Gå til innhold

Berg- og dalbaneturen, sorg og glede hånd i hånd.


pusilus

Anbefalte innlegg

Skinn er veldig lurt! :jepp: Bortsett fra at her blir mannen frynsete i nervene av alt som kan stripe opp skinnet, så det blir til at vi dekker til med pledd. Så blir det flekkete likevel! Rare mann... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper hun får seg en fire-fem uker til på å vokse seg større, pjokken var jo så liten at jeg knapt turde å holde han :sjenert:

Han var så liten at eg knapt turte å halda han. Første dagen var det mannen som måtte flytta han frå brystet mitt, eg turte ikkje eingong å trekka han høgare opp om han hadde sklidd litt nedover. Skjøre, lille skapningen. :sjenert: Men det gjekk seg til, og allerede etter eit par dagar turte eg å bæra han frå senga og ut på badet mens eg opna baderomsdøra! :tommelsmil: (Kanskje greit at me måtte bli på sjukehuset i heile to veker? :hoho: )

Vi har bestilt oss nye stoler til stuen, det ble i skinn slik at renholdet blir litt lettere.

Verken eg eller mannen liker skinnmøbler, men likevel blei det skinnsofa på oss då me flytta. Jammen praktisk å sleppa å bekymra seg for stofftrekket. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt skinnsofa de siste 4 årene, og det enda jeg ikke ville ha det. Men har ikke angret et sekund, for det er så greit å bare kunne tørke av om man søler noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Praktisk med skinn :) Slipper å skure stolen etter amming om lita gulper og står i. Ingenting i skinn hos oss, men nå vet vi jo heller ikke om det blir noe barn så vi får se hva vi ender opp med til slutt når vi skal ha oss ny sofa.

Ikke mange dagene igjen til lita ikke regnes som prematur lengre om hun vil vise seg for verden :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn er lurt med små i hus ja :Nikke:

Har ommøblert i stua her og trenger noen stoler jeg også, men klarer ikke bestemme meg for hvilke jeg vil ha....men skinn blir det ;)

Ha en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dreia, godt å høre det ikke bare var jeg som var litt redd for å holde han ;)

Jeg er ikke noe storfan av skinnmøbler i utgangspunktet, men ser det praktiske i det når det kommer ei lita i hus. Elsker stoffsofaen min (god å sove i er den også)

Lollipop, torsdag er dagen Lita ikke regnes som prematur, tenk det :rodmer:

Alt bra her, kjære er hjemme så vi har hatt kjærestedag etter jeg kom hjem fra aku i dag. Jeg fikk servert både middag og dessert :sikle: Og ikke minst sjokolade til mandagsunderholdningen :)

Nå er det på tide å kaste inn håndkle og finne sengen, 4. siste dag på jobb i morgen :biggrin:

Lita ble full i liv etter aku og prøvde seg på å finne veien ned mens jeg gikk hjem :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo snart i mål, jo :daane:

Hvor er all tiden blitt av? Høres ut som en god kveld :hjerte:

Håper du får noen gode siste-dager på jobb før permisjonen starter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og snoker litt, og tipper på at veslefrøkna kommer den fjerde juli :jepp:

Og håper du får noen fine siste arbeidsdager før permisjonstart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo snart i mål, jo :daane:

Hvor er all tiden blitt av? Høres ut som en god kveld :hjerte:

Håper du får noen gode siste-dager på jobb før permisjonen starter!

Snart i mål ja, men kjennes ut som jeg har vært gravid i en evighet (noe jeg strengt tatt har vært med første svangerskapet mitt iregnet)

Innom og snoker litt, og tipper på at veslefrøkna kommer den fjerde juli :jepp:

Og håper du får noen fine siste arbeidsdager før permisjonstart :klemmer:

Det skal noteres Synne-Marie :)

3 dager igjen :strix:

Gode mannen! :hjerte:

Og snart er du ferdig med å jobbe :overrasket: Tiden går fort!

Det var herlig, og noe av det beste var at jeg hadde rester til i dag når jeg kom hjem fra mellomvakt litt før syv :biggrin:

Jeg er ufattelig sliten i dag og det skal bli godt at jeg snart går ut i permisjon og forhåpentligvis kan slappe litt av før Lita ankommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinn!!! :tommelopp: Skinnsofaen vi har skal vi ha til jentene blir minst 4-5 år og ferdige med de verst fantestrekene. ;) Den har måttet tåle mye denne sofaen, men det er jo sååååå enkelt da!! :) Eneste er at det virker kaldere i rommet om man sitter i en kald sofa.. :sjenert:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det jobb igjen da, helst lyst å ligge i sengen å dra meg i dag også.

I så la jeg meg faktisk tidlig, men bråkete naboer satte en effektiv stopper for søvnen i to-tiden. Ja visst er det eksamensfester nå for tiden, men det er da uansett husregler man skal følge, og de inkluderer ikke musikk på full vreng kl to på natten :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal du snart få ligge så lenge du vil helt til lita vil vise seg for verden :hjerte:

Men det skulle jo vært forbud mot sånne eksamensfester midt i uka, kan de ikke vente til helgen?? Husker godt når jeg var student og bodde i kollektiv og de andre jeg bodde med studerte det samme så de hadde fest kvelden før jeg hadde eksamen :kjefte: Nei, fester får være fredager og lørdager av hensyn til andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at fester kan være på fredager og lørdager! ( men ikke når jeg har arbeidshelg ;) )

Nye magebilder i bloggen :) Nå er det dupp her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjempefin mage! Fortsatt mer "formelig" og organisert enn min! :fnise: Du får en organisert liten jente og jeg får en rotete og vilter gutt!

Her i nabolaget er det fest i tide og utide. Bor en del gjestearbeidere her, og de tar lett en fest på en onsdag... eller mandag, om det passer bedre - for dem! Det bor to små gutter i det ene huset også, men de får vel ikke sovet så mye... :sjenert: Men, til din trøst, eksamenstiden er jo snart over, og alle de bråkete studentene reiser hjem i neste uke! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at fester kan være på fredager og lørdager! ( men ikke når jeg har arbeidshelg ;) )

Nye magebilder i bloggen :) Nå er det dupp her :nigo:

Hvor er bloggen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage! Fortsatt mer "formelig" og organisert enn min! :fnise: Du får en organisert liten jente og jeg får en rotete og vilter gutt!

Her i nabolaget er det fest i tide og utide. Bor en del gjestearbeidere her, og de tar lett en fest på en onsdag... eller mandag, om det passer bedre - for dem! Det bor to små gutter i det ene huset også, men de får vel ikke sovet så mye... :sjenert: Men, til din trøst, eksamenstiden er jo snart over, og alle de bråkete studentene reiser hjem i neste uke! ;)

Organisert mage :fnise: I grunnen er jeg ganske organisert og jobben hjelper nok på en vyen min ;) Ikke dumt om Lita blir ryddig av seg, for faren kan jammen meg være litt av en rotekopp.

Hvor er bloggen din? :)

Hvis du går inn på blogger her til venstre skal den dukke opp, jeg har lagt deg til med tilgang nå ;)

**************

Nå maå jeg rydde litt slik at håndtverkerene kommer til der de skal i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn i bloggen og kikke. Fiiiine magen! :rodmer:

Er det lov å si at jeg gleder meg til å gå gravid igjen? :sjenert: Om det er aldri så mye spenning og lengsel så er det veldig stas! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...