jeg fikk heller aldri smakt den med paprika. Visste ikke at den hadde fantes en gang før jeg leste det for noen år siden. 

De ser ikke så like ut :fnise:

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Salka skrev:

Sorry, @Winza, hengequote. Fikk den ikke bort. Haha, da var det ikke han likevel, nei. :hoho: Da har jeg nok drømt eller blander med en annen reklame. :hoho: 

Hahaha så for meg han som butler blom i den drakten nå :fnise: Skal det være en smash fru Astrid?

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Winza skrev:

Hahaha så for meg han som butler blom i den drakten nå :fnise: Skal det være en smash fru Astrid?

:hoho: "skal det være en nyyyyyydelig smash til sherryen?" :hoho: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har v el sagt at Smash er i fare for å forsvinne NÅ. Men da den var ny så var den ikke like populær i starten, så de vurderte å trekke den fra markedet igjen. Men så ble den kjempepopulær. Et eksempel på at mange nye matvarer ikke får være lenge nok i butikken før de dømmes til flopper og tas bort igjen... Synes det er rart at de bruker masse tid på produktutvikling men så gir de opp etter kort tid i salg hvis ikke de selger masse? De aller fleste følger jo ikke med på nyheter og bruker litt tid på å oppdage og prøve nye varer..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, SoftKitty skrev:

Ingen har v el sagt at Smash er i fare for å forsvinne NÅ. Men da den var ny så var den ikke like populær i starten, så de vurderte å trekke den fra markedet igjen. Men så ble den kjempepopulær. Et eksempel på at mange nye matvarer ikke får være lenge nok i butikken før de dømmes til flopper og tas bort igjen... Synes det er rart at de bruker masse tid på produktutvikling men så gir de opp etter kort tid i salg hvis ikke de selger masse? De aller fleste følger jo ikke med på nyheter og bruker litt tid på å oppdage og prøve nye varer..

Lol vi leste smash og forvinne å fikk panikk! :fnise:

- Ja er helt enig. Er mye jeg oppdager nå som har hvert ute lenge, og før jeg vet ordet av det trekker de det fra markedet! Man må gi det mer enn en sesong før man fjerner varene fra hyllene. Samme med smash. Husker jeg brukte god tid på å få smaken på dette, og vite at dette er nytt. Man må gi produktene en sjanse. 

- Fant cottage cheese med 0-1% fett eller noe i den duren i hvit forpakning. Et par dager senere skulle jeg kjøpe flere da var den borte fra hyllene. Ble irritert for den falt i smak og jeg hadde nok kjøpt dette produktet relativt ofte, men forsvant før jeg fikk sagt Cottage Cheese :huh:

Er ikke alle mennesker som leser nyheter, og følger med konstant.

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, applestories skrev:

Men den har da blitt sendt på TV de siste årene også? Han med briller utkledd som en smash som blir angrepet ved glassdører?

Såpass god hukommelse har jeg ikke, så det kan ikke vært så lenge siden sist den ble vist - dog kanskje i en oppdatert utgave :)

 

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den propuden i vanilje er jo eldgammel :o

Anonymkode: 03662...ebb

Nyheten er egentlig propud med topping. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk helt panikk da jeg så dere snakke om at Tines Mocha og Cappucino skulle forsvinne, så jeg sjekket Facebook-siden. Tine har svart: "TINE IsKaffe Cappuccino og Mocha er bestselgere og saneres selvfølgelig ikke ❤️ Det er dessverre en feil i artikkelen og den vil bli rettet opp i :)" 

DET var en lettelse!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, whitewildfox skrev:

Fikk helt panikk da jeg så dere snakke om at Tines Mocha og Cappucino skulle forsvinne, så jeg sjekket Facebook-siden. Tine har svart: "TINE IsKaffe Cappuccino og Mocha er bestselgere og saneres selvfølgelig ikke ❤️ Det er dessverre en feil i artikkelen og den vil bli rettet opp i :)" 

DET var en lettelse!

Puh! Takk og pris! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, whitewildfox skrev:

Fikk helt panikk da jeg så dere snakke om at Tines Mocha og Cappucino skulle forsvinne, så jeg sjekket Facebook-siden. Tine har svart: "TINE IsKaffe Cappuccino og Mocha er bestselgere og saneres selvfølgelig ikke ❤️ Det er dessverre en feil i artikkelen og den vil bli rettet opp i :)" 

DET var en lettelse!

Var det jeg regnet med da jeg leste det :P var merkelig at de skulle forsvinne. Er nesten som å skrive at ren melkesjokolade og Pringles skal ut av markedet haha. Overdriver litt men....

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...