Gå til innhold

Rota det til.. Han er gift!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg virker det som om han vil mer enn å bare ha ei dame på si. Han har fortalt sine 3 beste kompiser om meg. Kan ikke skjønne hvorfor han ville ha fortalt det om han bare ville ha "hatt" meg for en periode..? 

Anonymkode: da354...2ca

 

Det sier vel mer om han og kompisene, enn at har langsiktige planer med deg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På Saturday, August 05, 2017 den 19.51, AnonymBruker skrev:

Men er det nødvendigvis en så fjern tanke?

Nå er ikke jeg utro, men jeg er i et vanskelig ekteskap og klarer ikke å bestemme meg for om jeg skal bli eller gå. Fornuften sier at jeg skal bli, hjertet at jeg skal gå, og vi har felles barn. Jeg har mange ganger hatt den tanken, at det nesten ville vært en lettelse dersom mannen min var utro. Da ville det ikke vært noen tvil om veien videre, og jeg hadde sluppet den gnagende samvittigheten. 

Det er en forferdelig feig tanke, selvfølgelig. Men jeg tror den er mye vanligere enn man skulle tro.

Jeg tror kanskje ikke det finnes så mange kalkulerte mennesker som så mange på KG ser ut til å mene. Derimot tror jeg utro mennesker ofte er ekstremt forvirret. La oss si de er som meg, som ikke klarer å bestemme seg for om de skal bli eller gå, og så dukker det et annet menneske opp og gjør alt enda vanskeligere. De vet hva fornuften sier. De vet også at lysten og hjertet sier noe annet.

Anonymkode: cd553...0a0

Akkurat! Har hatt det sånn selv i mitt tidligere forhold der jeg var sammen med han i 4år. Vi fikk et barn sammen og følte på slutten at det var så daut/m krangling osv. Håpte til slutt han kunne gjøre noe som fikk bedret samvittigheten min, desverre. Vi møter oppturer óg motgang i forhold/ekteskap som av og til som ender med brudd, sånn er det bare. Det skal ikke vær verd uansett hva. 

Her med oss to, så ønsker vi å møtes igjen, vi vet bare ikke hvor. Jeg merker hvor ofte han er alene, altså helt uten henne så og si hver kveld. Ser at de muligens har det litt kjipt. At jeg blander meg inn her gjør litt vondt også kjenner jeg. - Men må også si jeg også er redd for at han plutselig ikke vil mer... 😶 - TS 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, August 08, 2017 den 12.03, wintergirl skrev:

Så finn deg en singel mann og ikke en som er gift og som leker med deg. At han har fortalt kamerater om deg og snapper med deg med en kamerat ved siden, betyr ikke at han har planer om å satse på deg. Han får gå uuuuuuut av forholdet han er i først,hvis det er så ille! 

Jeg kom i snakke med esken min om søndag og han tror,stakkar, at om ikke så lenge så vil han og jeg finne sammen igjen.  Jeg er nummer 1 for han (bare pisspreik) MEN han må rase av seg først og skal kutte ut den andre kjerringa mer og mer. Hun er ikke så fin og har ikke verdier osv osv ( hans ord!) Hun derimot har planer om å satse på han. I forholdet vårt så var han den vanskelige og løy masse til den andre kjerringa om oss. Fordi hun vil føle seg spesiel så hører hun kun på hans versjon. Men sannheten er at han juger til begge. Han nekter å gi slipp på meg. Merkelig, hvis det er sååå ille. Han har fortalt noen "venner" om henne også,men ikke de gode vennene sine som har moral og verdier, kun de som er av samme ulla. 

Det er min personlige opplevelse.  Han du er så keen på kan ha en annen, men til syvende og sist så ser det ikke ut som om han har planer om å gå ifra kona han heller. Kanskje han vil ha en pause, men ikke få ifra henne.

Men hvor lett er det å gå ifra etter hele 7års ekteskap? og ifølge han er jeg den første han har rotet med. Det er klart jeg tenker hva hvis han bare vil ha meg på si (noe ikke jeg er interessert i), eller om han fortsetter som dette med andre damer? Tankene mine er overalt og det er blir ikke lettere. Ja, jeg har rota det til og det er nettopp det som er problemet! 

Kunne ønsket én ting og det var at han viste at han ville hatt meg for all5tid, uten å føle seg som ei som bare er der for "spenninga's" skyld. Han i i kludere barna på snapen og vil gjerne vise fam sin. Føler han legger litt i dette, det er ikke bare det at han ville treffe meg den dagen. Han vil treffes igjen . 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor lett er det å gå ifra etter hele 7års ekteskap? og ifølge han er jeg den første han har rotet med. Det er klart jeg tenker hva hvis han bare vil ha meg på si (noe ikke jeg er interessert i), eller om han fortsetter som dette med andre damer? Tankene mine er overalt og det er blir ikke lettere. Ja, jeg har rota det til og det er nettopp det som er problemet! 

Kunne ønsket én ting og det var at han viste at han ville hatt meg for all5tid, uten å føle seg som ei som bare er der for "spenninga's" skyld. Han i i kludere barna på snapen og vil gjerne vise fam sin. Føler han legger litt i dette, det er ikke bare det at han ville treffe meg den dagen. Han vil treffes igjen . 

Anonymkode: da354...2ca

Hvorfor har han ikke gått fra kona? Er nok redd denne mannen vil ha i pose og sekk. Hvor gammel er han?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fanges mer og mer inn i nettet og går inn i det med vidåpne øyne. Du tolker alt han sier og gjør i din favør, fordi du vil at det skal være slik. Men vet du hva? Som oftest er slike tolkninger bare luftslott, og det er lite å bygge en fremtid på. 

Og du har hørt om den berømte 7-årskrisa? De fleste ektepar kommer seg velberget gjennom den, og når det skjer er det bare en taper igjen, og det er du. Vil du deg selv så vondt?

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2017 den 12.05, Tba skrev:

 

Det sier vel mer om han og kompisene, enn at har langsiktige planer med deg.

Nettopp. Og det er disse kompisene dere skal ha som omgangsvenner da, når du og han blir et par?  Da vet du iallfall en ting for sikkert, om han roter med andre damer så vil disse kompisene få vite det og ikke fortelle noe til deg. Det er vel gode venner vel?

Anonymkode: 2719c...614

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎05‎.‎08‎.‎2017 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Har vært innpå temaet, men han klarer ikke ta det steget enda. Han håper i grunnen på at hun skulle gjøre noe galt, da blir det lettere for han å gå ifra. Han er likegyldig med andre ord. 

Han vil møtes igjen, det tror jeg er pga at han skal se om det virkelig føles riktig eller ikke. Han vil vel være sikker før han drar.. 😏

Anonymkode: da354...2ca

Har du tenkt på at grunnen til at han ønsker at hun skal gjøre noe galt, så det blir lettere for han å gå, er at han vet han sårer henne hvis han går?

Han har altså så sterke følelser for henne, at han ikke ønsker at hun skal bli såret.
Og han prioriterer gjerne disse foran sin egen lykke. (Muligens fordi han forstår at han ikke selv vil være så veldig lykkelig hvis kona bli såret.)

Han har barn og familie, og 7-års krise.
Plutselig så løsner 7-års krisen, og ungene blir mer selvstendige, og han og kona blir mer kjærester igjen...

Da blir du bare en bisetning. Jenta han hadde en flørt på gang med i en kriseperiode, for å fortsatt føle seg attraktiv.

Anonymkode: 4d218...179

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg, men det kan da umulig være lov å være så naiv? Du har truffet denne mannen EN gang og klint litt med ham i fylla og håper nå at han skal forlate kona som han har to barn sammen med for din skyld?? La meg bare si det rett ut: Det kommer ikke til å skje. Forstod du hva jeg skrev? Det kommer IKKE til å skje. Årsaken er helt innlysende: Det er umulig å vite hvordan to mennesker som ikke har opplevd vanlige hverdager med oppvask, ungemas, økonomiproblemer, svigers, ekskone osv faktisk kommer til å fungere sammen. Det samme hadde vært tilfelle hvis dere hadde hatt et hemmelig forhold på si over tid, det er fortsatt ikke hverdagen. Dette forstår nok beileren din. Hvis han ikke gjør det, så synes jeg synd på dere begge to, for forhold som starter på denne måten sprekker nesten alltid.Sånn, nå vet du det. Nå kan du bare skylde på deg selv for at du kaster bort tiden din på denne flørten. 

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvor lett er det å gå ifra etter hele 7års ekteskap? og ifølge han er jeg den første han har rotet med. Det er klart jeg tenker hva hvis han bare vil ha meg på si (noe ikke jeg er interessert i), eller om han fortsetter som dette med andre damer? Tankene mine er overalt og det er blir ikke lettere. Ja, jeg har rota det til og det er nettopp det som er problemet! 

Kunne ønsket én ting og det var at han viste at han ville hatt meg for all5tid, uten å føle seg som ei som bare er der for "spenninga's" skyld. Han i i kludere barna på snapen og vil gjerne vise fam sin. Føler han legger litt i dette, det er ikke bare det at han ville treffe meg den dagen. Han vil treffes igjen . 

Anonymkode: da354...2ca

Men det er jo nettopp dette du har gått inn i, en som har et forpliktende forhold til en annen og deg på si.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt på at grunnen til at han ønsker at hun skal gjøre noe galt, så det blir lettere for han å gå, er at han vet han sårer henne hvis han går?

Han har altså så sterke følelser for henne, at han ikke ønsker at hun skal bli såret.

Anonymkode: 4d218...179

De aller fleste har omtanke for partneren sin selv om de ikke synes forholdet er godt lenger. Der er jeg selv. Jeg har ingen kjærestefølelser for mannen i det hele tatt, og får panikk ved tanken på å leve med ham i tjue år til. Betyr det at jeg driter i ham? Absolutt ikke. Han har vært en del av livet mitt i mange år, og jeg er glad i ham likevel. Jeg har ikke lyst til å såre ham i det hele tatt.

Anonymkode: cd553...0a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, August 15, 2017 den 1.36, wintergirl skrev:

Hvorfor har han ikke gått fra kona? Er nok redd denne mannen vil ha i pose og sekk. Hvor gammel er han?

Er også redd for det. Samtidig forstår jeg ikke åssen han skal klare å leve sånn? Han blir 35år. 

Han vil gjerne ha meg med på en liten tur bort, så han kunne være litt lengre med meg og ikke bare for en kveld. Mannfolk kan da vel få følelser for andre de også... 

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er også redd for det. Samtidig forstår jeg ikke åssen han skal klare å leve sånn? Han blir 35år. 

Han vil gjerne ha meg med på en liten tur bort, så han kunne være litt lengre med meg og ikke bare for en kveld. Mannfolk kan da vel få følelser for andre de også... 

Anonymkode: da354...2ca

Selvfølgelig kan de det. Men det betyr ikke at det eneste riktige da er å følge opp de følelsene...

Anonymkode: 1e5cf...ae5

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, August 15, 2017 den 9.58, AnonymBruker skrev:

Unnskyld meg, men det kan da umulig være lov å være så naiv? Du har truffet denne mannen EN gang og klint litt med ham i fylla og håper nå at han skal forlate kona som han har to barn sammen med for din skyld?? La meg bare si det rett ut: Det kommer ikke til å skje. Forstod du hva jeg skrev? Det kommer IKKE til å skje. Årsaken er helt innlysende: Det er umulig å vite hvordan to mennesker som ikke har opplevd vanlige hverdager med oppvask, ungemas, økonomiproblemer, svigers, ekskone osv faktisk kommer til å fungere sammen. Det samme hadde vært tilfelle hvis dere hadde hatt et hemmelig forhold på si over tid, det er fortsatt ikke hverdagen. Dette forstår nok beileren din. Hvis han ikke gjør det, så synes jeg synd på dere begge to, for forhold som starter på denne måten sprekker nesten alltid.Sånn, nå vet du det. Nå kan du bare skylde på deg selv for at du kaster bort tiden din på denne flørten. 

Anonymkode: d15fd...cf5

Har truffet han 2 ganger, ikke en. Den andre gangen vi var sammen leide vi hotellrom og var sammen der i flere timer. Han føler selv for å gjøre dette. På de timene rakk jeg å bli enda bedre kjent med han og han med meg. Virket som ingen av oss hadde lyst å dra hjem den dagen. 

Naivt? Det syntes jeg er naivt å si, jeg har selv vært i et forhold tidligere (4år) der vi hadde vår faste (gode) rutiner på alt. Det er det trygge man er vant å leve med, men ikke ta for gitt at kjærligheten varer av den grunn. Tenk alle forhold som går i grus tross alle årene som kjærester? Jeg og han gikk hver til vårt, fordi jeg falt for en annen en. Sånn er livet. Noen forhold være, andre ikke. 

Ts:)

Anonymkode: da354...2ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet han 2 ganger, ikke en. Den andre gangen vi var sammen leide vi hotellrom og var sammen der i flere timer. Han føler selv for å gjøre dette. På de timene rakk jeg å bli enda bedre kjent med han og han med meg. Virket som ingen av oss hadde lyst å dra hjem den dagen. 

Naivt? Det syntes jeg er naivt å si, jeg har selv vært i et forhold tidligere (4år) der vi hadde vår faste (gode) rutiner på alt. Det er det trygge man er vant å leve med, men ikke ta for gitt at kjærligheten varer av den grunn. Tenk alle forhold som går i grus tross alle årene som kjærester? Jeg og han gikk hver til vårt, fordi jeg falt for en annen en. Sånn er livet. Noen forhold være, andre ikke. 

Ts:)

Anonymkode: da354...2ca

Ha ha, så du sammenlikner noen timer på et hotellrom med å vite hvordan hverdagen sammen kommer til å fungere? Det er godt mulig dere kommer til å ha et heftig hemmelig forhold i noen måneder eller år. Det er også en bitte liten mulighet for at han forlater kona si til fordel for deg ja, selv om det nok sitter langt inne.  Men så da. Så bryter helvete løs, med "søte" stebarn, ekskone i full krig, svigerfamilie som nok ikke akkurat kommer til å ta imot deg med åpne armer, dårlig råd osv.  I starten er du knallforelsket og vil være en super-bonusmamma for de skjønne barna, etterhvert forstår du at du blir utnyttet som hushjelp og barnevakt  - samtidig som forelskelsen går over og du plutselig ser ham for den dotten han er. Men for all del. Kjør på. Bare husk at han kaster bort dine beste år.

Anonymkode: d15fd...cf5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har truffet han 2 ganger, ikke en. Den andre gangen vi var sammen leide vi hotellrom og var sammen der i flere timer. Han føler selv for å gjøre dette. På de timene rakk jeg å bli enda bedre kjent med han og han med meg. Virket som ingen av oss hadde lyst å dra hjem den dagen. 

Naivt? Det syntes jeg er naivt å si, jeg har selv vært i et forhold tidligere (4år) der vi hadde vår faste (gode) rutiner på alt. Det er det trygge man er vant å leve med, men ikke ta for gitt at kjærligheten varer av den grunn. Tenk alle forhold som går i grus tross alle årene som kjærester? Jeg og han gikk hver til vårt, fordi jeg falt for en annen en. Sånn er livet. Noen forhold være, andre ikke. 

Ts:)

Anonymkode: da354...2ca

Du har truffet mannen TO ganger?? = han er en fremmed! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til alle som svarer /gir ts råd. Det er til ingen nytte. Hun vil aldri innse hva hun faktisk holder på med. Og vil ha støtte for oppførselen sin. Det er MØRKT der for å si det mildt.   

Anonymkode: c43e5...cf9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2017 den 11.48, CamillaCollett skrev:

Det der kommer jeg aldri til å forstå, altså hvorfor de blir i ekteskapene sine. Er de glade i konene fortsatt, eller er det bare det praktiske som holder dem igjen?

Det er ganske enkelt: veldig mange elsker ikke sin partner på noe vis. De elsker hvordan han eller hun får dem til å føle seg. Altså "elsker" de mennesker sånn du elsker den nye parfymen som nettopp kom ut eller favorittbandet. Som en ting eller hobby. Det kan til og med godt hende desse menneskene ikke vet forskjellen på å elske hvordan en person fremhever deres egen lykke og å elske denne personen.

Dersom en elsker et menneske for den vedkommende er, i seg selv, så likestiller en deres lykke med egen. Det er kjærlighet. 

Anonymkode: aa0a4...bff

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er også redd for det. Samtidig forstår jeg ikke åssen han skal klare å leve sånn? Han blir 35år. 

Han vil gjerne ha meg med på en liten tur bort, så han kunne være litt lengre med meg og ikke bare for en kveld. Mannfolk kan da vel få følelser for andre de også... 

Anonymkode: da354...2ca

Håper kona finner ut av dette! Få da se hva han gjør. Og nei,du kjenner han IKKE!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...