Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Gjest Vilunich
13 hours ago, Vitting said:

Virkelig? Så jeg kan også (bosatt i utlandet) surfe fritt på .blogg.no folk uten å telle klikk og dermed inntekt til dem? Freecard?

Jupp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilunich
18 minutter siden, Scorpion57 said:

Blir nesten stum av henne.  "Erik overtar bloggen"  som heading.  Dette er en narraktighet av det verste slag.  Klart folk klikker seg inn i dag. Utspekulerte kjærring.

Og senere « Neida , det er bedre det bare blir stille fra meg nå imens jeg er syk, men Erik kommer nok til å skrive her en dag..»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun bruker de samme bildene om og om igjen. Noen ganger tenker jeg at jeg allerede har lest innlegget fordi jeg kjenner igjen bildet. Kjempeproft. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger

Nyeste blogginnlegg viser tydelige tegn på at hun følger slavisk med på hva som skrives her inne i alle fall.

 

Skjermdump Anne Brith

 

Endret av MrsAvenger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Nyeste blogginnlegg viser tydelige tegn på at hun følger slavisk med på hva som skrives her inne i alle fall.

 

Skjermdump Anne Brith

---

Hadde det ikke vært enklere å opprette en bruker? :roll: 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MrsAvenger skrev:

Nyeste blogginnlegg viser tydelige tegn på at hun følger slavisk med på hva som skrives her inne i alle fall.

 

Skjermdump Anne Brith

 

Og bildene jeg tar til bloggen bruker jeg en app på, derfor er det noen av bildene hvor jeg ser inn i mobilen. Jeg har valgt å gjøre det sånn og det funker for meg"

Jammen, det gir absolutt ingen mening. Hun ser inn i telefonen fordi hun bruker en app??? Bildet blir jo tatt fra siden av et annet kamera (speilrefleks).. 

Endret av lillesky
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Oktnxbye skrev:

"Og bildene jeg tar til bloggen bruker jeg en app på, derfor er det noen av bildene hvor jeg ser inn i mobilen. Jeg har valgt å gjøre det sånn og det funker for meg"

Jammen, det gir absolutt ingen mening. Hun ser inn i telefonen fordi hun bruker en app??? Bildet blir jo tatt fra siden av et annet kamera (speilrefleks).. 

Hun har en app som fungerer som en fjernutløser/kontroll for speilrefleksen. Veldig høvelig, men som regel mest for å teste fokus og deretter bruke timer for å ha tid til å legge bort telefonen. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, halvehimmelen skrev:

Hun har en app som fungerer som en fjernutløser/kontroll for speilrefleksen. Veldig høvelig, men som regel mest for å teste fokus og deretter bruke timer for å ha tid til å legge bort telefonen. 

Åja, da skjønner jeg - Takk for oppklaringen! :) ganske smart hjelpemiddel egentlig! 

Dog syns jeg ikke det gjør bildene mindre teit, det er tusen måter å posere på for å slippe "stirre-inn- i-telefonen-som-om-jeg-ikke-vet-jeg-blir-tatt-bilde-av"posen. Nesten så jeg venter på speilrefleks-selfie tatt fra et skittent speil (dere vet hva jeg mener). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Hm ... ?!?

Sitat fra bloggen: 

"Men jobb og blogg ble det ikke så mye av i går. Så da Erik kom for å hjelpe til litt ( hente barn på trening) så spurte jeg han: Kan ikke du bare ta over bloggen i dag? 

Jeg synes jo det var en utrolig god ide. Så kan han si hvordan han ser på alt. Det er jo en stor forandring i livet hans også. 

Det morsomme med Erik er at han er veldig humoristisk så han reagerte med en gang og sa: Skal jeg skrive om pappakroppen da? Haha. Vi lo begge høyt. Ikke akkurat. 

Erik sin pappa er faktisk veldig flink til å bake og kunne lett hatt en fast spalte her inne :P"

http://annebrith.blogg.no/1520495429_erik_tar_over_bloggen.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
23 minutter siden, decker skrev:

Pappakroppen? Har han barn?

Vil jo være rart om han ikke har det. Hun uttalte i desember, at hun ikke dater menn uten barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pelikanen
16 timer siden, Trollmora skrev:

Det har vært heeelt tyst i hele dag, ikke noe om anmeldelse, ikke noe om de alenemødrene hun skulle redde, ikke noe trekning av gavekort, ikke noe beklagelse (etter skattesnokinnlegget), ikke en guuuudh jeg er så lykkelig med min nye bestevennogkjæreste - rett og slett tystnad..... 

Hun der innrømmer ikke noe. Hun har mye å svare for....kommer det? Niks

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Pappakroppen = kroppen til Eriks far? Er hun hysterisk morsom eller har hun ikke fått med seg begrepet?

Hun skriver ellers ganske dårlig, og jeg må ofte lese flere ganger før jeg skjønner hva hun vil frem til. Som for eksempel at hun er syk, men jobber for det. Hun mener selvsagt at hun jobber likevel/til tross for, ikke at hun jobber for å være syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fra http://annebrith.blogg.no/1520497980_hvem_vil_du_vre.html. AB skriver: "Blusen jeg har på meg på dette bildet er kjøpt og betalt. Derfor er ikke dette en reklame fra Gina. Om jeg lenker inn med annonselenker da stiller saken seg annerledes. Da er det reklame og skal avsender nevnes. Men klær som jeg kjøper og betaler selg skal ikke merkes."

Er du så sikker på det AB? Forbrukertilsynet har gitt tilbakemelding om at hvis man i samme tidsrom viser frem produkter som man tidligere har reklamert for, så skal det merkes. AB la ut reklame (annonselenke) for blusen den 03.03.18. Når f.eks. blusen blir vist frem bare noen dager etter, så skal det merkes - selv om AB har kjøpt den selv. Dokumentasjon: https://imgur.com/a/CpleT

Endret av Asti
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Jeg opplever at det lille Anne Brith skriver om kolestrolkassa fremdeles er lite oppklarende: "Det er med andre ord en god start på uka hvor du har alle middagene klare og i tillegg får en god del andre matvarer som brød, melk, egg og pålegg." (Min utheving). Om kassa skal funke så må de kutte ut tåkeleggingen og komme med konkret info!

http://annebrith.blogg.no/1520452826_to_stk_lrerike_uker.html

Hun skriver at hun vil være den hun er, være autentisk og at hun vil at leserne skal bli kjent med henne og hennes historie. Likevel publiserer hun kun de samme få bildene der hun er veldig sminket, veldig oppstilt og polert. Det fører til at i hvertfall jeg oppfatter at det blir diskrepans mellom det hun skriver og det hun viser i bloggen. Hånden med fransk manikyr som holder rundt tulipaner har faktisk også begrenset bruksområde, selv om hun bruker det til illustrasjonsfoto for alt mulig. -Veldig typisk blogger og ganske komisk, i mine øyne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pelikanen skrev:

Hun der innrømmer ikke noe. Hun har mye å svare for....kommer det? Niks

Tenker aller mest på de tre alenmødrene hun (sponsorer) skulle gi et bedre liv.  Hun gråt sammen med barna for noen uker siden, da hun endelig kunne ringe til disse tre, og til resten av verden, og fortelle om den STORE nyhet..  Om hun har gjort dette i stillhet, og de tre alenmødrene har fått et bedre liv...   er det veldig prisverdig. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pelikanen
11 minutter siden, Bilquis skrev:

Tenker aller mest på de tre alenmødrene hun (sponsorer) skulle gi et bedre liv.  Hun gråt sammen med barna for noen uker siden, da hun endelig kunne ringe til disse tre, og til resten av verden, og fortelle om den STORE nyhet..  Om hun har gjort dette i stillhet, og de tre alenmødrene har fått et bedre liv...   er det veldig prisverdig. 

Bedre liv? De skulle få et nytt liv. Troverdigheten er lik 0. Jeg forstår ikke folk som klikker seg inn på bloggen hennes. Skrev hun, at hun gråt sammen med barna? F....fan hvor kynisk går det an å bli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på alenemødrene som skulle få et bedre liv, det var nok Proviant kasser over en viss periode de skulle få, tenker jeg.  Etter alt som har kommet fram vedrørende de matkassene er det nok svært vanskelig å gå ut med det. Hvorfor satt hun og barna å gråt? Var de så rørt over sin egen godhet eller hva?

Endret av Oppland
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Max Potente

Ja, nå begynner det å bli vel mange løse tråder for hu mor. Om hun vil beholde noe som helst troverdighet så må hun faktisk følge opp noe av det hun lover i bloggen. 

Apropos troverdighet så skjønner jeg ikke hvorfor hun skriver så mye om "svigerforeldrene" sine. Hun er en middelaldrende dame med fire barn som bl.a. skriver om forholdet til den langt yngre kjæresten sin. At hun forteller at den yngre kjæresten nevner foreldrene sine og det at hun selv til stadighet refererer til dem bidrar til at alderforskjellen mellom de to får enda mer fokus, og fører til at både forholdet deres og kjæresten fremstår som lite selvstendig, etter min mening. Muligheten for at Anne Brith er ganske nær hans foreldre aldersmessig er jo også tilstede.

Og hva mener de om at denne litt eldre firebarnsmoren som har blitt sammen med sønnen deres stadig gjengir hva de sier og mener i bloggen? Selv ville jeg ha funnet det meget ubehagelig, især med tanke på at Anne Brith er en omdiskutert blogger som ofte later til å vinkle ting til sin fordel og ha baktanker med det hun skriver.  

https://www.rb.no/feature/blogg/arbeidsliv/hun-som-alltid-er-pa/f/5-43-165535

http://annebrith.blogg.no/1518814868_gledestrer_10084.html

Endret av Max Potente
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, pelikanen skrev:

Bedre liv? De skulle få et nytt liv. Troverdigheten er lik 0. Jeg forstår ikke folk som klikker seg inn på bloggen hennes. Skrev hun, at hun gråt sammen med barna? F....fan hvor kynisk går det an å bli?

 "I dag ble det masse tårer i i heimen"  skrev hun i blogginnlegget "Gledestårer"   16.2.   Har ikke peil dette med å linke til... noen som kanskje kan?  Men enda en gang, det kan være at disse tre alenemødrene har fått et bedre liv, takket være AB's sponsorer, i stillhet, uten noe styr i offentligheten.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...