Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Må nesten le, på facebook under det siste kino-innlegget hennes lå det flere etterlysninger på en trekning av dette gavekortet hun skulle gi bort. Disse har hun faktisk fjernet :fart2: Tror hun virkelig ikke at KG haukene får med seg ALT :fnise:

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Trollmora skrev:

Må nesten le, på facebook under det siste kino-innlegget hennes lå det flere etterlysninger på en trekning av dette gavekortet hun skulle gi bort. Disse har hun faktisk fjernet :fart2: Tror hun virkelig ikke at KG haukene får med seg ALT :fnise:

Med andre ord, enda mer gaver fra henne som ikke blir noe av. Dette skurrer mer og mer. Hva et det hun egentlig ønsker med disse løgnene.😐

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Oppland skrev:

Med andre ord, enda mer gaver fra henne som ikke blir noe av. Dette skurrer mer og mer. Hva et det hun egentlig ønsker med disse løgnene.😐

Det er vel bare en ting, og det er klikk 🤢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bilquis skrev:

Tenker aller mest på de tre alenmødrene hun (sponsorer) skulle gi et bedre liv.  Hun gråt sammen med barna for noen uker siden, da hun endelig kunne ringe til disse tre, og til resten av verden, og fortelle om den STORE nyhet..  Om hun har gjort dette i stillhet, og de tre alenmødrene har fått et bedre liv...   er det veldig prisverdig. 

Rart hvordan eneforsørger er det samme som et stakkarslig liv og må "reddes"

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hun så ut og og ser ut nå, i det hele tatt hvordan hun ser ut føler jeg ikke er noe vi har noe med egentlig. I motsetning til en haug andre bloggere som er mer plastikk enn menneske etterhvert så er liksom ikke dette AB sin store svakhet. Ihvertfall ikke i forhold til disse andre.

Har hun kommet med unnskyldningen til de hun hengte ut etter skatteliste hendelsen? Eller håper hun fremdeles den saken vil bli glemt?

Og disse alenemødrene hun skulle forandre livene til begynner jeg å tvile på om i det hele tatt finnes. 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det å sitte med ungene og grine for hun skal redde verden og tre aleneforsørgere.. Jeg blir helt dårlig!

AB... Du skal være voksen! Ja, jeg tør påstå at ei dame i førtiårene kan kalles voksen.  Har du seriøst null selvinnsikt, eller er du så sinnsykt avhengi av klikk at kynisk kalkulasjon er blitt hverdagslig? Det finnes ikke troverdighet igjen. Ingenting! Hadde du sagt at solen er gul på dagtid så hadde jeg faderen ikke trodd deg. Hvorfor ikke? Fordi du kommer usannheter gang på gang. 

Det er ikke et ledig sete ved siden av Moder Theresa, så bare slutt. Det er ikke denne måten du oppnår noe heltestatus på. Det eneste du oppnår er å gjøre meg kvalm. 

Vær så snill, skal du ha noe som helst sjans til å ha et nogenlunde respektert navn i bloggverden så må du faktisk vokse opp! Først slett av om ungene, så legger du ut et oppriktig innlegg hvor du beklager diverse (du burde vite hva de er ja faktisk) og så hold deg til baking. Kanskje da det hadde gått bedre for deg. 

Denne tråden er gull å få selvinnsikt i. Og skulle du noengang være i tvil og regelbrudd på bloggen så fortvil ikke  @Astihar full oversikt. 

Takk for meg. 

 

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ellatin skrev:

Hvordan hun så ut og og ser ut nå, i det hele tatt hvordan hun ser ut føler jeg ikke er noe vi har noe med egentlig. I motsetning til en haug andre bloggere som er mer plastikk enn menneske etterhvert så er liksom ikke dette AB sin store svakhet. Ihvertfall ikke i forhold til disse andre.

Har hun kommet med unnskyldningen til de hun hengte ut etter skatteliste hendelsen? Eller håper hun fremdeles den saken vil bli glemt?

Og disse alenemødrene hun skulle forandre livene til begynner jeg å tvile på om i det hele tatt finnes. 

 

Jeg har ikke sett noen unnskyldning eller innlegg der hun skulle dele sine tanker rundt det å legge igjen spor på internett. 

annebrith.blogg.no: https://imgur.com/a/C4yla

Endret av Asti
Feil lenke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

58 minutter siden, Ellatin skrev:

Hvordan hun så ut og og ser ut nå, i det hele tatt hvordan hun ser ut føler jeg ikke er noe vi har noe med egentlig. I motsetning til en haug andre bloggere som er mer plastikk enn menneske etterhvert så er liksom ikke dette AB sin store svakhet. Ihvertfall ikke i forhold til disse andre.

Har hun kommet med unnskyldningen til de hun hengte ut etter skatteliste hendelsen? Eller håper hun fremdeles den saken vil bli glemt?

Og disse alenemødrene hun skulle forandre livene til begynner jeg å tvile på om i det hele tatt finnes. 

 

Hun er kanskje ikke den verste, men allikevel litt spesielt å ta botox på TV.. https://www.tv2.no/v/1235363/

Da jeg lette etter botoxvideoen kom jeg over denne: https://www.tv2.no/v/1295664/

Se fra 1:55. «E kunne aldri hatt en kjæreste som vil snik så inn bakveien og ikkje vil væ me på rød løper». Hun snakker som om hun skulle vært en Hollywood-stjerne 🙈

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fankern meg skammelig at kvinner som AnneB skal være noe slags forbilde for noen som helst i 2018, maken til lurvete bloggdrift er det ikke lett å finne. Og dette tjener hun penger på! Helt klart at på enkelte områder går ikke verden fremover og bloggere som AB er med på å sementere et kvinnesyn som jeg tar sterkt avstand fra. 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus
15 minutter siden, Ostepooopp skrev:

 

Hun er kanskje ikke den verste, men allikevel litt spesielt å ta botox på TV.. https://www.tv2.no/v/1235363/

Da jeg lette etter botoxvideoen kom jeg over denne: https://www.tv2.no/v/1295664/

Se fra 1:55. «E kunne aldri hatt en kjæreste som vil snik så inn bakveien og ikkje vil væ me på rød løper». Hun snakker som om hun skulle vært en Hollywood-stjerne 🙈

Uff, så lite voksen hun er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

51 minutter siden, Ostepooopp said:

 

Hun er kanskje ikke den verste, men allikevel litt spesielt å ta botox på TV.. https://www.tv2.no/v/1235363/

Da jeg lette etter botoxvideoen kom jeg over denne: https://www.tv2.no/v/1295664/

Se fra 1:55. «E kunne aldri hatt en kjæreste som vil snik så inn bakveien og ikkje vil væ me på rød løper». Hun snakker som om hun skulle vært en Hollywood-stjerne 🙈

Forskjellen er vel mengder. 

Men den aller største forskjellen er vel målgruppen. Eksempelvis SE sin målgruppe er jo barn i alderen 10-12 år. AB tiltrekker neppe såpass unge lesere vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med denne bloggen som minner meg om en viss rettssak som foregår for tiden, noe med å male et fiendebilde for så å kunne sette fokus på seg selv. Jeg finner det meget foruroligende.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok et blogginnlegg med sutring, "Det var godt ment".  Og ja, hjelpen hun skulle endre livet til disse tre alenemødrene med var mat fra Proviant i seks måneder.  For hun vet at skal man få hjelp, da må man få det over lengre tid.

Alenemødre har blitt hennes "blogg hjertebarn", siden hun er alenemor selv.  Og mor godhjerta er selvsagt veldig lei seg over at alt hun gjør blir tatt i verste mening:

Sitat

Det var ikke bare mat jeg fikset. Jeg bestemte meg for å prøve å gjøre alt jeg kunne for disse tre. Var det noen i mitt kontaktnettverk som kunne skaffe noen av dem en jobb? Kunne jeg fikse klær til barna deres eller andre ting via samarbeidspartnere? 

Fra min side var dette genuint og kjærlig ment. 

I min villeste fantasi hadde jeg ikke trodd at dette var noe man kunne reagere på som galt . Av alt man kan si at jeg gjør galt så overgår dette det meste. 

http://annebrith.blogg.no/1520534533_det_var_godt_ment.html

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det ikke bedre om dere legger ut imgur av innleggene hennes enn å linke til bloggen/fortelle om nytt innlegg?! 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i _alle dager_ er denne stakkarsliggjøringen av alenemødre? 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Marimekkoen skrev:

Hva i _alle dager_ er denne stakkarsliggjøringen av alenemødre? 

Ja. Jeg synes ikke synd på meg selv. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis hun vil hjelpe alenemødre, hvorfor bare tre?

Det er jo utallige eneforsørgere der ute. Og jeg har full forståelse for at hennes intensjoner var gode. Og ja, folk fnyser av Torokassen, men for flere i dette landet så er det vanskelig å få pengene til å strekke til. Så en Torokasse hadde selvsagt hjulpet. Ikke det sunneste man kan servere, men bedre enn ingenting.

Det er ikke noe ukjent fenomen at en Mamma går sulten, for det er ikke nok mat for henne og barna. Så hun velger å la barna spise.

En kasse hadde hjulpet, men den hadde hjulpet tre familier av de mange tusen i dette landet. Og den hadde hjulpet i seks måneder.

Intensjonen var god, men ei dame med hennes utgangspunkt, hennes publikum og hennes skills med kaker kunne tenkt større. Mye større. Enten lokalt eller på landsbasis. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...