Gå til innhold

Anne Brith


MiriamH

Anbefalte innlegg

57 minutter siden, Trollmora skrev:

Det har vært heeelt tyst i hele dag, ikke noe om anmeldelse, ikke noe om de alenemødrene hun skulle redde, ikke noe trekning av gavekort, ikke noe beklagelse (etter skattesnokinnlegget), ikke en guuuudh jeg er så lykkelig med min nye bestevennogkjæreste - rett og slett tystnad..... 

Tror hun nå er i full gang med å rette opp i rotet og lovnadene, Er sikker på hun vil bli bedre etter å ha lest KG og de gratis råd hun har fått her inne, Og se..nå er det også tatt tak i matkassa. Hurra for KG:edie:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nytt blogginnlegg. 

Sitat

Det er ingen tvil om at vi snublet litt i begynnelsen og gjorde en del feil. Og i etterpåklokskapens lys ser jeg at ting ble kommunisert litt feil. 

Kommunisert litt feil? Jeg vil si det var direkte løgn. Ville de endret på det om ikke så mange hadde reagert?

Sitat

En matkasse som skal gi litt ekstra, uten å koste veldig mye mer enn det den samme maten koster i butikken. 

Men det koster litt mer altså? På hjemmesiden står det at man skal spare penger på å kjøpe matkassen. Mener de da at man sparer penger kun fordi man unngår impulskjøp?

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest orfeus

Det kommer nok et sinnainnlegg hvor kg og de som kommenterer på blogg og insta, får gjennomgå.

PS Ser at noen hadde kommentert (i bloggens kommentarfelt) det med å fortelle hvor tulipanene var kjøpt. Hun er litt sur i svaret, så da er det vel sponsfisking. Snart kommer det garantert reklame for Floriss :roll:

Endret av orfeus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Scoop skrev:

Nytt blogginnlegg. 

Kommunisert litt feil? Jeg vil si det var direkte løgn. Ville de endret på det om ikke så mange hadde reagert?

Men det koster litt mer altså? På hjemmesiden står det at man skal spare penger på å kjøpe matkassen. Mener de da at man sparer penger kun fordi man unngår impulskjøp?

Man vil jo aldri kunne spare penger på en matkasse. Da hadde alle matkasser gått konkurs. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Scoop skrev:

 

Men det koster litt mer altså? På hjemmesiden står det at man skal spare penger på å kjøpe matkassen. Mener de da at man sparer penger kun fordi man unngår impulskjøp?

Jeg tolker det som at det er bare uplanlagt handel som koster ekstra, se kopiert tekst under:

Sitat

Uplanlagt mathandel flere ganger i uken er som et sugerør ned i lommeboka vår 

 

Jeg sier det igjen, nettbutikk. Å då slipper en lotto om hva en får for pengene 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Scoop skrev:

Proviant er virkelig noe for seg selv. Kundene skal få en pekepinn på hva de kjøper, altså. Det blir som å ha en nettbutikk der man kan kjøpe "en jakke" eller "et par sko", og så bare vente og se hva som kommer i posten. Er skoene i størrelse 30 eller 40? Blir det skalljakke eller boblejakke? :skratte:

Litt som å kjøpe lykkepose på tivoli. Stort sett bare ræl, men man kan være heldig.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte smile da jeg  leste de ønsket å gi det lille ekstra i denne matkassa. Er det Toro posene de mente da? Eller hva  er det?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke så vanskelig å forstå hvorfor de har problemer med den matkasse og innholdet. Det er jo så enkelt som at et fornuftig og komplett kosthold for en familie på 2+2 ikke er mulig for 1000 kr i uka. Skal man ha NOK rent kjøtt/fisk, frukt/grønt og melk/brød pålegg, så koster det mer enn 1000 kr. 

Ref.siste innlegg forstår jeg heller ikke hvorfor hun nevner boller og annet som et pengesluk i butikken, når matinnkjøpene (frokost/lunsj/middag/kvelds + frukt osv) ikke er tilstrekkelige. Nok og riktig mat koster. 

Også det evinnelige selvskrytet.. når skal folk gjennomskue skuespillet? 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Scoop skrev:

Proviant er virkelig noe for seg selv. Kundene skal få en pekepinn på hva de kjøper, altså. Det blir som å ha en nettbutikk der man kan kjøpe "en jakke" eller "et par sko", og så bare vente og se hva som kommer i posten. Er skoene i størrelse 30 eller 40? Blir det skalljakke eller boblejakke? :skratte:

Man kan jo bli positivt overrasket da, akkurat som i Villa Paprikas nye nettbutikk...:fnise:  Ull eller akryl? 100 x 120 ? mm? cm? dm?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Christiane_W skrev:

Man kan jo bli positivt overrasket da, akkurat som i Villa Paprikas nye nettbutikk...:fnise:  Ull eller akryl? 100 x 120 ? mm? cm? dm?

km

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Scoop skrev:

Nytt blogginnlegg. 

Kommunisert litt feil? Jeg vil si det var direkte løgn. Ville de endret på det om ikke så mange hadde reagert?

Men det koster litt mer altså? På hjemmesiden står det at man skal spare penger på å kjøpe matkassen. Mener de da at man sparer penger kun fordi man unngår impulskjøp?

Man unngår jo ikke impulskjøp så lenge ikke all mat for en uke er i kassa. Man kommer til å gå tom for melk og brød og diverse, og fly på butikken for påfyll. 

Endret av kvinneguide
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, kvinneguide skrev:

Man unngår jo ikke impulskjøp så lenge ikke all mat for en uke er i kassa. Man kommer til å gå tom for melk og brød og diverse, og fly på butikken for påfyll. 

Er man 4 personer og de drikker melk til frokost og kveldsmat så må man ut dagen etter for å handle.. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, EllaSays skrev:

Det er jo ikke så vanskelig å forstå hvorfor de har problemer med den matkasse og innholdet. Det er jo så enkelt som at et fornuftig og komplett kosthold for en familie på 2+2 ikke er mulig for 1000 kr i uka. Skal man ha NOK rent kjøtt/fisk, frukt/grønt og melk/brød pålegg, så koster det mer enn 1000 kr. 

Ref.siste innlegg forstår jeg heller ikke hvorfor hun nevner boller og annet som et pengesluk i butikken, når matinnkjøpene (frokost/lunsj/middag/kvelds + frukt osv) ikke er tilstrekkelige. Nok og riktig mat koster. 

Også det evinnelige selvskrytet.. når skal folk gjennomskue skuespillet? 

Blogglisten i dag : 23  Anne Brith 8853

Hun har rast ned til 23. plass. Så i dag kan vi forvente en mega story:laugh:

Tror hennes store skare er like mange skuelystne som fan.  Når ikke noe "vilt" skjer er hun ikke så interessant.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Scorpion57 skrev:

Blogglisten i dag : 23  Anne Brith 8853

Hun har rast ned til 23. plass. Så i dag kan vi forvente en mega story:laugh:

Tror hennes store skare er like mange skuelystne som fan.  Når ikke noe "vilt" skjer er hun ikke så interessant.

Det må da være et forferdelig pes. Fatter ikke at hun orker. Må jo være mye bedre å bare skaffe seg en vanlig jobb. Men...spørs hvor lett dét er, da, når du har brukt tida på å vise fram en personlighet som forteller omverdenen at du er uærlig, en dramaqueen av rang, aldri innrømmer feil, vanskelig å samarbeide med, ikke tåler kritikk, går i totalt forsvar ved konfrontasjoner, osv, osv...

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest MrsAvenger

Kan man da skryte på seg å ha jobb som "Toppblogger", når man jevnt over ikke ligger på topp?

23 plass....da ligger man ikke på topp. Til sammenligning så har man jo topp 10 og topp 20 listen på radio....dvs alt under 20 er ikke på topp:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Kan man da skryte på seg å ha jobb som "Toppblogger", når man jevnt over ikke ligger på topp?

23 plass....da ligger man ikke på topp. Til sammenligning så har man jo topp 10 og topp 20 listen på radio....dvs alt under 20 er ikke på topp:fnise:

Jeg synes vel generelt at det å være blogger ikke er noe å skryte av i det hele tatt. I hvert fall ikke innen den kategorien AB tilhører.

Endret av Malum
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, MrsAvenger skrev:

Kan man da skryte på seg å ha jobb som "Toppblogger", når man jevnt over ikke ligger på topp?

23 plass....da ligger man ikke på topp. Til sammenligning så har man jo topp 10 og topp 20 listen på radio....dvs alt under 20 er ikke på topp:fnise:

Blir vel litt som ingeniører - ingen beskyttet tittel :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten stum av henne.  "Erik overtar bloggen"  som heading.  Dette er en narraktighet av det verste slag.  Klart folk klikker seg inn i dag. Utspekulerte kjærring.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...