Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Joyce, endelig er lita her, men jeg savner å kjenne liv i magen også :sjenert: Jeg savner det slik det var fra uke 30 til hun ble født, bekymringsdelene kan jeg godt være foruten.

Nå har jeg begynt å venne meg til å kalle meg selv for mamma etter å ha tatt meg selv i det å nesten ha sagt tante gjentatte ganger.

Det gjør jeg også, faktisk! Savner å kjenne liv i magen, altså. Det er noe helt eget med det. Jeg er ikke overbegeistret for å være gravid forøvrig, men det å kjenne babyen sin turne der inne er helt spesielt! :hjerte:

Jeg tror forøvrig du har vært mamma i flere år alt, jeg. :klemmer:

Går det an å ønske seg tilgang til bloggen, kanskje? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lei av å blø, lei av å være øm nedentil og lei av å kjenne at det trekker i stingene hvis jeg er så syndig i å gå for fort eller gjøre for mye :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Det er lett og si, men det kommer til å gå over! Jeg var skikkelig lei av alt det der jeg også, og kunne slått til alle som sa at det er en fantastisk tid som må nytes. Det er faktisk ikke alt som er like fantastisk!! Bra det er lov å klage på KG... :)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :klem: nå har jo ikke jeg vært igjennom det, men det er helt forferdelig å gå hele tiden uten å kunne være helt normal. Senest igår gråt jeg litt på skulderen til mannen fordi jeg var så lei av å ikke kunne gå fort eller bøye meg eller løfte. Det er godt å klage litt :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er lei, Pusilus! Ikke bare bare den glade barseltid.. Trodde aldri jeg skulle bli meg selv igjen jeg, men myyye godt var skjedd etter 3-4 uker, og etter 6 uker begynte jeg å føle meg som meg selv igjen. Føler meg helt tilbake i form (ikke sånn sportslig altså), men har kommet meg helt etter fødselen osv. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg savner å kjenne liv i magen også :sjenert:

Det gjorde jeg og med førstemann. Savnet gravidmagen, og følte meg på en måte alene i kroppen min. Høres snålt ut, jeg vet :ler: Men nå etter andre fødsel var det bare godt å endelig få kroppen sin for seg selv igjen :)

Nå har jeg begynt å venne meg til å kalle meg selv for mamma etter å ha tatt meg selv i det å nesten ha sagt tante gjentatte ganger.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør jeg også, faktisk! Savner å kjenne liv i magen, altså. Det er noe helt eget med det. Jeg er ikke overbegeistret for å være gravid forøvrig, men det å kjenne babyen sin turne der inne er helt spesielt! :hjerte:

Jeg tror forøvrig du har vært mamma i flere år alt, jeg. :klemmer:

Går det an å ønske seg tilgang til bloggen, kanskje? :sjenert:

Du skal få tilgang når KG vil la meg legge deg til, jeg har fått feilmeldinger to dager på rad nå.

Det er noe eget å kjenne en liten sparke i magen ja.

:klemmer: Det er lett og si, men det kommer til å gå over! Jeg var skikkelig lei av alt det der jeg også, og kunne slått til alle som sa at det er en fantastisk tid som må nytes. Det er faktisk ikke alt som er like fantastisk!! Bra det er lov å klage på KG...

Det er ikke alt som er like fantastisk nei, og når det er ting man ikke synes er noe særlig så bør man ha lov til å si fra om det også :Nikke: Heldigvis har jeg ikke noen problemer med å si fra til kjære.

Jeg håper smertene nedentil går over snart, for jeg er fremdeles lei.. Kjære sier alt ser bra ut der i allefall.

Huff :klem: nå har jo ikke jeg vært igjennom det, men det er helt forferdelig å gå hele tiden uten å kunne være helt normal. Senest igår gråt jeg litt på skulderen til mannen fordi jeg var så lei av å ikke kunne gå fort eller bøye meg eller løfte. Det er godt å klage litt :Nikke:

Håper du kommer deg fort Lollipop :klem: Det blir vel forhåpentligvis bare bedre.

Skjønner godt du er lei, Pusilus! Ikke bare bare den glade barseltid.. Trodde aldri jeg skulle bli meg selv igjen jeg, men myyye godt var skjedd etter 3-4 uker, og etter 6 uker begynte jeg å føle meg som meg selv igjen. Føler meg helt tilbake i form (ikke sånn sportslig altså), men har kommet meg helt etter fødselen osv. Deilig!

Så heldig du er som har kommet deg helt :) Gleder meg til jeg kommer dit og kommer meg i sportslig form igjen.

Det gjorde jeg og med førstemann. Savnet gravidmagen, og følte meg på en måte alene i kroppen min. Høres snålt ut, jeg vet :ler: Men nå etter andre fødsel var det bare godt å endelig få kroppen sin for seg selv igjen

Det er slik jeg føler det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enhåndstasting mens Lita spiser, og kjære er på butikken og handler til besøk i morgen.

Tror det er økedøgn på gang, hun har hengt i puppen i hele dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi øker her i dag også, endeløst mas etter mer mat! Kjenner at det er fare for såre brystvorter, så klarte å pumpe meg og gi med flaske et par ganger... Lite som er verre enn når det røsker i de stingene - bra vi har mennene til å sjekke tilstanden der nede! :fnise: Håper Pusilita øker ferdig i dag og blir rund og god! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å lese her inne, og Lita høres helt herlig ut! :hjerte: Økedøgn kan være slitsomme ja, håper natta blir bedre :klemmer:

Skal oppdatere meg på bloggen snart jeg også, men fra pc og ikke mobil ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henges i puppen her også ;) håper mini spiser seg god og mett og sovner fort, så mor kan sove litt også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pysepusen

Får du til å amme liggende? Sånn kom alltid vi gjennom lange natteamminger :) Deilig å halvsove mens det pågår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja heldigvis er liggende amming noe som fungerer her, eller så hadde det ikke gått, det var det vi fikk til først. Her ble det natt klokken tre, og jeg sovnet som et skudd, og i dag har vi alt hatt et morgenbad. Nå venter vi på at kjære kommer hjem med foreldrene mine om et par timer, men først skal vi sove litt mer. I går var vi faktisk på trilletur rundt midnatt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GRATTIS MED LITA!!! :hoppe: :hoppe: :duskedame:

Endelig fikk jeg skrevet det! Leste det mens vi var på ferie, men hadde så ustabilt nett at jeg ikke fikk skrevet noe!

Fantastisk at hun endelig er her!! Nå skal jeg oppdatere meg på tiden etter fødsel :klem:

Håper dere nyyyyyyter dagene - for å bruke en klisje; tiden går alt for fort! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... Vi var ute og trillet i halv to-tiden en natt vi, uten at det hjalp nevneverdig... Slitsomt med øking ja! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelou, skal prøve og legge deg til :)

Takk Zia :klem:

Mayami, om det hjalp med trilleturen vet jeg ikke, hun var like urolig da vi kom hjem. Hun kavet noe voldsomt hele kvelden.

Nå sover hun godt, heldigvis, har ikke blitt så mye søvn på meg men jeg får i det minste slapper av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...