Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det står 12 dager igjen i tickeren :overrasket:

Hvis jeg hadde bodd i USA hadde det vært 12 dager igjen, men vi nordboere er litt spesielle og går gravid 3 dager lenger enn dem så det er 15 dager igjen til tremin ;)

:fnise: Håper de roet seg etterhvert ;)

De gjorde da det, men da var det en annen som ikke ville at jeg skulle sove :sjenert: Hun fikk viljen sin og jeg sovnet ikke før i halv tretiden igjen... Trodde at hun skulle vente med å bestemme til hun kom ut.

Må innom og sjekke ståa :)

:goodbye:

_______________

Rolig st. hansfeiring med taco og ett glass cola, kjære ser på fotball og jeg har en litten hikker i magen :fnise: Lurer på om hun reagerer på kullsyren?

Dreia har tippedato i morgen... Det slår kanskje til hvis vesla klarer å grave seg ut oppe med ribbebena mine ila natten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du på en kant av landet hvor et svangerskap er 40+3? Der jeg fødte var det 40+2 som gjaldt. Min svenske jordmor var skikkelig overgitt over de norske sykehusene, hvor folk sitter på hver sin haug rundt om i landet uten å snakke sammen og bli enige om en standardsvangerskapslengde.. :ler:

Uansett er det ikke lenge igjen nå! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, her er det 40+3 som gjelder :roll: Overtidskontroll er senest 7 dager etter termin, og jeg som har termin en søndag får kontrollen på fredagen (5 dager over) :) Flaks for meg som har IVF-termin 5. juli, da blir kontrollen nemlig bare en dag "forsinket" i forhold til den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusilus! Du har visst falt ut av mine innlegg, but now I am back.Kan jo ikke annet enn å følge med her..

Så herlig at du nærmer deg målet..Ønsker deg masse lykke til på veien!! :) Snart mamma, fantastisk! *rørt* Det er herlige greier du har i vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pasjonsblomst :goodbye:

Snart er hun her ja :strix: Vi gleder oss veldig begge to.

Sov lenge i dag både kjære og jeg, jeg stod opp litt før han og gjorde i stand bursdagsfrokost med nybakt brødmat. Tror han likte å våkne til lukten av nybakst :) Han har bursdag til uken, men vi feirer den nå som han er hjemme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjempe koselig, så godt å ha han hjemme :hjerte:

Har prøvd meg på en dupp nå, men den var heller mislykket.. Fikk i alle fall hvilt litt da. ;)

Akkurat to uker til termin i dag, og absolutt ikke noe på gang utenom hikke fra Lita side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykehuset mitt opererer også med 40+3. Synes det er kjipt at en jeg vet om fikk satt inn egg én dag etter meg, men allikevel har hun termin én dag før meg. :snurt::fnise:

2 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, jeg vet om en som fikk satt inn fersk-egg samme dag som jeg satt inn fryse-egget på samme klinikken og hun har termin fire dager før meg. Snurt på den påståelige jordmoren på ordinær ul, ja du kan si det sånn. Jeg skjønner ikke hvorfor de må tukle med datoer som vi er sikker på når det er ivf :roll: Fertilitetsklinikken er ikke enig med ord. ul da, så i følge ene legen der er terminen min 5. :fnise: Men hva hjelper det når det ikke er han som bestemmer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så kjipt da pusilus! :dry: Med A var det ikke et spørsmål om å flytte termin engang, da sykepleier på ordinær UL så at det var IVF. Håper det blir slik denne gangen også. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom og titter :klemmer:

13 dager til termin, bare :daane: Så rart at det brukes ulike standarder, særlig på IVF :klo: Men hun kommer vel når hun er klar, uansett :jepp:

Ha en riktig god dag!

Endret av rhubarb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belle, vi har noen vanskelige ul-jordmødre her ja. Den amerikanske akupunktøren min skjønner seg ikke på det hun heller : )

Mazilla og rhubarb, ikke lenge igjen nå nei :danse:

Lollipop :klemmer:

________

Har satt litt ute i solen i dag, men det er helt tydelig at lita ikke var fornøyd. Hun flyttet seg fort over på skyggesiden av magen :rodmer: og det førte til en meget skeiv mage :ler:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke lita glad i sol altså? :fnise:

Kan du ikke sende litt sol nedover..? Har bare vært regn regn og atter regn i lange tider nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tar med halvparten av vinden så er det greit, for her blåser det veldig nå.

Tror nok det mer var varmen hun reagerte på, det pleier nemlig å være litt av de samme tendensene når jeg dusjer :ler:

Ovnsbakt laks til middag :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder meg *blæh* Ikke en gang nettshopping av hobbystæsj klarte å holde på konsentrasjonen min, så det gav jeg opp :sprettoy:

Jeg trenger selskap :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent sånn som jeg har hatt det i kveld da! Bare blæh og giddesløs surfing, men ingenting var interessant! :klemmer: Håper det blir bedre i morgen!

Ødela litt vinden I dag, ja. Blir ikke den helt store sommerstemningen når du har en kald trekk...

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...