Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pys, her snakker vi tidvis meloner og tidvis bowlingkuler :sprettoy:

I dag fikk Lita pakke fra Amerika, heldiggrisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som en som først slet med å bli gravid, og så tilslutt ikke fikk mer enn et par dråper melk så må jeg si bowlingpupper høres fantastisk ut :)

Kos deg med Puselita og ammingen. Liten baby som skriker av sult fordi det ikke er mer i puppen og flaske tar tross alt litt tid er ikke moro i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går godt hos dere...

Hva var det i amerikapakken? ;) Gøy med gaver til den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lollipop og kommode :klem:

Du sier noe der Kvist :Nikke: Absolutt bedre med for mye enn for lite.

I amerikapakken var det to tights og to bodyer til Lita :) Pakke fra slektninger vi besøkte i fjor høst.

I dag har pappa laget kjøttkaker til fryseboksen som vi kan ha fremover. Min mor skal bake boller i morgen og fylle fryseren med *bortskjemte litjpia* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det var så hyggelig å ha for mye melk heller.. :sjenert:

Frøkna fikk for mye formelk og dermed gulpet hun, i store mengder når det først skjedde, jeg rant over konstant... Men klart, bedre det enn å ikke ha nok. Må være utrolig vanskelig for en mamma å ha en sulten baby.

:kose: Kvist.

Kjekt med mat i fryseren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg så bilde av Lita i lokalavisa her.... Kan det stemme, tro? :sjenert: For ei søt og våken lita frøken i så fall! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går i en av mine vanlige ikke mammabukser :nigo: Så sier vi ikke noe om at det er den videste og at den er en smule trang over hoftene, jeg har på en vanlig bukse :biggrin:

I kveld blir det pizzafest :) Lita har invitert besteforeldre, tante og onkel. Håper tanten kommer, hun synes det hele med Lita er vanskelig og jeg skjønner henne så godt. Hadde nok følt det samme om det hadde vært omvendt.. Forsøket deres på tidlig sommeren ble negativt :(

Mazilla, sendte deg en PMjeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy at du får på en vanlig bukse :hoppe:

Kos dere med pizzafest, høres helt topp ut :):klem: skjønner at tanten kan føle det vanskelig, men heldig er hun som har deg. Du viser forståelse og har gått igjennom mer enn nok selv. Tanten vil nok synes det er gøy med lita når hun får samlet seg etter negativt forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pizzafest, høres koselig ut :) Har du lyst til å sende meg en PM med navnet til Lita, jeg er så nysgjerrig :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra for tanten at det er du som er mamma til Lita! Alltid bedre nær noen vet hva man har gått gjennom og hvor ille det kan være. Blir varm om hjertet når jeg tenker på min venninne (som blir gravid bare hun og mannen ser på hverandre) da hun avslørte sin andre graviditet. Hun bare så på meg og sa at hun syntes det var veldig urettferdig at enkelte skulle slite sånn med å få det til når andre fikk det til så lett. Det gjorde det lettere for meg å være glad på hennes vegne.

Pizza må man uansett ha på en fredagskveld! Her begrenser det seg nok til Grandiosa.. Men det er pizza det au! ;) Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at du får på en vanlig bukse :hoppe:

Kos dere med pizzafest, høres helt topp ut :):klem: skjønner at tanten kan føle det vanskelig, men heldig er hun som har deg. Du viser forståelse og har gått igjennom mer enn nok selv. Tanten vil nok synes det er gøy med lita når hun får samlet seg etter negativt forsøk.

De har gått gjennom lik så mye kjipe ting når det kommer til aborter og forsøk som oss, og dette var vel den niende innsettingen. Jeg håper hun til slutt klarer å glede seg over Lita, men regner med at det kan ta tid. Hun har kommet så langt at hun knapt ser folk i øynene eller snakker til dem, og hun som alltid har vært den masekråken. Skulle ønske jeg fikk henne på tomannshånd en stund (uten Lita) slik at vi kunne få snakket litt om hun vil.

Det er bra for tanten at det er du som er mamma til Lita! Alltid bedre nær noen vet hva man har gått gjennom og hvor ille det kan være. Blir varm om hjertet når jeg tenker på min venninne (som blir gravid bare hun og mannen ser på hverandre) da hun avslørte sin andre graviditet. Hun bare så på meg og sa at hun syntes det var veldig urettferdig at enkelte skulle slite sånn med å få det til når andre fikk det til så lett. Det gjorde det lettere for meg å være glad på hennes vegne.

Pizza må man uansett ha på en fredagskveld! Her begrenser det seg nok til Grandiosa.. Men det er pizza det au! ;) Kos dere!

Jeg har også noen slike gode venninner og bekjente som ser på mennene og blir gravid og de fleste av dem har vært som din venninne, bare forståelse å få der og de har vært kjempe gode å snakke med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er Lita tre uker og en dag, og jeg blir stadig forundret over at det er hun som har hatt hybel i magen min. Hun er fremdeles den skjønneste skapningen vi vet om og vi er kjempe glad for at det var akkurat henne vi fikk. Alle besteforeldrene synes det er stas, men jeg merkert godt denne uken at jeg takler foreldrene mine bedre enn svigers. Svigers er helt på tuppa mens mine foreldre er mer avbalansert selv om de synes det er jevt. Det kan jo ha noe med at de kjenner meg bedre og vet hva jeg mener om ulike ting ;)

Lita har begynt å følge mye mer med denne uken, hun holder blikket lenger i gangen og følger ekstra med når noen snakker. Hun er også en liten kosegris, og elsker å ligge på brystet til hvem det skulle være. I dag har hun blitt skikkelig fornærmet når vi har prøvd å legge henne i vuggen og skreket til som bare det, det blir bra igjen med en gang hun har fått nærkontakt igjen.

Tidligere har hun bare sovet i vognen om den har vært i bevegelse, men på torsdag sov hun når den stod i ro for første gang og det har hun fortsatt med i går og i dag :) I dag gikk vi tur på 50 min og etter det sov hun ute i en og en halv time før vognen ble tatt inn og hun sover fremdeles ( snart tre timer nå)

Kjære har fått pakket ut LP-ene sine, vi har laget og spist middag og jeg har hatt litt datatid og drukket en kopp med varm te :kaffekopp: Nå er det vel på tide med pupp igjen og etter det blir det et bad på den lille. Jeg håper hun får en god natt i natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...