Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

3 timer siden, Winza skrev:

IMG_0019.JPG.69913c9850e289d8eabf3791159e3139.JPG

Ser veldig godt ut men liker ikke nøtter så håper noen her vet om det er faktiske biter av nøtter inni eller bare spor av det slik som for eksempel med spor av solsikkeolje

Den der er jo gammelt nytt :P 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymSjiraff skrev:

Freia og Milka eies av de samme så er ganske ofte at de har ganske like sjokolader.  Men de  trenger ikke smake så likt.

Stor mulighet for at det er same shit, different wrapping!  I følge en kompis av meg som jobber på Freia er mange produkter innen konsernet de samme i mange land, men de tilpasser emallasje etc så det fremstår som et lokalt produkt.

Anonymkode: 18298...48c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, AnonymBruker said:

Stor mulighet for at det er same shit, different wrapping!  I følge en kompis av meg som jobber på Freia er mange produkter innen konsernet de samme i mange land, men de tilpasser emallasje etc så det fremstår som et lokalt produkt.

Anonymkode: 18298...48c

Tviler ikke  på at det ofte er samme produkt med forskjellig emballasje. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Yvonne skrev:

Sukkerfri brus:

https://www.nordlys.no/sukker/brus/mat/coca-cola-slipper-tre-sukkerfrie-nyheter/s/5-34-702904

Gleder meg til sukkerfri Urge, Urge har jeg ikke drukket på mange år. Barnslig glede! :laugh:

Mvh Yvonne :heiajente: 

Den har allerede kommet sammen med en rekke andre nyheter i brusavdelingen :)

Drukket urge sukkerfri i et par dager nå :) den er god ! Har også kjøpt cola zero Lemon og Fanta solbær. Skal prøve de i kveld :) 

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Winza skrev:

Er der ingen liste med alle nyhetene?

Nei :/ Er veldig spredt. De slipper ut artikler i ny å ne med et par nyheter, men stadig vekk ser jeg nye ting i butikkene. Pluss de fleste leverandører legger ut nyhetene sine selv så blir veldig sånn at man må søke seg rundt på de forskjellige leverandørene :/ Avisene er heller ikke gode på dette. De nevner et par bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Sool skrev:

Nei :/ Er veldig spredt. De slipper ut artikler i ny å ne med et par nyheter, men stadig vekk ser jeg nye ting i butikkene. Pluss de fleste leverandører legger ut nyhetene sine selv så blir veldig sånn at man må søke seg rundt på de forskjellige leverandørene :/ Avisene er heller ikke gode på dette. De nevner et par bare. 

Irriterendes /:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Winza skrev:

Irriterendes /:

Enig ! Kunne de ikke bare lagt ut en total liste av alt som skal komme en uke eller to i forveien så folk kan få en oversikt. Man må liksom lete i butikkene å undre om visse ting er nytt eller ikke. 

Endret av Sool
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Sool skrev:

Den har allerede kommet sammen med en rekke andre nyheter i brusavdelingen :)

Drukket urge sukkerfri i et par dager nå :) den er god ! Har også kjøpt cola zero Lemon og Fanta solbær. Skal prøve de i kveld :) 

Spennende, har ikke sett etter den, men da må jeg sjekke det ut. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Sool skrev:

Den har allerede kommet sammen med en rekke andre nyheter i brusavdelingen :)

Drukket urge sukkerfri i et par dager nå :) den er god ! Har også kjøpt cola zero Lemon og Fanta solbær. Skal prøve de i kveld :) 

Åja, den mørke Fanta'n er med solbær? Så den og lurte på om det var en type Cola eller noe (leste ikke på) 😛 Gleder meg til å høre hvordan den var! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Toffee Helnøtt, Walters mandler karamell og fanta solbær i dag. Walters var skikkelig nedtur! Den sprø karamellen fremsto mer som sukkerkorn i sjokoladen. Helnøttt var god, men veldig mektig og ekstremt dyr! Fanta Solbær var heller ikke noe særlig. Så langt har produktnyhetene vært en nedtur...

Ser frem til å prøve surdeigspizzabunnen, sukkerfri urge og flere at vegetarferdigrettene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som kanskje frister litt dette slippet er styrk med blåbær, selv om jeg ikke er så glad i blåbær. Men savner styrk med bringebær veldig så håper liksom på en god erstatter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tross alt fredag, så selv om jeg spiste 200 g Walters mandler karamell tidligere denne uken, ble det i dag testet Crispo Rispuff og Maaud Honey Glazed BBQ.

Jeg er storfan av alt med puffet ris i, så tror det blir gjenkjøp på Crispoen, men synes ikke sjokoladen var like god som Minde risbrød. Potetgullet likte jeg kjempegodt, har savnet honey glaze! Namnam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Sool skrev:

Den har allerede kommet sammen med en rekke andre nyheter i brusavdelingen :)

Drukket urge sukkerfri i et par dager nå :) den er god ! Har også kjøpt cola zero Lemon og Fanta solbær. Skal prøve de i kveld :) 

Omg lemon zero? Den har jeg drukket i andre land og savnet å ha her i Norge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Sool skrev:

Enig ! Kunne de ikke bare lagt ut en total liste av alt som skal komme en uke eller to i forveien så folk kan få en oversikt. Man må liksom lete i butikkene å undre om visse ting er nytt eller ikke. 

Skulle ønske Nidar, Freia osv kom med lister over sine nye produkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freia toffee: fytti grisen! Dette er min nye favoritt, smaker som kinder maxi med nøtter og karamell i tillegg.. det var den slankekuren 😂😳

walters karamell: helt ok! Kunne vert mye mer karamell for min del! 

Zero lemon: den var god, men litt bitter ettersmak som ikke var helt min smak

urge uten sukker: smaker så og si likt orginalen, kanskje litt mindre søt

fanta solbær uten sukker: smaker solbær toddi med kullsyre 😂 Blir nok ikke gjenkjøp 

rema 1000 mozerella sticks: nam! Knall god stimle ost, perfekt i matboksen

skyr drikke yoghurt med kaffe smak: nam! Smaker veldig likt piano duo! 

 

Anonymkode: 56cf3...4ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...