Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Du krysser av på tippelisten :hoppe: ikke lenge igjen nå. Hvordan er formen ellers? Greit å ha lita enda eller er det veldig tungt?

Formen er i grunnen fin den :) Litt tyngre er det jo så klart og ting går en del tregere enn vanlig, men enn så lenge går det fint å ha Lita på innsiden. Fikk forresten bare skryt for magen min da jeg var innom på jobb i går, en av damene som ble bestemor tidligere i år sa at jeg hadde den vakreste gravidemagen hun noen sinne hadde sett Søte damen :hjerte: , hun vet alltid hva man trenger å høre.

Nå sitter jeg på altanen og koser meg med vannmelon og nyter overskyet vær med solglimt :)

Forbinder vannmelon med besteforeldre, sol og skoleferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk forresten bare skryt for magen min da jeg var innom på jobb i går, en av damene som ble bestemor tidligere i år sa at jeg hadde den vakreste gravidemagen hun noen sinne hadde sett Søte damen :hjerte: , hun vet alltid hva man trenger å høre.

Så herlig å få et så fint kompliment! :rodmer:

Jeg følger forresten daglig med her inne for tida, selv om jeg ikke alltid er like flink til å skrive ;) Spennende tider!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei honning :klem: Litt i overkant spennende er det.

Total kollaps på sofaen kl åtte :veslejenta: Nå er endelig "middagen" inntatt og jeg vurderer å ta kvelden etter å ha vært oppe i en time :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:popcorn: Synes å huske at jeg tippet 7.juli, så hvis det skjer noe nå, bekrefter det bare min dårlige gjette-evner! :fnise: Håper uansett at du har en fin torsdagskveld!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!! :bursdag:

Herlige nyheter å våkne til. Gratulerer så masse til pusilus og mannen, og masse lykke til i barsel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og gratulerer her òg. ;)

Gratulerer så mykje med nydeligste, vesle Lita, pusilus! Ho er så fiiin! :hjerte:

Håper de får fine dagar på barsel. Me gleder oss til å høyra meir om Lita, fødselen og dei nye dagane dine. :strix:

(Men du burde ha venta med fødselen til i ettermiddag. Korleis SKAL eg klara å konsentrera meg på jobb i dag??? :regler::klo::ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig masse, pusilus!!! :strix: :strix:

Håper alt står bra til med dere, og gleder meg til å høre om Lita :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra :strix: Endelig er lita her!

Gratulerer så mye pusilus, tenker du koser deg veldig nå :)

Nyyyyt dagene :klemmer:

Tippet jo riktig dag du og jeg jo ;)

Endret av Lucky?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så utrolig mye kjære pusilus! :strix:

Nyt dagene med Lita, og så gleder jeg meg til å høre om deres nye hverdag :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer sååå mye med Lita! For en fantastisk glede at hun endelig har kommet, blir helt rørt her jeg ligger på modningsakupunktur og håper noe skal skje snart. Tenker masse på dere i dag :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...