Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Det var det man skulle, ja... Fikk tatt oppvasken, da - og ringt mormor, det var egentlig enda mer presserende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:kaffekopp:

Mårnings!

Plutselig onsdag og midtuke :bond: Fuggel'n er vraktrøtt, det merkes at det har blitt litt sene kvelder i helgen gitt. Trenger mer tid under dyna :natti: Men, får trøste meg med at det er ei kort uke, snart helg igjen.

Når var jeg innom her sist da? :klo: Før helga? Koselig skravlings og god middag sammen med Sauen :hoppe: Så hjem til pakking og pusling før jeg kantet på :veslejenta: Opp ganske tidlig på lørdag (våknet av meg selv), og vendte kursen mot foreldreheimen. Ble en tur innom nærmeste by for å kikke litt, og endte opp med to topper, en bh og et par sko. Da var det på tide å evakuere - ble dyrt gitt :ler: Ganske rolig ettermiddag i hjemtraktene, med god mat, rusletur, skravlings og kortspill. Søndag og mandag ble det noen timer med maling, både husvegger og garasjevegger må til pers, så det er nok å ta av. Skulle egentlig være sosial med bestisen på mandag, men en kjip og vond dag satte effektivt stopper for det. Orket ikke tanken på en biltur og masse kav, ble i stedet lang gåtur og rolig kveld. Omtrent halvveis på gåturen klarer jeg å tråkke skikkelig over, ikke akkurat planen det :sukk: Haltet videre, og kunne etterhvert gå ganske normalt, og kom greit tilbake til mine foreldre. Vondt, men brukanes. Det ble to runder med nedkjøling før sengetid, og allerede nå merker jeg at ankelen er merkbart mye bedre. Heldigvis! Kjipe greier altså!

Gårsdagen :flagg: ble også stille og rolig. Var i sentrale strøk for å se barnetoget, ellers rolig hjemme i solveggen, før vi spiste god middag og jeg pakket sammen og dro hjemover. Pakket ut hjemme, og så kantet jeg på sofaen gitt. Trøtt. Fin helg!

Litt usikker på om det blir gåtur/trening i dag, hvor mye jeg må ta hensyn til ankelen, og hvor galt det eventuelt står til med andre vondter. Får ta vurdering etterhvert :jepp:

Først påfyll: :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. :kaffekopp: 

Overtråkk og andre vondter :kose:  Nå må det snart være slutt på plager for Fuggel'n. :kose: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker 3-dagers uker kjenner jeg. Tirsdag, onsdag og torsdag er effektivt slått sammen til en dag, og vips er det fredag i morgen. Slett ikke feil! :hoppe: Trenger helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag! :strix: 

Ute er det vått og grått, men det er faktisk helt greit. I bilen ligger treningstøy, og etter jobb og trening har jeg en liten plan om å kjøre innom en butikk, før jeg bare skal kose meg hjemme i kveld. Joggebukse og sofa tror jeg blir gode samarbeidspartnere i kveld. Deilig! Er vel over en måned siden jeg hadde en helg hjemme - så det blir absolutt ikke feil.

En god time frisk luft etter jobb i går, så middagsrester og litt småpusling hjemme. Ellers ganske sløv kveld - kjenner at kroppen er litt sliten og at det er godt å få slappet av litt. Trengs visst!

Men før helg, er det lunsj og vaffel :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mårnings!

Går bra her, men litt au i dag... Så går litt hvileløst rundt her, og håper det roer seg snart.

Uansett snart lunsj - det betyr at vi nærmer oss halvveis :hoppe:

Solid treningsøkt i går kjennes i beina, de er rett og slett skikkelig møre. Deilig! Regner med ruseltur i ettermiddag, ellers ingen store planer her tror jeg. Bør kanskje få gjort litt i heimen? Ble ganske sløvt i helga, så skyver stadig foran meg ting som burde vært gjort... :sjenert: Får se an formen litt, blir litt på halv tolv for tida. Men bare en ukes tid til skikkelig sjekk av skrotten står på planen - må si at jeg ser frem til det, selv om jeg ikke akkurat gleder meg til selve undersøkelsen. Men greit å få sjekket skikkelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Altså, hvorfor er det bare tirsdag i dag? I halvkoma forsøkte jeg å resonnere meg frem til hvilken dag det var, og endte på at det bare var onsdag. Helt til cella begynte å fungere, og den brutale sannhet gikk opp for meg :sukk: Tirsdag? Jeg trenger helg! Nå! Trøtt.... :natti: 

Ble lang rusletur i går ettermiddag, fant ut at frisk luft sjelden er feil, og at jeg trolig hadde sovnet på sofaen om jeg ikke kom meg ut. Halvannen time trasking, og så sofa etterpå. I dag vurderes spinning - over 2 måneder siden sist, og jeg savner det! Får prøve, heller tusle hvis det fungerer dårlig med skrotten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er de dagene hvor jeg nesten klarer å overbevise meg om at det er helg før sannheten slår inn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, :kaffekopp: trengs!

Men timene går, kjenner lite til au i dag, så egentlig en ganske bra dag. Deilig med litt "pause".

Fremdeles plan om spinning senere, ellers ta det som det kommer.

Og det er en kjent problemstilling, Daria, hender stadig jeg kommer frem til at det er helg, og så er det et godt stykke igjen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Daria skrev:

Og i den forbindelse så jeg nettopp denne på twitter og tenkte på deg :fnise: 

 

Nettopp! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tilnærmet smertefri dag i går - og rett og slett hæppi fuggel :strix:

Kom meg til og med på spinning - over to måneder siden sist :hoppendeglad: Dessverre siste timen for min favorittinstruktør, som skal flytte langt avsted :trist: Men fin avskjed, og god stemning - var godt å kunne stille på siste timen.

Midtuke, og vi kan så smått starte innkjøring mot helg... Selv om ukas to første dager har gått veldig greit, kjenner jeg at det ikke blir feil med helg snart. Vil sove mer :natti: 

:kaffekopp: er servert, med ønske om en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

At det er mulig å bli så trøtt.. :natti: 

Jaja, EN dag igjen med vekkerklokke denne uka, så to dager med litt søvn...
Ble effektiv ettermiddag i går, fikk laget middag (og har rester), spist, slappet av bittelitt, og så satte jeg igang med luking, rydding, feiing og ordning ute. Fikk frem hageslangen og gikk i gang med å skrubbe siste terrassen. Armene holdt på å falle av underveis (tungt ja!), men til slutt kunne jeg spyle over og si meg fornøyd. Nå gir jeg det et par dager, og så får jeg kjøre på med olje. Godt for alt som er gjort! :jepp:

I dag er det bedriftsidrett igjen, og så blir det nok litt husarbeid inne etterpå. Må gjøres det også, og er så kjipt å bruke helga til det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og mandag... :natti: 

Fin helg, men plutselig ved veis ende. Fredag ble det planting, handling, oljing av terrasse og så landing i sofaen. Lørdag hadde jeg venninnebesøk i mange timer, med bysleng, lunsj på bryggekanten og is etterpå. Mer skravling, før hun dro hjem i kveldinga. Kjempekoselig! I går ble det ca 90 min gåtur, før mine foreldre kom bortover en tur til skravling og middag. I dag tror jeg at det blir en tur på treningssenteret, siden det bøtter ned ute.

Så får jeg se hvordan morgendagen blir, tar det litt som det kommer tenker jeg.

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...