Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

16 timer siden, Daria skrev:

Vestlandstakter?

Vinden var ikke så ille i går, men nedbøren var jo bare spetakkel...

Plasket rundt i noen cm slush, og brøytekanten hjemme veide omtrent 4 tonn (selv om den ikke var så stor).

Kommet litt i natt også, men håper det gir seg nå. Ser ut til at vi har frem til i ettermiddag med å få ryddet litt i slushen, for i kveldinga skal det fryse på... Herlig!

:romeo: It's the final countdown :romeo:

(litt tidlig å synge den kanskje, men er jo stadig en dag nærmere avreise).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F R E D A G ! ! !

Sånn hvis noen skulle være i tvil...

:natti: 

Trøtt fuggel, øynene svir og hodet sliter med å virke. Godt det bare er noen timer nå, så kan vi snakke helg for alvor.

:kaffekopp:

Ute er det rene Disney-stemningen, med snødekte trær og hvitt over alt. Lurer på når det skal stoppe å snø? :sno:
Yr truer med stigende temperaturer og mulighet for sludd/regn i natt og morgen tidlig, DET kan jo bli festlig...

Trøsten får være at reisepapirene er mottatt og at det nærmer seg dag for dag. Fremdeles over 20 dager igjen, men skal nok holde ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Roadrunner skrev:

Kan noen være så snille og bære ut søpla? :pls: Rekeskall må ut og jeg vil bli her :veslejenta:

Måtte visst gjøre det selv i kveld også... 

:sno:

Trøtt som en sokk, snart senga her :natti:

Lade opp til trening i morgen :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skybert er ikke så hjelpsom hos deg heller? Derfor står fortsatt kassen med julepynt midt på stuegulvet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Daria skrev:

Skybert er ikke så hjelpsom hos deg heller? Derfor står fortsatt kassen med julepynt midt på stuegulvet....

Skybert er helt ubrukelig... :sukk:

Og jeg våknet altfor tidlig... 06:15 er ikke innafor på en lørdag :opplyser: På den positive siden har jeg da lest over en time på senga, startet vaskemaskinen med sengetøy og håndklær, treningstøy er på og treningsbagen pakket. Frokost spist og sofa inntatt. Nå gjenstår venting... 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Daria skrev:

Hva venter du på? Inspirasjon? Uventet besøk? Sportssendingen?

Ventet på at det ble tid for avreise til trening og at vaskemaskinen skulle bli ferdig :opplyser: Henge opp sengetøyvasken før det var tid for å erobre spinningsalen :jepp:

Nå lunsj i byen med god venninne :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: God morgen!

Mandag og ny uke. :natti: 

Litt trøtt fuggel, men det er vel ikke spesielt unormalt en mandag.
Ble en sløv ettermiddag i går, men fikk heldigvis trent og gått tur på formiddagen, så fikk både svettet litt og min dose frisk luft. Skal være så glad når dette spetakkelet av et vintervær trekker seg tilbake, og det blir mer vårlig! Nå veksler det mellom snø, sørpe, slaps og skikkelig is, og beina sklir stort sett i alle himmelretninger. Er lei av å være Bambi! :opplyser: Ikke glatt i morges, og denne uka skal det visst regne masse og komme 5-7 plussgrader. Så da er vi vel tilbake til slush-føre på null komma svisj. Kanskje det blir bart på veier og sykkelstier med alt regnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Kan melde at 6-7 plussgrader, solid vind og regn gjør underverker for snøsmeltingen :strix:

Bare rester av brøytekanter igjen her nå etter det jeg kan se, resten er på magisk vis borte (Veeeel, magisk er vel å ta hardt i, skikkelig ruskevær har det vært et par dager). Bambi kan slappe av igjen (enn så lenge) :hoppe:

Fuggel'n var på styrketrening i går, tester ut en ny time... Kommer til å bli et par festlige dager dette... :kaklehone:
Trodde sånn derre trening skulle være bra for skrotten jeg? :klo:
*handicappet allerede og verre skal det bli*

Besøke venninne i kveld, ellers ingen store planer. Blir koselig med litt sofakjas!

Og i morgen er det fredag :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Hvor blir dagene av? :klo: Og ikke minst, hvor blir HELGENE av?
Hurra, det er fredag!
Hæ, mandag allerede?

Stille og rolig helg hos fuggel'n. Fredag tok jeg turen til mine foreldre, spiste reker og slappet av. Retur på kvelden, og landet godt i senga. Lørdag ble det en tur på treningssenteret, ellers litt husarbeid og pusling hjemme og mye avslapning. I går ble det en rusletur i dagslys og finvær, ellers ganske slapt. Årstida vi er i nå er litt krevende for fuggel'n, så prøver å ha fokus på å ta det dag for dag. Heldigvis går det ganske bra med treninga, for kostholdet er ikke noe å skryte av :sukk: Bikiniform har vi ikke hørt noe om :sol:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har en bikini? Du har en form? Voilà! Jeg har ikke hatt bikiniform på mange år - jeg kvittet meg med bikinien og har ennå ikke investert i en ny. Derimot har jeg en riktig snerten badedrakt med korte bein... :sexy: 

Hvor mange dager til avreise nå...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg har bikini (hadde i alle fall for et par år siden...) og en eller annen form har jeg jo (tror den kalles "klump" :skratte: ). Så det ordner seg nok!

Nærmer seg to uker til avreise nå :bond: Herlig! Tenk, om få dager er det bare en igjen av hver ukedag på jobb, før vi sitter på flyet :bolledeig: To år siden forrige langtur, det blir IKKE to år til neste :opplyser:

Litt utsatt levering på DAB-radioen ser det ut til, og basert på diverse nyhetsartikler forrige uke var jeg redd at vi var godt inni sommeren før den ville dukket opp. Nå fikk jeg akkurat et hint fra forhandleren, og kan se ut til at april er måneden. Bedre enn fryktet! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Daria skrev:

Om du ikke skulle ha bikini er det sikkert en og annen å få tak i dit du skal...

Jupp, det pleier å være flust av bikinier størrelse klump rundt forbi :ler:

Neida, det ordner seg nok! Tror jeg har en eller to liggende og slenge. Ikke akkurat de plaggene jeg bruker mest i løpet av året...

Men bør kanskje sjekke for sikkerhets skyld, så jeg evt får tatt en krisetur innom en undertøysforretning :sjenert:

1 time siden, Jerle skrev:

*to uker til avreise* :danser::hoppe: 

 

(Er bare innom og viser meg!)

Jerle jo! :strix:
Hvordan går det hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Roadrunner skrev:

Jupp, det pleier å være flust av bikinier størrelse klump rundt forbi :ler:

Og hvor stor tror du en gjennomsnittlig amerikansk cruiseturist i Florida er...? Tror neppe det er noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Daria skrev:

Og hvor stor tror du en gjennomsnittlig amerikansk cruiseturist i Florida er...? Tror neppe det er noe problem.

Du er kanskje inne på noe der... Oddsen for bikini størrelse klump er kanskje bedre enn noen gang? :klo:
Krysser fingrene for at jeg ikke trenger å gruble på det uansett, tror klesskapet skjuler noen skatter...
Og det var ganske festlig i Thailand da bikinien til mi venninne tok kvelden (hun hadde bare med en bikini - favoritten som var fullstendig oppbrukt og hvor stoffet gikk i oppløsning etter få dager). Markedet kunne ikke hjelpe med stort, kun noen små, søte trekantbikinier som vi fikk svært interessante bilder på netthinna av (basert på egne kropper). Godt jeg var litt mer rutinert og hadde med meg 3 bikinier og kun trengte to... Og glad det ikke var jeg som stod i knipa uten bikini i Thailand... :bond:

Næh, viktig å være på den sikre siden! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...