Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ei uke ca. Jeg kan åpne den på Lørdag og blir ferdig på Torsdag/fredag. For den er så himla mektig, vanskelig å spise en hel stripe. Blir mer 2-3 ruter om dagen :fnise:
 

Da har du god selvkontroll! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøvde den nye pizzaen i dag fra Dr.O (orker ikke å prøve en gang). Til å være glutenfri er jeg mektig imponert, dette smaker jo som vanlig hvetemel-pizza! Skal dog sies at jeg klarte å spise litt av toppingen, så kun bunnen har den klassiske "joda, dette er glutenfri" men med toppingen på, så var det helt greit! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye helnøtt sjokoladen er utroooolig god ! I morgen er den tom :alice: går ikke 1 uke her. Mektig eller ei jeg klarer ikke å la være. Den kombinasjonen av toffee og karamell samt nøtter. Mmm!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Er det hasselnøtter biter inni?

Så disse i dag, gleder meg til å teste de :D

image.thumb.jpg.818db74782f715208074e9ee3dda777f.jpg

Da må jeg skuffe deg. Er de samme gamle med nytt design.

Anonymkode: c2151...b17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 hours ago, AnonymBruker said:

Da må jeg skuffe deg. Er de samme gamle med nytt design.

Anonymkode: c2151...b17

Det står jo på posen at disse er dobbelt-krydret, da er de vel nye? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig dobbeltkrydret? Alt potetgull er vel krydret på begge side? Eller er det brukt dobbelt så mye krydder som på vanlig potetgull? Må nok smakes uansett. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som har smakt, den Oreo melkeplate med brownies. Er det hasselnøtt biter i? Det står hasselnøtt utenpå men vet ikke om det betyr spor av det eller om man merker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoftKitty skrev:

Det står jo på posen at disse er dobbelt-krydret, da er de vel nye? 

https://www.kims.no/produkter/
Her er det kun de posene med nytt design og ingen av de med gammelt design, så det er nok kun ny pose.

Dobbelkrydret betyr at det er krydder på begge sidene av chipsen. Rett og slett. Høres kult ut da! Og trekker tydeligvis kunder.

Anonymkode: c2151...b17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.9.2017 den 11.18, penny_ skrev:

Hva mener du? Brownie med Oreo? Oreo med browniefyll? 

Det siste :)

Anonymkode: bc83e...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg smakte den nye helnøtt og karamell i dag. Den var veldig god, salt karamell og noe hvitt mykt (melkekrem?) i tillegg til nøttene. Smakte ikke helt likt twistbiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skuffet over den nye Walters med karamell...synes den er litt smakløs, mangler litt mer salt (?). Noe som skurrer.

Blir feit nok av den vanlige Walters, så burde vel egentlig være glad til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Poppie skrev:

Skuffet over den nye Walters med karamell...synes den er litt smakløs, mangler litt mer salt (?). Noe som skurrer.

Blir feit nok av den vanlige Walters, så burde vel egentlig være glad til :fnise:

Jeg synes den var kjempegod, og jeg foretrekker egentlig mørk sjokolade! Men det kunne godt vært enda litt mer "biter" i den, særlig de dajmaktige greiene. :sikle: 

Anonymkode: fff2e...c46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Til dere som har smakt, den Oreo melkeplate med brownies. Er det hasselnøtt biter i? Det står hasselnøtt utenpå men vet ikke om det betyr spor av det eller om man merker det

Håper noen vet dette :) så jeg ikke sløser bort 50kr på noe jeg ikke vil spise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Winza said:

Er det hasselnøtt biter i?

Håper ikke hasselnøtten biter :alice:

Anonymkode: a5b4d...49e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...