Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen vits i å spørre... Jeg jobber i en menybutikk selv, og med så mange varer som skal inn i hyllene tar det naturligvis litt tid å få de inn i hyllene på grunn av mangel på hylleplass. Vi må faktisk følge et planogram som de øverste lederne i Oslo sender oss og bygge hyllene om etter deres krav. De bryr seg null komma niks om hva som sto der tidligere...så det tar tid før det kommer i hyllene!

Anonymkode: 79cf8...127

Selvfølgelig er det vits og spørre. Glutenfri bunn ligger i frivillig sortiment i mange butikker og derfor tar vi kun inn om mange spør etter. Jobber selv i kiwi og vi har glutenfri bunn. Den har vert hvertfall ett halvt år. 

Anonymkode: 56cf3...4ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har spist Chicken tinga fra Old El Paso et par ganger i løpet av de siste ukene. Har aldri sett den før, så den er kanskje ny? Finnes en liknende for svin og en for fisk også. Mannen mener det er bedre enn taco, og jeg er tilbøyelig til å være enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Mazilla skrev:

Vi har spist Chicken tinga fra Old El Paso et par ganger i løpet av de siste ukene. Har aldri sett den før, så den er kanskje ny? Finnes en liknende for svin og en for fisk også. Mannen mener det er bedre enn taco, og jeg er tilbøyelig til å være enig. 

Den har jeg kjøpt for ei stund sia, men ikke testet enda! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.dagbladet.no/2016/01/20/tema/mat/matsiden/dagligvarenyheter/produkter/42817338/

Ikke en helt ny artikkel, men husker ikke om noen har postet den enda. Er veldig spent på næringsinnholdet i nugattien! Noen som vet om inulin er mye brukt? Tror ikke jeg har hørt om det før.

Anonymkode: d5f00...54e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En Meny jeg var innom idag hadde et skilt utenfor om at en del produkter kom til å forsvinne eller skifte utseende, og at det skulle komme 1000 nye varer iløpet av februar... Er det noe spesiell opprydning i den butikken eller er det så mange nye produkter dette slippet? Kjipt at den Meny-butikken alltid er så treige med å sette ut nye varer.. sto at alt skulle være på plass til starten av mars, men slippet skal jo være 15. februar.

I isdisken (småis) så jeg 4 nye is. Var ikke så lett å se hva de var men den ene var saftis på pinne med smak av cola og sitron, hørtes god ut :D

Anonymkode: 41d15...00f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte skyr med smak av grønn te og sitron på Rema,og det blir definitivt gjenkjøp ;)

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6.2.2016 at 19.04, AnonymBruker skrev:

En Meny jeg var innom idag hadde et skilt utenfor om at en del produkter kom til å forsvinne eller skifte utseende, og at det skulle komme 1000 nye varer iløpet av februar... Er det noe spesiell opprydning i den butikken eller er det så mange nye produkter dette slippet? Kjipt at den Meny-butikken alltid er så treige med å sette ut nye varer.. sto at alt skulle være på plass til starten av mars, men slippet skal jo være 15. februar.

I isdisken (småis) så jeg 4 nye is. Var ikke så lett å se hva de var men den ene var saftis på pinne med smak av cola og sitron, hørtes god ut :D

Anonymkode: 41d15...00f

Royal Lakris og en krone-is med cookies eller noe, tror jeg. Var noe sånt det var snakk om sist gang vi mottok info fra Diplom-is i alle fall.

Anonymkode: ebf99...67a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Royal Lakris og en krone-is med cookies eller noe, tror jeg. Var noe sånt det var snakk om sist gang vi mottok info fra Diplom-is i alle fall.

Anonymkode: ebf99...67a

Skal det komme lakris-is??! HURRA!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Royal Lakris og en krone-is med cookies eller noe, tror jeg. Var noe sånt det var snakk om sist gang vi mottok info fra Diplom-is i alle fall.

Anonymkode: ebf99...67a

Lakris-is?! Endelig!!!!!!!!! :essen2::hoppendeglad::bolledeig::bond:

Anonymkode: 6901a...ea6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 5.2.2016 at 20.05, Frida skrev:

Jeg fant laktosefri Philadelfia Original i Trondheim i dag. Har ikke sett den før.

Den har vært lenge her i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til supergrøt og filodeigpai med spinat og feta! Håper de tar det inn her jeg bor..  Har enda ikke sett noen nyheter, men kanskje litt tidlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Smookiekins skrev:

Gleder meg til supergrøt og filodeigpai med spinat og feta! Håper de tar det inn her jeg bor..  Har enda ikke sett noen nyheter, men kanskje litt tidlig? 

Ting har begynt å komme.

Anonymkode: bc83e...df7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ting har begynt å komme.

Anonymkode: bc83e...df7

Hmm. Gjett hvem som skal ta seg en kveldstur på butikken da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...