Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4 timer siden, Winza skrev:

Til dere som har smakt, den Oreo melkeplate med brownies. Er det hasselnøtt biter i? Det står hasselnøtt utenpå men vet ikke om det betyr spor av det eller om man merker det

Men hva er nå det da? Er det det samme om Oreo med browniefyll eller er det en ny melkesjokolade? Jeg skjønner ingenting. Kan dere legge ut bilde? :P 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ei uke ca. Jeg kan åpne den på Lørdag og blir ferdig på Torsdag/fredag. For den er så himla mektig, vanskelig å spise en hel stripe. Blir mer 2-3 ruter om dagen :fnise:
 

Spiste opp min på 2 dager..

Anonymkode: 303cc...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, penny_ skrev:

Men hva er nå det da? Er det det samme om Oreo med browniefyll eller er det en ny melkesjokolade? Jeg skjønner ingenting. Kan dere legge ut bilde? :P 

 

 

IMG_0019.JPG.69913c9850e289d8eabf3791159e3139.JPG

Ser veldig godt ut men liker ikke nøtter så håper noen her vet om det er faktiske biter av nøtter inni eller bare spor av det slik som for eksempel med spor av solsikkeolje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Winza skrev:

IMG_0019.JPG.69913c9850e289d8eabf3791159e3139.JPG

Ser veldig godt ut men liker ikke nøtter så håper noen her vet om det er faktiske biter av nøtter inni eller bare spor av det slik som for eksempel med spor av solsikkeolje

Men det er jo ikke brownies i den. Det er sjokolade med oreokjeks og noe vaniljegreier inni. Det er for øvrig ikke noen biter av nøtter i den. Ikke som jeg har sett/kjent iallefall. 

Anonymkode: 24814...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Winza skrev:

IMG_0019.JPG.69913c9850e289d8eabf3791159e3139.JPG

Ser veldig godt ut men liker ikke nøtter så håper noen her vet om det er faktiske biter av nøtter inni eller bare spor av det slik som for eksempel med spor av solsikkeolje

Ta en oreo, dypp den i melkesjokolade så har du den sjokoladen. Verken hasselnøtter eller brownies i den. Den er heller ikke ny. Den det snakkes om med hasselnøtt i, er den nyeste som kom i dette slippet; hasselnøtt - toffee, ingen brownie, ingen oreo. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mannen, jeg og ungene har nå smakt denne. Smaker billig utenlands-sjokolade uten kvalitet der alt "godt" bare er stappet inni. Men den kostet bare 28,- da :) 

IMG_3786.JPG

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både mannen, jeg og ungene har nå smakt denne. Smaker billig utenlands-sjokolade uten kvalitet der alt "godt" bare er stappet inni. Men den kostet bare 28,- da :) 

IMG_3786.JPG

Anonymkode: 4aa38...abd

Den ligner veldig på en variant fra Milka som jeg synes er veldig god og pleier å kjøpe på tax free.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maarud Kantarell fra den limited høstedition'en var veldig god. Smakte tydelig sopp men den var ikke overveldende. Men jeg er veldig glad i sopp da:) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutes ago, Mynona said:

Den ligner veldig på en variant fra Milka som jeg synes er veldig god og pleier å kjøpe på tax free.

Freia og Milka eies av de samme så er ganske ofte at de har ganske like sjokolader.  Men de  trenger ikke smake så likt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, dillyduzit said:

Ta en oreo, dypp den i melkesjokolade så har du den sjokoladen. Verken hasselnøtter eller brownies i den. Den er heller ikke ny. Den det snakkes om med hasselnøtt i, er den nyeste som kom i dette slippet; hasselnøtt - toffee, ingen brownie, ingen oreo. 

Enig. Men om man først ønsker å dyppe oreo i melkesjokolade så synes jeg det er bedre med:

image.png.c76385facbdb7bf9ecf5a5acb11c1876.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

hvor kostet den 28kr? har sjekket mattilbud appen, finner ingen tilbudsannonser for den. 

Spar ja :) 

 

 

1 time siden, Mynona skrev:

Den ligner veldig på en variant fra Milka som jeg synes er veldig god og pleier å kjøpe på tax free.

Kan jo hende du vil like den, men ingen her likte den :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymSjiraff skrev:

Enig. Men om man først ønsker å dyppe oreo i melkesjokolade så synes jeg det er bedre med:

image.png.c76385facbdb7bf9ecf5a5acb11c1876.png

Mhhhmm. Bra jeg har selv-kontroll og få utsalgsteder her hvor jeg bor, ellers hadde jeg blitt smellfeit. 

Neida. Om man legger til kvalmende på selve sjokoladen tror jeg man er godt i gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymSjiraff skrev:

Freia og Milka eies av de samme så er ganske ofte at de har ganske like sjokolader.  Men de  trenger ikke smake så likt.

Aha.  Jeg har en hjemme nå som er peanut versjonen. Den er bedre enn hasselnøttversjonen. Men begge til Milka er gode da. Får håpe Freia er like gode. 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spar ja :) 

 

 

Kan jo hende du vil like den, men ingen her likte den :) 

Anonymkode: 4aa38...abd

Jeg får teste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...