Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Just now, orfeus said:

Hun kunne tenkt større og annerledes, uten tvil, jeg reagerer dog mest på selvskrytet. 

At hun er best er jo ikke noen nyhet. På samme linje med mange andre "influencers" de er jo også best.

Og så uhorvelig stakkarslige når ting ikke går som planlagt. 

Som om livet til oss vanlige dødelige går som planlagt hele tiden. Men det er nok noe som skjer i psyken når man får slik oppmerksomhet som de gjør. Spesielt uten at de har utrettet noen ting utenom å bake noen cupcakes som så fine ut. Man er ikke som alle andre da. Men bedre, flinkere, viktigere og smartere. 

Når de får fritt leide til å skrive hva de vil, uten noen form for kontroll av noen andre, ja da kan det fort komme mye vrøvl når man har slike tanker om seg selv. Det hjelper jo heller ikke at en viktig del av å være en slik "influencer" er at man er pålagt å ta alt i absolutt værste mening. Og man føler seg berettiget til å ta hevn på det de føler i øyeblikket er smarte og kløktige måter.

Nei, jeg priser meg lykkelig for at jeg ikke er i ramplelyset. Trives godt med å være en helt normal person med helt normale styrker og svakheter.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en voksen person kan FNISE så j***!! Sikker på at makronen av samme kjønn fniser mindre! Djeez.

 

Ref: TV2 Hjelper deg nå.

Endret av Pæddan
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan et forbrukerprogram som TV2 hjelper deg bruke en blogger som i så stor grad eksponerer barna sine og driver villedende markedsføring som Anne Brith? Skuffet! 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, visningsnamn skrev:

Var hun på Tv2 Hjelper deg?

Jepp. De skulle teste vaskepulver vs flytende vask vs vaskeputer. Jeg ble så provosert av at de brukte en useriøs blogger at jeg ikke fikk med meg noe mer... :sjenert:  

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsAvenger

Eneste hun gjorde var jo å smøre masse mat på noen t-skjorter........før i tiden gjorde da disse programlederne det selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marimba skrev:

Jepp. De skulle teste vaskepulver vs flytende vask vs vaskeputer. Jeg ble så provosert av at de brukte en useriøs blogger at jeg ikke fikk med meg noe mer... :sjenert:  

AB var med som fnise og grise innslag. Det var en profesjonell som tok selve testen av vaskemidlene

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, visningsnamn skrev:

Hva var vitsen med at hun  var med på dette hvis hun bare sto og fniste? Skjønner ingenting her jeg.

Et eller annet med at hun var en travel alenemor med 4 barn, og at det fort ble 20 vask i uka. Derfor hadde hun en viss erfaring med ulike klesvaskemidler. Og at det ikke var mulig å finne to like sokker, eller noe :klo: . Samt at makronene spiste makrell i tomat og viste behovet for mange klesvask. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva i himmelens navn mener TV2 Hjelper deg med å bruke AB til test av vaskepulver, det var mildt sagt mindre vellykket.

Fnis, fnis, uffffff

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marimba skrev:

Et eller annet med at hun var en travel alenemor med 4 barn, og at det fort ble 20 vask i uka. Derfor hadde hun en viss erfaring med ulike klesvaskemidler. Og at det ikke var mulig å finne to like sokker, eller noe :klo: . Samt at makronene spiste makrell i tomat og viste behovet for mange klesvask. 

Greit å ikke finne sokker, men den ordbruken hennes? Virkelig nødvendig?? Har ikke en dame i 40 årene et bedre vokabular? Grit hun er nordlending, men dog alikevel.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 minutter siden, Sh999 skrev:

Noen som har en link til vaskepulver testen? Fant ikke video på tv2 sine sider...

https://sumo.tv2.no/programmer/fakta/tv-2-hjelper-deg/sesong-37/tv-2-hjelper-deg-37-episode-6-1307110.html?showPlayer=true&start=587

Velg testen, trenger ikke se hele programmet

 

Edit, jeg har sumo. Vet ikke om en får se det uten sumo

 

Endret av elien
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min er alenemor og overlege, tror hun hadde grøsser av tanken på å bli hjulpet av AB..

hurra, ser dette er mitt innlegg nr 1000! 😂

Endret av Pås
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...