Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Newroz
3 timer siden, Angelheart2 skrev:

Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer:

*snip*
 

De har fortsatt ikke klart å svare på spørsmål om mengden mat på facebook, til tross for at det har gått fem dager. Enten så vet de ikke selv hva som er mengden (noe som er ganske snodig) eller så må det være såpass lite at de ikke tør å legge det ut. 

Jeg er ikke målgruppa for en slik matkasse, men syns ikke noe om bedrifter - enten det er bloggere eller andre, som forsøker å lure forbrukere, og det er det jeg syns proviant.no gjør. 

  • De går først stort ut og sier at dette skal dekke alle dine behov og at du slipper å gå i butikken. Det samme gjør deres "ambassadør" AB, og kaller henne matblogger (hvilket hun virkelig ikke er) 
  • De mottar kritikk på dette da flere mener at dette kan umulig være nok, da er det forbrukerne som har misforstått hva de egentlig mente. 
  • De oppgir ikke hvor mye det er av de ulike matvarene til tross for at flere etterspør nettopp dette.

Jeg forstår ikke at de kan få en eneste bestilling når alt er så uproft som det faktisk er.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, orfeus skrev:

Kan du ta bort bildet i sitatet? 

 "Karoline" er neppe en reell person.Eventuelt er hun på jobb 24/7.... "Hun" kom iallefall opp både en tidlig morgen i 8-tiden og sent samme kveld. Det er nok ulike personer bak dette bildet.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke denne matkassa snart ferdigdiskutert? Vi har vært igjennom alle krinker og kroker hos bade leverandør, ambassadør og på butikker for å sjekke priser etc.

*lei*

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Angelheart2 skrev:

Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer:

Hei,
Se deg litt rundt og spør meg gjerne hvis det er noe du lurer på
 
JEG: Hei. Jeg kan ikke se at det har kommet opp noen oversikt over innholdet i kassen for neste uke? Jeg vurderer å teste ut en ny matkasse og syns dette virket bra dersom det er slik at det inneholder mat til alle måltider, men med kresne barn er det greit å få vite litt om hva som ligger i kassa før jeg bestemmer meg. Finner jeg oversikten noe sted?
 
Proviant svarer vanligvis innen 5 min.
 
 
Hei!
Et øyeblikk bare
Her er et eksempel på hva som følger med i Proviant denne uken: https://proviant.no/hva-far-du
Dersom du ønsker en oversikt over hvilke middagsretter som er i de forskjellige ukene kan du lese under Ukens meny på våre nettsider
 
Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med i dag?

JEG: Takk for svar, men dette hjelper jo ikke. Du linker til uke 10, men det er vel ikke samme mat hver uke?
Jeg ser heller ikke det står noe om mengder der, annet enn at det kun er en (!) liter melk. Vet dere ikke hva dere skal levere neste uke?
Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre!
 
 

ligner veldig på svar jeg fikk på chat. Men jeg kjøper ikke kassa nå fordi jeg tror de kommer til å tilpasse seg brukerne og kanskje legge inn ekstra liter melk etterhvert. Jeg vil vite hva jeg får og hvor mye.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen grunn til at bloggen plutselig har blitt så nostalgisk? Blåbærturen fritt diktet etter Alf Prøysen, Datoen fra NRK... 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å gå og handle sjøl, så vet en hva en får og hvor mye. Enkelt og greit. Mat koster, det får vi bare godta. Har ingen planer om at det er nødt for å være mer eller mindre enn 1000kr. Det blir det det koster

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Max Potente

Jeg synes folka bak kolestrolkassa burde drive markedsføring på samme måte som Villa Paprika: "Bare bestill, så kanskje du blir positivt overrasket!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Max Potente skrev:

Jeg synes folka bak kolestrolkassa burde drive markedsføring på samme måte som Villa Paprika: "Bare bestill, så kanskje du blir positivt overrasket!"

Forundringsmatpakka.no

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille_Krokodille
12 minutter siden, kvinneguide skrev:

Noen grunn til at bloggen plutselig har blitt så nostalgisk? Blåbærturen fritt diktet etter Alf Prøysen, Datoen fra NRK... 

Antageligvis leirbål-metoden til UI som er fyret i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Angelheart2 skrev:

Jeg ble litt fristet til å sjekke ut denne Proviant litt bedre og startet en chat på siden deres. Limer inn her så kan dere se hva de svarer:

Hei,
Se deg litt rundt og spør meg gjerne hvis det er noe du lurer på
 
JEG: Hei. Jeg kan ikke se at det har kommet opp noen oversikt over innholdet i kassen for neste uke? Jeg vurderer å teste ut en ny matkasse og syns dette virket bra dersom det er slik at det inneholder mat til alle måltider, men med kresne barn er det greit å få vite litt om hva som ligger i kassa før jeg bestemmer meg. Finner jeg oversikten noe sted?
 
Proviant svarer vanligvis innen 5 min.
 
 
Hei!
Et øyeblikk bare
Her er et eksempel på hva som følger med i Proviant denne uken: https://proviant.no/hva-far-du
Dersom du ønsker en oversikt over hvilke middagsretter som er i de forskjellige ukene kan du lese under Ukens meny på våre nettsider
 
Er det noe mer jeg kan hjelpe deg med i dag?

JEG: Takk for svar, men dette hjelper jo ikke. Du linker til uke 10, men det er vel ikke samme mat hver uke?
Jeg ser heller ikke det står noe om mengder der, annet enn at det kun er en (!) liter melk. Vet dere ikke hva dere skal levere neste uke?
Det skulle bare mangle I og med at vi er helt i startfasen har vi ikke kommet så langt som å publisere en fullstendig oversikt enda, men mer informasjon vil etter hvert publiseres på vår nettside. Oversikten over innholdet i uke 10 gir en liten pekepinn på hva slags pålegg, hvor mye brød. knekkebrød og melk Proviant inneholder. Per nå er det bare en liter melk som følger med kassen, men ettersom vi er helt nystartet vil vi justere og endre dette hele veien ettersom vi får tilbakemeldinger fra kunder slik at det alltid vil bli bedre!
 
 

For det første synes jeg tonen her er frekk og veldig uprofesjonell, rett og slett. Det virker som den ansatte er irritert over kunden ikke er fornøyd med svarene. "Det skulle bare mangle..." Seriøst? Det er ikke greit å svare en kunde på den måten.

For det andre; om de er så lei av denne typen henvendelser og kunder som ikke finner seg i å få en "pekepinn" på hva produktet inneholder så får de sørge for å få laget en skikkelig spesifikasjon av innholdet, uke for uke.  Og da snakker jeg ikke om "1 pakke melk, 1 pakke syltetøy, 1 pakke gulost ...".  Jeg mener "1 x Gilde Hamburgerrygg 100 g, 1 x Lerum Jordbærsyltetøy 250 g, 2 x 1 liter Tine Lettmelk ...".  Jeg klarer ikke å forstå hvorfor det er så vanskelig for dem å få det til.  

Dette blir bare dummere og dummere og jeg er glad for at vi ikke bestilte denne matkassen.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vilunich

Ingen oppdatering... siste innlegg er om tulipaner... (da jeg er bosatt i utlandet teller ikke mine klikk , da kun norske lesere er av verdi og kun norske lesere syntes som unike lesere på bloggliste/tall)

1 minutt siden, Vitting said:

Hvordan ble det med hu mor sine anmeldelser av KG-kjerringene?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vitting
13 minutter siden, Vilunich skrev:

Ingen oppdatering... siste innlegg er om tulipaner... (da jeg er bosatt i utlandet teller ikke mine klikk , da kun norske lesere er av verdi og kun norske lesere syntes som unike lesere på bloggliste/tall)

 

Virkelig? Så jeg kan også (bosatt i utlandet) surfe fritt på .blogg.no folk uten å telle klikk og dermed inntekt til dem? Freecard?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sorbus
23 minutter siden, Vitting skrev:

Virkelig? Så jeg kan også (bosatt i utlandet) surfe fritt på .blogg.no folk uten å telle klikk og dermed inntekt til dem? Freecard?

 

36 minutter siden, Vilunich skrev:

Ingen oppdatering... siste innlegg er om tulipaner... (da jeg er bosatt i utlandet teller ikke mine klikk , da kun norske lesere er av verdi og kun norske lesere syntes som unike lesere på bloggliste/tall)

 

Kanskje dere kan jobbe som "utenrikskorrespondent" for Kvinneguiden og referere bloggerne, så vi slipper å gi dem klikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Vitting skrev:

Hvordan ble det med hu mor sine anmeldelser av KG-kjerringene?

Det har vært heeelt tyst i hele dag, ikke noe om anmeldelse, ikke noe om de alenemødrene hun skulle redde, ikke noe trekning av gavekort, ikke noe beklagelse (etter skattesnokinnlegget), ikke en guuuudh jeg er så lykkelig med min nye bestevennogkjæreste - rett og slett tystnad..... 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...