Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Det er kveld. Slapp aaav. Treat yo self. :kul:

Tror jeg trengte å høre det! Går konstant med dårlig samvittighet nå som eksamen nærmer seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk en bra karakter som jeg er fornøyd med på skriftlig, men nå må jeg forsvare den på muntlig, og jeg kjenner at jeg overhodet ikke er klar for det. Hva om jeg gjør det dritdårlig på muntlig og ikke får til noen ting!? :P

Jeg gleder meg så til mandag er over at jeg ikke kan få sagt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om Paracet er inanfor å ha med?

Pulten min ser alltid ut som et apotek, med både ibux, paracet og migrenemedisin i store mengder :P Blir sånn med kroniske ryggproblemer og stressfremkalt migrene! Aldri fått noen kommentarer på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Skriftlig i morgen, har lyst å bare gjemme meg :murvegg:

Samme her. Dette greier vi! Om ikke mange timene er det over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Dette greier vi! Om ikke mange timene er det over :)

Håper virkelig det! Helårseksamener er strevsomt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen i morgen, iiiik. Håper, håper, håååååper på snille oppgaver!

Lykke til til dere andre som også skal ha eksamen!!

Endret av drue
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen i morgen, iiiik. Håper, håper, håååååper på snille oppgaver!

Lykke til! Får håpe du er heldig med oppgavene! :)

Anonymous poster hash: a76ca...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har natten kommet og nå er det full gang med lesing! Får håpe jeg klarer å holde med våken denne natten. Klarte det så absolutt ikke i går.



Anonymous poster hash: a76ca...407
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere studenter som sitter oppe? Jeg skal levere siste oppgave i morgen og har noen sider igjen å skrive, men jeg føler meg så ekstremt lite motivert! Bah! :bond:



Anonymous poster hash: 4a3f1...89f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere studenter som sitter oppe? Jeg skal levere siste oppgave i morgen og har noen sider igjen å skrive, men jeg føler meg så ekstremt lite motivert! Bah! :bond:

Anonymous poster hash: 4a3f1...89f

Ja! :) Lykke til med skrivingen! Jeg hadde planer om å lese, men plutselig så jeg Paradise-tråden om de usensurerte bildene fra Martine og Pierres hyrdestund. :fnise: Jaja, NÅ er det lesing.

Anonymous poster hash: a76ca...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan regner jeg ut Var(x)?" Forberedt til i morgen? Nah.

Håper du får en grei eksamen, lykke til!

Pulten min ser alltid ut som et apotek, med både ibux, paracet og migrenemedisin i store mengder :P Blir sånn med kroniske ryggproblemer og stressfremkalt migrene! Aldri fått noen kommentarer på det :)

Enig. Alltid bedre med ekstra enn å risikere å sitte fast i 6 timer under skarpt lys med smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksamen idag... Kl 9. Og den JÆVLA STYGGE PIKKBIKKJA til huseierne driver bare å whiner og maser!!! Det er så lytt her. Fy faen kan noen drepe det dråget??? Det er ikke første gang den bråker heller. Faens uoppdragne dritt. Jeg får hverken lest eller sovet i det fuckings bråkehuset her.

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eksamen idag... Kl 9. Og den JÆVLA STYGGE PIKKBIKKJA til huseierne driver bare å whiner og maser!!! Det er så lytt her. Fy faen kan noen drepe det dråget??? Det er ikke første gang den bråker heller. Faens uoppdragne dritt. Jeg får hverken lest eller sovet i det fuckings bråkehuset her.

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Jeg føler med deg, men da er det vel heller eierne som er faens uoppdragne dritter, det er tross alt de som har ansvar for å dressere bikkja si.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Jaja... Våknet klokka seks lys våken og i eksamensmodus, men noen timer søvn ble det jo. Det har skjedd så mye angående utvekslingen og lignende, og jeg er så hyped om alt mulig nå, at jeg egentlig ikke greier å grue meg ordentlig til eksamen. Gleder meg bare, så jeg kan få det overstått. Jeg har i hvert fall lest alt av pensum, i motsetning til exphil :fnise:

Lykke til i dag, alle sammen! Om noen timer er det over :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler med deg, men da er det vel heller eierne som er faens uoppdragne dritter, det er tross alt de som har ansvar for å dressere bikkja si.

Ja det er jo ikke dens feil at de ikke klarer å oppdra den ordentlig. Nå tok de den tydeligvis inn på soverommet eller noe tror jeg. Hørte at det ble åpna noe dører og sånn og den holdt kjeft. Men nå er jeg våken og har vondt i huet fordi jeg ble så irritert. :( skjønner ikke hva de skal med den bråkebikkja hvis de ikke takler den..

Anonymous poster hash: 9db0a...9b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ene pensumboka mi er så gammel at de bruker ordet "ejaculate" istedet for "utbryte" :fnise:

Sånt blir det eksamenspanikkmorsomheter av!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ferdig med eksamen nummer 2. Usikker på hvordan det gikk egentlig, men tror jeg skal stå. Bare 2 igjen, ferdig om ca 10 dager. Nå må jeg bare grave fram motivasjon til å lese til de to siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dukker opp så ufattelig mange statuser fra vennene mine nå, med bilder og jubelscener hvor de står med ferdigleverte bachelor- og masteroppgaver i hendene... Minner meg bare om hvor mislykket jeg føler meg! Utrolig kjip følelse :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...