Gå til innhold

Beste "Karma is a bitch" øyeblikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har skrevet dette i en annen tråd, men vil skrive igjen her hehe🙈

I 8 klasse gleda jentegjengen seg til skoleball. Det som var mest spennende å snakke om var hvem som ville bli daten vår. I løpet av samtalen sa en av jentene i gjengen til meg at jeg ikke skulle tenke på det fordi ingen gutt ville bedt meg med uansett.

Vel, 10 klasse kom og det var tid for ball. Den mest populære gutten på trinnet ba meg med, og jenta som sa ingen ville be meg, hun ble ikke bedt selv og dro alene. 

Karma er virkelig en bitch❤

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en god venninne på barneskolen, som ble mindre og mindre venninne utover ungdomsskolen fordi hun heller ville henge med "de kule". Vi har litt kontakt igjen nå,og derfor vet jeg at hun nesten ikke har venner, var jomfru til hun var 25 og er i et forhold med en drittsekk. Jeg synes allikevel synd på henne da, for det var hun som skjønte selv hvor lite kule "de kule" egentlig var, og kuttet dem ut. Hun angrer på at hun ikke satset på de gode vennene som hadde orden på livet sitt. 

Anonymkode: dcb40...036

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som var min bestevennine på barneskolen skulle plutselig ikke være min venninne lenger når vi begynte på ungdomsskolen. Jeg var tydeligvis for "teit". Så hun begynte å mobbe meg. Helt ut av det blå. Type at hun dytta meg og latet som det var et uhell og sendte meg meldinger om hvor stygg jeg var og hvor mye de andre i klassen hata meg. 

Hun fikk barn ganske tidlig, og ikke noe galt i det. Men hun og samboeren slo opp og rett etterpå var  hun gravid med han igjen. Deretter ble hun sammen med en som var 20 år eldre rett etter at de hadde slått opp. Men når hun da alllerede var gravid med sin tidligere samboer, så endte det bare opp med at de ble sammen igjen og kjøpte seg hus.

Og det jeg mener med karma her, er rett og slett det at fordi det var det enkleste, måtte hun bare ta seg til takke med han hun først fikk barn med.

Noe av det samme har skjedd med ei anna som mobbet meg. 

Anonymkode: fe259...b2f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kommer nok til å synes denne er stygg, men jeg er en av de som er imot at abort brukes som prevensjon, og mener det bør forbeholdes der det er snakk om overgrep, alvorlig sykdom, fare for mors liv o.l., ikke bare fordi det passer bedre neste år. Har en venninne som tok abort to ganger fordi hun ville vente noen år til, og nå kan hun plutselig ikke få barn og er på prøverørsforsøk nr 6. Det er karma, du kunne hatt barn men valgt det bort, og nå får du ikke. Karma bites back. 

Anonymkode: e5b2d...2f3

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være med den ene x'en. Han var utrolig fæl i kjeften og gjorde virkelig alt i sin makt for at jeg skulle ha det dårlig med meg selv. Uansett ender det med at han finner seg ei mindre pen ei fra utlandet og må gifte seg med henne får å få henne inn i landet. Pga han begynte å ha kontakt med henne ble det slutt. Han klarer ikke være trofast mot noen han da hittil har vært sammen med. 

Tiden går og leger alle sår. Jeg fant en super fyr som var strake motsetningen av han. Veldig forelsket og det lyste lang vei. Lånte hans bil og skulle ut å handle litt småting. Parkerte bilen og følte at jeg ble glodd på. Var masse folk på den parkeringsplassen, så tenkte jaja nå er jeg vel bare litt fjern og tasset mot butikken. Ved inngangen sto da x'en og åpenlyst måpet med en vel illsint kone på siden som skjønte hvem jeg var. Ble høylytt krangling på spansk fra henne mens hun satte seg i håklet av en bil han eier. Han derimot sto som frosset og åt meg med blikket. 

Begynte å flire når jeg så han. Det fordi jeg kom utav hans drømmebil, og aldri sett så bra ut før. Attpåtil strålende humør som tyder på at jeg har det mer enn bra. Han var blitt tjukk når det ble slutt, og var en av grunnene til at det ble slutt. Fordi han var lat på alle måter og ga faen i kroppen sin. Nå var han smellfeit og jeg var gått ifra å bare være slank til godt trent. 

Gikk inn i butikken og snudde meg. Det siste jeg så var at han sto med bildøren åpen, kona hysterisk forbannet mens han fremdeles sto å fulgte meg med blikket. Knakk sammen av synet av de to.

Møtte faren hans for litt tilbake og fikk vite at det skrantet veldig mellom de to. Kunne igrunn ikke kjenne at jeg bryr meg ett sted om de der to. Han lurte på om jeg hadde det bra og sa at det at jeg gjorde det slutt var ett godt valg. Selv om foreldrene hans synes det var trist å miste kontakten med meg. 

Vel han som mente jeg var ikke verdt å elske, fæl og vanskelig som jeg ifg han var. Videre at ingen andre enn han kunne orke og klare det, skulle få det gnidd inn at det var fullstendig feil. Det var utrolig digg å se det der fjeset på han der han sto slik måpende!:fnise:

Endret av carmen81
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎13‎.‎09‎.‎2016 den 10.49, AnonymBruker skrev:

Jeg venter på et par karma, og de kommer til å bli HUGE! jo mer er det å glede seg til. 

Anonymkode: 39703...21e

Samme her...

Anonymkode: 8791c...e6c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har fått karma mot meg ja. Håper nå at det er over. Å være mot andre som du vil de skal være mot deg selv er kompasset mitt.

saken er jeg lå med en fyr som var utro. Jeg visste han hadde en dame/forlovede. Jeg ga faen, Jeg kjente henne ikke selv, men det er uansett ingen unnskyldning

fikk sånn utrolig dårlig smak i munnen etter det, visste jeg hadde vært pillråtten.

 

noen år senere ble jeg brutalt dumpet av en eks. Jeg brøt sammen. Ble dolket i ryggen av en jeg trodde var en god venninne og to andre "liksom" venner. Følte meg totalt alene. Saboterte for meg selv på jobben som resulterte i at jeg sa opp, ble klinisk deprimert. Måtte selge leil min. 

Nå er jeg frisk igjen da, men starter på scratch. Har lært mye om meg selv i alt dette.

 

Anonymkode: 15bc0...9ae

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma er et ord folk bruker for å godte seg over andres ulykke! Leser dere hva dere selv skriver? I alle dager 🙄

Anonymkode: 1acc6...3a5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Karma er et ord folk bruker for å godte seg over andres ulykke! Leser dere hva dere selv skriver? I alle dager 🙄

Anonymkode: 1acc6...3a5

Nei. Du får slå opp betydningen av ordet karma i en ordbok. Tror ikke de fleste her inne deler synet ditt.

det er ikke at man godter seg. Det er at man ser at dårlig oppførsel bærer med konsekvenser senere i livet, av "guddommelig" karakter. 

Anonymkode: 15bc0...9ae

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Du får slå opp betydningen av ordet karma i en ordbok. Tror ikke de fleste her inne deler synet ditt.

det er ikke at man godter seg. Det er at man ser at dårlig oppførsel bærer med konsekvenser senere i livet, av "guddommelig" karakter. 

Anonymkode: 15bc0...9ae

Jeg dummet meg ut på en skole jeg gikk på en gang. Sa tydelig (litt for tydelig) i fra til en person som plaget noen medelever. Dette resulterte i at vedkommende med sine venner begynte å spre rykter om meg og jeg ble fryst ut. De kalte det "karma". Ikke så mye "guddommelig" ved det. Hevn er ikke særlig sjarmerende. Hverken når man faktisk handler på det, eller om det bare er ønsketenkning. De fleste klarer å holde slike infantile drifter i sjakk.

Anonymkode: 9b63a...392

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som ble drept i fengsel nå nettopp av medfanger etter at han har forgrepet seg på masse barn. 

Anonymkode: 550b6...635

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dummet meg ut på en skole jeg gikk på en gang. Sa tydelig (litt for tydelig) i fra til en person som plaget noen medelever. Dette resulterte i at vedkommende med sine venner begynte å spre rykter om meg og jeg ble fryst ut. De kalte det "karma". Ikke så mye "guddommelig" ved det. Hevn er ikke særlig sjarmerende. Hverken når man faktisk handler på det, eller om det bare er ønsketenkning. De fleste klarer å holde slike infantile drifter i sjakk.

Anonymkode: 9b63a...392

Det er jo ikke hevn når man ikke er aktivt involvert i det som slår tilbake på en. Jøsses, du må forstå ordenes betydning. Ingen vits i å diskutere det ellers.

Anonymkode: 15bc0...9ae

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke hevn når man ikke er aktivt involvert i det som slår tilbake på en. Jøsses, du må forstå ordenes betydning. Ingen vits i å diskutere det ellers.

Anonymkode: 15bc0...9ae

Infantilt er det jo uansett. Godte seg over andres ulykke. Ikke særlig mye å skryte av.

Anonymkode: fe102...5c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han som ble drept i fengsel nå nettopp av medfanger etter at han har forgrepet seg på masse barn. 

Anonymkode: 550b6...635

 

Nei, dette er ikke karma, dette er å slippe jævlig billig unna. Med mindre han blir gjenfødt som en flue i de neste 13 livene sine, hvor klasking mot vinduet blir hans skjebne, så har han ikke fått karma. Han slapp unna uten å lide, uten å sone, uten å kjenne fysisk og psykisk hva det vil si å slite seg gjennom mørke, tunge dager, så NEI, han har ikke fått karma. 

Hvis det finnes et slags venterom mellom livet han levde inntil nylig og sitt neste liv, så håper jeg at han blir grusomt straffet hvert bidige sekund på dette stedet, fordi fra mitt ståsted så synes jeg at han slapp altfor lett unna den straffen han skulle og burde ha fått.  

 

 

 

 

 

Han hadde fortjent å bli innestengt fra omverdenen, og bli gammel og grå bak murene. Men istedenfor så ble han drept, så han lider ikke mer. Er det virkelig karma? 

 

 

Hvis han først skulle ha bli drept, så burde det ha skjedd UTENFOR fengselet. Å bli fratatt friheten nesten i samme øyeblikk som man tror at man er fri, ja, det hadde kanskje vært enda bedre, ikkesant?

 

 

 

 

Anonymkode: 25510...56e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente som tidligere  jobbet ved siden av vår bedrift kom inn hver dag og flørtet åpenlyst, på en litt ufin måte med min samboer, da jeg gikk høy gravid og en god stund etter graviditeten. Jeg tenkte i begynnelsen at jeg bare var hårsår, men flere utenforstående bemerket seg denne oppførselen til denne jenta. Hun behandlet meg også som luft selv om det var unaturlig at hun skulle gjøre det.

Jeg er uansett tilbake i min gamle (spreke) form, og møtte da denne jenta som da har lagt på seg sikkert 20 kg. Hun var ikke så kjepphøy nå...

Endret av marsiglia
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen min og bestevenninnen min hadde et forhold bak min rygg. Fant de til sengs en kveld, ba henne ha seg til helvete ut av huset, slik at jeg fikk pakket sakene mine. En time senere kjørte jeg forbi henne ca. 200 meter fra huset til eksen (hun bor ca. 3 mil unna), bilen hennes hadde streika, ingen av våre felles venner ville prate med henne (jeg hadde sagt ifra om det som hadd skjedd) og hun satt å grein. :) Bilen hennes ble stående der i flere uker etterpå. 

Anonymkode: 380da...bac

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en skikkelig fæl nabo som skal pirke og krangle om absolutt ALT! Ekstremt høy på pæra og tror hun kan overkjøre meg kun fordi hun et eldre enn meg.

Hun stevnet meg for retten for en tid tilbake for en sak vi hadde diskutert frem og tilbake i flere måneder. Hun fikk ikke medhold og måtte betale alle saksomkostninger. I tillegg til at hun hadde pendlet frem og tilbake fra en by 2 timer unna for å være til stede på rettsmøtene :fnise:

In your face, bitch!

Anonymkode: d8774...704

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 15 år og sammen med en på over 18. Dumt eller ei - det var kult der og da. Vi hadde sex og hadde et vanlig forhold i noen måneder, så var han utro. ''Dessverre'' fikk barnevernet greier i dette og det ble en politisak. Han måtte i fengsel for seksuell omgang med mindreårig.

Jeg var jo så klart knust over at han var utro, så fengsel fortjente han i mine øyne uansett. 

Nå er jeg lykkelig i et forhold, mens han er singel og har ett barn med en gammel flamme som han kun ser de gangene han er hos sin egen mor.

Anonymkode: 9868b...3e3

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...