Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Ikke sikkert det blir slutt på såpass god nattesøvn da! Her soves det fra tolv til to, og halv tre til sju og sju til i alle fall ni stort sett hver natt nå! :) Ikke verdens beste søvnkvaitet me en liten snorkemaskin tett inntil, men er ikke i posisjon til å klage! :rodmer:

Ser ut til at du er godt dekket med sladring så jeg regner med vi blir oppdatert fortløpende! :jepp: Ha en fin dag i sola!

Edit: skrivefeil.....

Endret av Mayami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så deilig med en god natts søvn! Det er bare å nyte for snart er det slutt på denslags luksus :) Grattis med 39 uker - nå er hun her snart :hoppe:

Har sovet tre timer i ettermiddag også :fnise: *Trøtta*

Hvordan står det til med dere da, greie dager hjemme med vesla?

Eg ser at det er relativt liten sjanse for sladring for min del, ja. :tunge1: :fnise:Men åh, som eg gleder meg til Lita kjem. :strix: Sjølv om ho strengt tatt skulle ha vore her nå (ref. mi tipping som aaaaaldri slår feil). :regler:

Du får sms uansett om det blir lite sladring fra sin side, dere drar vel på ferie om ikke så lenge tenker jeg :)

Jeg er glad hun ikke har kommet enda, fremdeles en del som skal på plass. ;)

Ikke sikkert det blir slutt på såpass god nattesøvn da! Her soves det fra tolv til to, og halv tre til sju og sju til i alle fall ni stort sett hver natt nå! :) Ikke verdens beste søvnkvaitet me en liten snorkemaskin tett inntil, men er ikke i posisjon til å klage! :rodmer: Ser ut til at du er godt dekket med sladring så jeg regner med vi blir oppdatert fortløpende! :jepp: Ha en fin dag i sola!Edit: skrivefeil.....

Jeg håper at Lita blir god på å sove når hun kommer på utsiden :pls:

I dag har jeg spist middag på altanen :strix: Laks i dag igjen :ler: Har spist middag hver dag siden fredag *stolt* I forrige uke ble det litt mye speilegg til middag, men nå har det vært med ris eller poteter hver dag :nigo:

Vært på shopping i dag også :) Det ble et tubesjal til meg, body, votter og pledd i samme merket som votter og body til Lita. Både bodyen og pleddet kostet bare 100,- , så det synes jeg er et røverkjøp når pleddet har kostet 398,- Veldig fornøyd, selv om jeg ikke fikk fatt i bæreomslager jeg skulle ha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig stilig body!! :)

Jeg har kjøpt den plommerøde :)

Så mye fint du har funnet til lita :hjerte::klemmer:

:klem:

******************

Hvorfor i alle dager er det ikke noe på tv-en? :bond:

Jeg kjeder meg og mannen er ikke hjemme før i tolvtiden heller :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sovet tre timer i ettermiddag også :fnise: *Trøtta*

Hvordan står det til med dere da, greie dager hjemme med vesla?

Deilig å være uthvilt! :jepp:

Her går det stort sett bare fint. Lillemor sliter tidvis med å finne søvnen og å dermed bli overtrøtt, så det blir endel trilling og byssing innimellom. Men når hun er uthvilt er hun blid som ei sol, og veldig søt med det ene smilehullet sitt :hjerte:

Trenger tips om nye serier :jepp:

Homeland og The Killing er spennende! Førstnevnte med Claire Danes, men litt annerledes enn du sikkert husker henne fra My SoCalled Life. Har nettopp begynt på Broen nå, hørt mye bra om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg ikke uthvilt i alle fall, så godt som null søvn :natti:

Serier jeg har sett/ser, alt egentlig - bare å ramse opp ;)

Fikk første "er det noe på gang" telefonen fra min mor i dag - med en ivrig go'tante i bakgrunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, de telefonene hadde jeg glemt :) den verste her er min far, sist måtte jeg forsikre han om at "neida, jeg har ikke tenkt å føde i smug uten å si det til noen" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: Dette kom jo helt feil!! :fnise: Tviler på at du er interessert i å lese hva jeg har spist i dag.. :sjenert:

Men for å si noe fornuftig, så er jeg altså snikleser inne hos deg, så det er veldig flott å se i disse dager når det nærmer seg mer og mer fødsel!

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent på om jeg/vi kommer til å få noen slike telefoner, på en måte koselig at de tenker på oss men blir det for ofte så kan jeg fort bli irritert tror jeg. :sjenert::fnise:

Hvordan er formen? Modning for alle penga, eller er kroppen rolig og avslappet? :)

(Har forresten ikke tippet.. Ble veldig usikker her nå, så da tipper jeg min egen termindato den 13. juli. Men krysser fingrene for at du føder lenge før! :klemmer: )

Endret av Angel-A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med sånne telefoner, iallfall foreløpig før det blir mye mas :)

Et tegn på at du virkelig nærmer deg. Nå er det helt sikkert at du får et julibarn! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, de telefonene altså...koselig før termin, ikke riktig så koselig etter. :snurt:

:fnise:

Ang. tv-serier, har du sett white collar? Det ser jeg nå, veldig gøy. :jepp: Ellers kan jeg også anbefale suits og franklin and bash. :nigo:

(Regner med du har sett den nyeste episoden av awkward? :hoppe: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg skjønner ikke at det skal være nødvendig med sånne telefoner jeg. Det er fryktelig plagsomt når en går 14 dager over tiden ...

Det holder å spørre når man treffes eller når man likevel snakkes på telefon.

Men man får tilgi dem - de er vel like ventende og vordende og spente som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, de telefonene hadde jeg glemt : ) den verste her er min far, sist måtte jeg forsikre han om at "neida, jeg har ikke tenkt å føde i smug uten å si det til noen" ;)

Vi får se om jeg føder i smug eller ikke, de bor ikke i nærheten uansett så sykehusbesøk blir det ikke.

Edit: Dette kom jo helt feil!! : fnise: Tviler på at du er interessert i å lese hva jeg har spist i dag.. : sjenert:

Men for å si noe fornuftig, så er jeg altså snikleser inne hos deg, så det er veldig flott å se i disse dager når det nærmer seg mer og mer fødsel!

Aldri si aldri, jeg er alltid ute etter ny mat-tips ;)

:klem:

Er veldig spent på om jeg/vi kommer til å få noen slike telefoner, på en måte koselig at de tenker på oss men blir det for ofte så kan jeg fort bli irritert tror jeg. :sjenert : :fnise :

Hvordan er formen? Modning for alle penga, eller er kroppen rolig og avslappet? :)

(Har forresten ikke tippet.. Ble veldig usikker her nå, så da tipper jeg min egen termindato den 13. juli. Men krysser fingrene for at du føder lenge før! :klemmer: )

Ingen modning eller noe som helst tegn av noe slag, venter og venter.

Tipping noteres :)

Så koselig med sånne telefoner, iallfall foreløpig før det blir mye mas :)

Et tegn på at du virkelig nærmer deg. Nå er det helt sikkert at du får et julibarn! :hjerte:

Det blir definitivt en julibaby :jepp:

Huff, de telefonene altså...koselig før termin, ikke riktig så koselig etter. :snurt :

:fnise :

Ang. tv-serier, har du sett white collar? Det ser jeg nå, veldig gøy. :jepp : Ellers kan jeg også anbefale suits og franklin and bash. :nigo :

(Regner med du har sett den nyeste episoden av awkward? :hoppe : )

Takker for tips :)

De nyeste episodene av awkward har jeg ikke sett, den serien ble for pinlig for meg :fnise:

Jeg skjønner ikke at det skal være nødvendig med sånne telefoner jeg. Det er fryktelig plagsomt når en går 14 dager over tiden ...

Det holder å spørre når man treffes eller når man likevel snakkes på telefon.

Men man får tilgi dem - de er vel like ventende og vordende og spente som dere.

De er nok like spent de også ja, det går greit så lenge telefonene ikke kommer for hyppig og fra for mange :)

Takk for tips til deg også Ilja :)

**********

Lå lenge i dag, det var godt etter en heller dårlig nattesøvn natt til lørdag.

Nå er stellekommode i boks, men vi klarte selvfølgelig å glemme stellematte :klaske: Butikkene har heldigvis åpen hele sommeren ;)

I dag er planen litt husarbeid, en liten lur og pizza til kvelds.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktelig spennende dager her nå! :popcorn:

Jeg leser ofte her, men ikke så flink til å legge igjen spor (sprell-gal baby i nærheten gjør det vansklig å skrive noe fra iphone'en :fnise:)

Jeg synes på en måte ikke innspurten var noe spennende, for jeg var jo så skråsikker på at jeg måtte igangsettes - hadde nok fått meg litt av et sjokk om fødslen satte i gang av seg selv - det haddde jeg IKKE vært forberedt på :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia og O'hara :klem: Koselig med besøk.

Nå er det natta her, skal bli godt å hvile bena som er vond og sår etter en helg med litt for mye tid på dem..

Siste innspurt ja, håper virkelig jeg slipper i gangsetting. :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...