Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Eun skrev:

Seriøst, ferdig vegetar-lasagne? Hvor??

3 for 2 middagsserien til meny har 3-4 vegetarretter og en av dem er grønnsakslasagnen. Det er samme produsent som lager digg-serien til kiwi bare i en annen forpakning :)

Anonymkode: 3aa4c...f88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når nye varer kommer inn, må andre ut.

Dagbladet skriver om litt av det som forsvinner. Som varslet slutter Denja å produsere påleggssalater, så om man vil sikre seg det må man være både rask og heldig.

På den andre side ser det ut til at Tine sin Kesam Lime får leve! :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, applestories skrev:

Når nye varer kommer inn, må andre ut.

Dagbladet skriver om litt av det som forsvinner. Som varslet slutter Denja å produsere påleggssalater, så om man vil sikre seg det må man være både rask og heldig.

På den andre side ser det ut til at Tine sin Kesam Lime får leve! :nordvesta:

Var ikke mye oversikt der gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Poppie said:

Jeg håper egentlig de slutter med det Honey BBQ- potetgullet fra Maarud. Livvidden min tåler det ikke. Jeg har forlatt mine tidligere favoritter (mexican fiesta + sour cream & onion) og kommer kun til å kjøpe Honey BBQ til Maarud gir meg besøksforbud.

Oh no, mexican fiesta og sour cream & onion er mine to favoritter. Nå må jeg nesten løøøøpe til butikken å kjøpe Honey BBQ - kanskje den er ny favoritt her også?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, perplexed skrev:

Oh no, mexican fiesta og sour cream & onion er mine to favoritter. Nå må jeg nesten løøøøpe til butikken å kjøpe Honey BBQ - kanskje den er ny favoritt her også?!

Jeg håper det, så kan vi være to med forstørret livvidde :fnise: Spiste en pose i går, og jeg kjenner jeg har lyst til å løpe for å kjøpe mer. Hadde en venninne på besøk i går, og jeg har aldri sett en skål forsvinne så fort. Var som i transe. De må sprinkle de flakjævlene med kokain eller noe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutes ago, Poppie said:

Jeg håper det, så kan vi være to med forstørret livvidde :fnise: Spiste en pose i går, og jeg kjenner jeg har lyst til å løpe for å kjøpe mer. Hadde en venninne på besøk i går, og jeg har aldri sett en skål forsvinne så fort. Var som i transe. De må sprinkle de flakjævlene med kokain eller noe.

 

5 minutes ago, Nasse Nøff ❤ said:

Digger de to første, må prøve den andre også :bond:

#winterbulk da! Who's with me?! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det kjeks i den, sånn som i den Oreo-plata? For Oreo-plata er vel mest kjeks.

Anonymkode: 28880...882

 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men er det kjeks i den, sånn som i den Oreo-plata? For Oreo-plata er vel mest kjeks.

Anonymkode: 28880...882

Hvilken er best av freia og milka?

Anonymkode: 6bfb1...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Var ikke mye oversikt der gitt :P

De reklamerte på forsiden med tittelen "Se alle varene som forsvinner" - det hadde blitt trangt i hyllene denne vinteren om det stemte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Leste fra en artikkel tidligere i år at smash kunne ha forsvunnet, det ville vært veldig trist :( Ille nok at de fjernet bamse potetgull..

SMASH?? De kan ikke fjerne smash??!!:sjokkbla:

Anonymkode: e6464...a7d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Leste fra en artikkel tidligere i år at smash kunne ha forsvunnet, det ville vært veldig trist :( Ille nok at de fjernet bamse potetgull..

Tviler sterkt på at dette stemmer da smash er noe som selger utrolig bra. Leste senest for noen uker siden at produsentene i begynnelsen var veldig nære på å fjerne smash fra hyllene. Men plutselig økte salget og det solgte veldig bra. Å smash selger fortsatt veldig bra, så nei smash forblir nok det er jeg nesten 100% sikker på. Det er en favoritt blant mange pluss flere av våre Naboer.

Endret av Sool
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen her som vet om Ritz med rosmarin fortsatt finnes noe sted? Den kom da Ritz Breaks var nyhet for noen år siden, men jeg har ikke sett den på lenge nå.

Anonymkode: e6464...a7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fjerner dem Tine iskaffe cappuccino og mocca ? Er ikke disse populære ? :angry:

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Winza skrev:

Leste fra en artikkel tidligere i år at smash kunne ha forsvunnet, det ville vært veldig trist :( Ille nok at de fjernet bamse potetgull..

Smash?? Det er jo absolutt favoritten min!! Og har vært i mange mange år. Den er dyr da, så jeg kjøper den ikke så ofte. 

Det var ikke en av de smash-bar'ene som forsvinner da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

SMASH?? De kan ikke fjerne smash??!!:sjokkbla:

Anonymkode: e6464...a7d

Ville føltes surrealistisk siden den har eksistert siden jeg var liten, husker fortsatt den gamle smash reklamen hvor han i smash kostymet blir angrepet fordi han bare fikk 1 smash :laugh:

21 minutter siden, Sool skrev:

Tviler sterkt på at dette stemmer da smash er noe som selger utrolig bra. Leste senest for noen uker siden at produsentene i begynnelsen var veldig nære på å fjerne smash fra hyllene. Men plutselig økte salget og det solgte veldig bra. Å smash selger fortsatt veldig bra, så nei smash forblir nok det er jeg nesten 100% sikker på. Det er en favoritt blant mange pluss flere av våre Naboer.

Det var bra :) Skulle ønske de bringte tilbake den med paprika, fikk aldri smakt den. Jeg er overrasket egentlig over at dem aldri har laget en med salt og pepper :P

9 minutter siden, Mynona skrev:

Smash?? Det er jo absolutt favoritten min!! Og har vært i mange mange år. Den er dyr da, så jeg kjøper den ikke så ofte. 

Det var ikke en av de smash-bar'ene som forsvinner da?

Som ab nevnte over så var det visst slik at populariteten gikk opp igjen, bra for hadde ikke vært kjekt å kjenne lysten på smash og ikke kunne spist det :( Uff hater når noe jeg har spist/drukket mye i løpet av mange år forsvinner plutselig og så sitter du der med den lysten som ikke kan slukkes /: :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Winza skrev:

Ville føltes surrealistisk siden den har eksistert siden jeg var liten, husker fortsatt den gamle smash reklamen hvor han i smash kostymet blir angrepet fordi han bare fikk 1 smash :laugh:

Det var bra :) Skulle ønske de bringte tilbake den med paprika, fikk aldri smakt den. Jeg er overrasket egentlig over at dem aldri har laget en med salt og pepper :P

Som ab nevnte over så var det visst slik at populariteten gikk opp igjen, bra for hadde ikke vært kjekt å kjenne lysten på smash og ikke kunne spist det :( Uff hater når noe jeg har spist/drukket mye i løpet av mange år forsvinner plutselig og så sitter du der med den lysten som ikke kan slukkes /: :P

"Plutselig var det akkurat som om mange nok hadde smakt det og anbefalte det til sine venner og veksten ble eksponentiell. Nå regnes Smash som en av de store suksessene internt i Orkla" 

- Fra en artikkel fra Februar I år :) 

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Plutselig var det akkurat som om mange nok hadde smakt det og anbefalte det til sine venner og veksten ble eksponentiell. Nå regnes Smash som en av de store suksessene internt i Orkla" 

- Fra en artikkel fra Februar I år :) 

Anonymkode: 20491...27d

Fantastisk :) håper de begynner med smash boller nå :biggrin: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Winza skrev:

Fantastisk :) håper de begynner med smash boller nå :biggrin: 

Jeg kjøper alt som er i kategorien til smash ! Det er som de sier at det ikke holder å spise bare en ! Den posen med smash forsvinner relativt raskt når den er i hus :alice:

Anonymkode: 20491...27d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...