Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Ja da er et nytt kapittel i Berg- og dalbaneturen helt klart startet. Gratulerer så mye med Lita. Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye pusilus! Håper du får en kjempefin barselstid. Kos deg masse med lille jenta di. Tenk at du endelig har blitt mamma! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter :klemmer: Her går dagene i ett og snart er vi nettløs for en periode.

Liker forresten ikke oppgraderingen, klarer ikke å finne frem i bloggene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på tur, lita og jeg har gått til helsestasjonen og pappa'n kommer og henter oss. Helsesøsteren synes det bar en god deal :ler: Hun var like henført av Lita i dag også og var heldig å få se henne våken.

Matvraket har forresten tatt igjen fødselsvekten sin meg gode 50 gram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å se at alt går fint med dere! :) Bra at Lita tok igjen fødselsvekta så fort - vi brukte 3 uker vi... men så hadde vi jo en kranglete amme-start.

Kos dere masse med Lita! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med "Lita"! Så stas :nigo:

Så bra at hun har tatt igjen fødselsvekten sin allerede også :jepp:

Kos dere masse! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det en uke siden jeg fikk Lita på brystet for første gang :hjerte: Akkurat ferdig med amming nå, mye mer behagelig det enn fødselen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er endel våken om nettene skjønner jeg? Vil anbefale deg å prøve å holde deg i senga mest mulig, og unngå pc osv, sliknat du får mest mulig sømløs natt.

Ukene og månedene går fort, og det blir bare bedre og bedre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... oppdatering av dagbok i halv fire-tiden på natta er et kjent fenomen! Hva skal man ellers finne på når man ammer på sånne ugudelige tidsunkt?! :fnise: For min del (i alle fall i begynnelsen) kunne jeg heller hatt en fødsel til enn amming. Nå går det heldigvis bedre her også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er ei lita som plutselig var våken et par tre timer pga amming er det mobilnettet som får kjørt seg, for så mye annet i flyttekaoset når man må opp i stuen for å amme.. Skulle gjerne sovet men sjefen ville noe annet..

Kan godt si det ikke er noe døgnrytme her, i natt kavet hun slik- reagerte nok på ny plass igjen i tilleg til magevondt. Vi sov frem til ett hun og jeg da :)

Brystspreng er ikke noe godt :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mobilen med nett var min beste venn de første par månedene, da jeg som deg måtte amme i stua. S brukte 45 minutter på hver side, og spiste hver tredje time, så hvis jeg ikke skulle hatt mobilen hadde jeg nok gått på veggene... ;) Gjør det som passer best for deg du! :)

:hoppe: for at du får oppleve brystspreng. Hvem skulle vel trodd det da det så som mørkest ut? :hoppendeglad: Litt nysgjerrig på hva Lita heter jeg da... Lyst til å sende pm? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig kom jeg meg inn her for å sjekke, og her har jo Lita både rukket å komme til verden og å bli over ei uke!! :hoppendeglad: GRATULERER så inderlig mye, pusilus!! Endelig i mål etter en lang lang reise, og tidenes berg-og dalbanetur :grine: Herlig med pamelapupper :fnise: Er spent både på fødselshistorie og navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla, pm sendes når vi får nettet opp å gå her ;)

Ilja, fødselshistorie i bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Leste nettopp fødselshistorien din i bloggen din! :)

Eg vil forresten også gjerne vita navn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig nysgjerrig på navnet til Lita. :)

Håper dere koser dere masse med den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...