Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Så kjipt at du også har hatt en slik kveld miss I.W :sukk: Vi får satse på at dagen i morgen (eller for å være korrekt dagen i dag) blir bedre både humørmessig og værmessig :jepp: Nå er det nok vind!

På tide med litt søvn her i heimen :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sove har jeg gjort :Nikke: , men fy så vanskelig det er å dra seg opp når dagens planer ikke starter før fire :sjenert: Vel, nå er jeg oppe i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å legge igjen et spor :vinke:

Ser at jeg ikke har tippet når Lita kommer, så da slenger jeg inn tipping på 4. juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin dag :klemmer:

Har hatt meg el lang god dusj i dag, nyter det mens jeg kan ;)

:klem:

Innom for å legge igjen et spor :vinke:

Ser at jeg ikke har tippet når Lita kommer, så da slenger jeg inn tipping på 4. juli :)

Hei på du Småkjekset :klem:

Tipping er notert :)

Hei hei!

Hvordan går det med deg? Klar for å føde snart? :)

Her går det bra :) Ikke fødeklar helt enda nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en sladris vi kan være oppmerksom på? Det kan jo skje noe når som helst... :klemmer:

Har ikke avtale med noen, men håper enten dreia, pysepus eller Nilla tar seg av den biten når de får vite at Lita har kommet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie, alltid tilkoblet nett via telefon og ekstremt glad i å sladre! :strix:

:tommel:

Supert! :hoppe: har vi fulgt deg hit så må vi følge deg hele veien :klemmer:

:klem:

Sladris er viktig! Kan jo ikke la oss KGdamer gå og lure i evigheter heller.

:fnise:

Nysgjerrige damer ;)

______________

Da var jeg hjemme på sofaen igjen etter et langt venninnebesøk med middag og påfølgende halsbrann. Knasker halsbrannpiller nå :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke tippet, og må nesten komme med en tipping. Enten så kommer hun 9.juli og kommer hun ikke da kommer 13.juli :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk akkurat vite at hvis man har mye halsbrann i svangerskapet blir barnet født med mye hår! Det strmte med både meg og svigerinnen min hvertfall - kanskje Lita får sløyfe i håret på føden! :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gossip, det er jo forsåvidt greit å ha en spastiske klar, slik som de påpekte, men noe føding før ut i juli er ikke planen.

Nòtt, tipping noteres :)

Mayami, det med halsbrann og mye hår stemte med både mi søster og meg også, men jeg føle ikke jeg har hatt så mye av det :) Jeg har rett og slett prøvd å unngå de matvarene jeg vet trigger det, men vanskelig når man er på besøk.

-----

I natt sovnet jeg i halv totiden og våknet ikke for dotur før halv seks :biggrin: og etter det sov jeg til ni. Utrolig deilig :tommel:

Lurer på om det var fotbadet før jeg la meg som hjalp? Uansett så er jeg våken nok til at jeg står opp nå og det er første gang på lenge jeg er våken før elleve uten planer om å legge meg med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med en god natts søvn! Det er bare å nyte for snart er det slutt på denslags luksus :) Grattis med 39 uker - nå er hun her snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ferie, alltid tilkoblet nett via telefon og ekstremt glad i å sladre! :strix:

Eg ser at det er relativt liten sjanse for sladring for min del, ja. :tunge1::fnise:

Men åh, som eg gleder meg til Lita kjem. :strix: Sjølv om ho strengt tatt skulle ha vore her nå (ref. mi tipping som aaaaaldri slår feil). :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...