Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Jeg skal legge dere til bloggen når vi får nett :) Sniker hos svigers nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :vinke:

Unner deg ikke brystspreng, men jammen så koselig det er at Lita endelig har kommet :strix:

Jeg har også lyst på å lese i blogg og høre navn... :sjenert:

Håper dere har en fin kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal legge dere til bloggen når vi får nett :) Sniker hos svigers nå.

Og sende om med navn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal alle ha tilgang til dem private bloggen her på KG. Lita koser seg i fanget hos farfar nå :veslejenta:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne ha PM med navn når du får nett :sjenert: Selv om jeg sikkert kommer til å tenke på henne som Lita uansett, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med et lite gull! :hoppendeglad: Og allerede 10 dager gammel :) Håper du har ei fin og ikke altfor slitsom barseltid :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååå, jeg også vil vite navn! :) Koselig at farfarer også kan fungere som soveplass - en farfar skulle alle hatt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så utrolig at du greier å oppdatere her synes jeg. Så hyggelig å lese om dagene deres :jepp:

Unner dere virkelig livet med Lita. Synes det er rørende å få lov å ta del i dagene deres her på KG, med tanke på den lange veien dere har hatt hit

Er det lov å be om tilgang på blogg? :sjenert: Er så kos med fødelshistorier :hjerte:

Kos dere hos svigers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhubarb, jeg skal legge deg til når jeg får anledning, men det går ikke fra mobilen ( finner ikke bloggen min selv her fra)

I dag har vi vært på ny helsestasjon og veid, nå er hun opp 160g fra vi dro fra sykehuset for en ukes tid siden. Mamma'n har fått seg en lur på ettermiddagen og det var noe av det smarteste jeg har gjort i dag, kjære kommanderte meg til sengs ( han forsov seg forøvrig i dag, lita holdt det gående en stund i natt og han var våken stort sett hele tiden han også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joyce, endelig er lita her, men jeg savner å kjenne liv i magen også :sjenert: Jeg savner det slik det var fra uke 30 til hun ble født, bekymringsdelene kan jeg godt være foruten.

Nå har jeg begynt å venne meg til å kalle meg selv for mamma etter å ha tatt meg selv i det å nesten ha sagt tante gjentatte ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop :hug: Håper det er bra med deg nå, jeg kommer meg ikke inn på bloggene fra mobilen min og får ikke oppdatert meg hos deg. Tenker masse på deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi... Tante Mamma! :fnise: Jeg savner også litt å være gravid, særlig å kjenne liv. Også trengte jeg ikke å prøve å tolke hva det er han vil hele tiden! Men jeg husker veldig godt hvor mye jeg gledet meg til å kunne ha kontroll på at han hadde det bra, så alt har sin sjarm! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å be om tilgang på blogg? :sjenert: Er så kos med fødelshistorier :hjerte:

Da har du tilgang :) Men vet ikke om fødelshistorien min er noe kos...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om dagene deres! Har i grunn fulgt med på dagobken din ganske lenge, selv om jeg nesten ikke har skrevet noe.. :jepp:

Vil gjerne også ha tilgang, hvis det er greit for deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

..og jeg skulle veldig gjerne lese fødehistorien.... :sjenert: Og om/når jeg får komme inn - hvor finner man bloggen?

Du er jammen flink til å oppdatere, det skal du ha! :ler: Men er kanskje enklere når man har for hånden en sånn smart telefon og bruke under lange amminger... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig nysgjerrig på fødselshistorie og navn jeg også... :sjenert:

Kos dere masse og ta bilder! Plutselig er babyen ikke baby mer og du lurer på hvor tiden ble av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å lese om dagene deres! Har i grunn fulgt med på dagobken din ganske lenge, selv om jeg nesten ikke har skrevet noe.. :jepp:

Vil gjerne også ha tilgang, hvis det er greit for deg. :)

:klem: Tilgang er gitt.

..og jeg skulle veldig gjerne lese fødehistorien.... :sjenert: Og om/når jeg får komme inn - hvor finner man bloggen?

Du er jammen flink til å oppdatere, det skal du ha! :ler: Men er kanskje enklere når man har for hånden en sånn smart telefon og bruke under lange amminger... :)

Da har du tilgang du også, du klikker på blogger og så må du klikke på alle blogger.

Er veeeldig glad i iPhonen min :Nikke:

Veldig nysgjerrig på fødselshistorie og navn jeg også... :sjenert:

Kos dere masse og ta bilder! Plutselig er babyen ikke baby mer og du lurer på hvor tiden ble av...

Tilgang er gitt :)

Vi jobber med saken og tar bilder for harde livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...