Gå til innhold

Sutretråd for studenter!


Gjest Anuket

Anbefalte innlegg

Tusen takk! Har noe mer jeg må lese på, men blir ikke like skremt av gamle eksamensoppgaver i dette faget som jeg ble i exphil. Veldig kvalm nå da, men det er vanlig før eksamen :(

Tror du kan ta med paracet. Legg det i matboksen eller noe :)

Har du lang eksamen? Fire timer? Skjønner at det er slitsomt med sånne rom. Vi skal sitte i gymsal i morgen, noe jeg ikke liker, det heller, men man blir vel aldri helt fornøyd med eksamenslokalet.

Det er bra da. Exphil er og forblir noe skikkelig dritt!

Jeg var veldig kvalm før min eksamen før jul iallefall.

God ide med matboksen.

Det er verre enn som så, en 6-timers eksamen. Og jeg har kun en eksamen (30 stp) så det er skikkelig, skikkelig dritt om den går dårlig. Spesielt ille er det kanskje om jeg gjør det dårlig pga dårlig luft. Sukk.

Den lesesalen jeg liker best brukes også som eksamenslokalet, så jeg håpet litt at jeg fikk ha eksamen i det lokalet. Men vi er over 200 studenter som skal ha eksamen i dette faget, så alle kan ikke få det beste rommet.

Jeg er sjeleglad for at jeg slipper gymsal iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Saxofon

HAHAH jeg stresser sånn at jeg har fått leamus i øyelokket. Den er så kraftig at jeg ser bare huden hoppe opp og ned foran øyet. Jeg trenger sommerferie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Det er bra da. Exphil er og forblir noe skikkelig dritt!

Jeg var veldig kvalm før min eksamen før jul iallefall.

God ide med matboksen.

Det er verre enn som så, en 6-timers eksamen. Og jeg har kun en eksamen (30 stp) så det er skikkelig, skikkelig dritt om den går dårlig. Spesielt ille er det kanskje om jeg gjør det dårlig pga dårlig luft. Sukk.

Den lesesalen jeg liker best brukes også som eksamenslokalet, så jeg håpet litt at jeg fikk ha eksamen i det lokalet. Men vi er over 200 studenter som skal ha eksamen i dette faget, så alle kan ikke få det beste rommet.

Jeg er sjeleglad for at jeg slipper gymsal iallefall!

Uff, det høres slitsomt ut, men jeg er sikker på at det går bra. Om ikke lenge er det over :)

Jeg sovnet, jeg, med boka i hånda. Jeg er alltid så utrolig trøtt dagen før eksamen.

Unntatt på kvelden når jeg skal sove så klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle begynne å lese senest 10. Hva gjør jeg her???

Jeg skulle lese 8, så 9, fikk heldigvis startet 10 :fnise: Selvfølgelig har min guilty pleasure tv serie startet igjen. The Bachelorette...

Uff, det høres slitsomt ut, men jeg er sikker på at det går bra. Om ikke lenge er det over :)

Jeg sovnet, jeg, med boka i hånda. Jeg er alltid så utrolig trøtt dagen før eksamen.

Unntatt på kvelden når jeg skal sove så klart.

Jada, det går nok greit :) Jeg kom meg gjennom 6 timer med skriving for hånd i desember, så alt i alt blir dette en drømmeeksamen pga pc :danse:

:fnise: beklager at jeg ler, men det er jo klassisk at man sovner på dagen, men ikke på kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Man vet det er eksamenstid når fyren foran en i køen på Rema kjøper seks Red Bull og Ibux :fnise:

Man er ikke alene om å ha det tøft i hvert fall.

Slik har dagen min sett ut:
Kvinneguiden -> Facebook -> Mailboks -> Studentweb -> Skotsk versjon av Studentweb/Fronter - Gjenta i det uendelige

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trodd til nå at naboen min er semi-profesjonell sanger (han synger opera-ish, småsurt, men hvem er jeg til å dømme, jeg kan ikke synge), men da jeg skulle gå for å hente posten kjente jeg eimen av fyll fra leiligheten hans.

Så joda...mens jeg leser koser jeg meg altså til lyden av dritings operakaraoke. Nei, vent, nå synger han påskesanger. "PÅÅÅÅSKEMÅÅÅÅÅRGEN, SLUUUUUKKER SORRRRRRRRRGEN!"

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor venter sensorer til aaaaller siste mulige sekund på sensurfristdatoen med å legge ut resultater. Har sjekket sikkert 30 ganger i dag. Liker de å pine folk? Eller når de går over fristen.. Bah..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Hvorfor venter sensorer til aaaaller siste mulige sekund på sensurfristdatoen med å legge ut resultater. Har sjekket sikkert 30 ganger i dag. Liker de å pine folk? Eller når de går over fristen.. Bah..

De går ofte over fristen. Hater det -.-

I dag skulle jeg høre både fra UiO og UoE... Har jeg hørt et kvekk fra noen steder? Nei. Svarer noen på telefonen? Nei. Har jeg en frist å opprettholde, men er avhengig av å høre fra dem før jeg får gjort noe? Ja.

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De går ofte over fristen. Hater det -.-

I dag skulle jeg høre både fra UiO og UoE... Har jeg hørt et kvekk fra noen steder? Nei. Svarer noen på telefonen? Nei. Har jeg en frist å opprettholde, men er avhengig av å høre fra dem før jeg får gjort noe? Ja.

Det er så dårlig gjort!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Saxofon

200.gif

Jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv.

"Hvordan regner jeg ut Var(x)?" Forberedt til i morgen? Nah.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer om man stryker på bacheloroppgaven? Leverte tidligere i uken og har lest over i etterkant. Jeg har virkelig ikke gjort det som man skal forvente av en bachelor, og regner med å stryke. Konter man, eller skriver man hele på ny? Bare lurer, sånn at jeg kan eventuelt forberede meg og begynne tidlig på en ny vinkling av samme stoffet.



Anonymous poster hash: 303bd...983
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh jeg får ikke til å skrive og deadlinen er tirsdag! :( Var ikke fornøyd med innledningen som jeg skrev i går, så begynte forfra i går kveld og fortsatte i dag. Har brukt ca 7 timer på det, og ser nå at mitt reviderte utkast er eksakt.likt.det første. Jeg har brukt 7 timer på å skrive de eksakt samme 300 ordene bare på forskjellige dager. ?!?!?! WHAT?! Jeg er så lei! Har nesten ikke lest så kan ikke stoffet, skal ha 5000 ord og jeg har patetiske 300, orker ikke, vil ikke, gidder ikke... ARGH.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvordan regner jeg ut Var(x)?" Forberedt til i morgen? Nah.

np(1-p) hvis det er binomisk fordeling :fnise:

Anonymous poster hash: 18b75...3a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Da har jeg nettopp brukt halve kvelden før eksamen på å søke om forhåndsgodkjenning og underskrive kontrakt om studentbolig i Edinburgh. Fikk førstevalget mitt i hvert fall! Men studentbolig er dyrt, og nå er det ingen vei tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AAAAAAAAAAAAAAAAANGST!!

Jeg kommer til å sitte og gråte på eksamen imorgen. Det er den vanskeligste eksamenen i år, og selvfølgelig den siste.

Og jeg er så sliten av å lese at jeg ikke orker å lese noe mer nå. Er ting som ikke sitter..... Men jaja, det får jeg bare drite i -.-

Og alt handler om flaks/uflaks. Noen ting kan jeg jo bedre enn andre. Vi blir ikke sjekket i litt av hvert, vi får to spørsmål og de dekker ikke halve pensum en gang. Men vi vet ikke hvilke spørsmål.

Er noen temaer jeg bare har DRETI I å lese på, fordi det er FOR MYE!!!!! Så nå MÅ jeg ha flaks!



Anonymous poster hash: 9db0a...9b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så akkurat på Instagrammen til UiO at man burde slappe av, spise og sove godt det siste døgnet før eksamen. Så kanskje du bare skal ta en fridag? :)

Æsj, jeg fant ut at jeg skal ha eksamen på Nova. For all, jeg er overlykkelig for å ha eksamen på PC, men det er så dårlig luft på lesesalene der. Og jeg får alltid hodepine når jeg sitter i rom med dårlig luft over lenger tid.

Noen som vet om Paracet er inanfor å ha med?

SELVFØLGELIG kan du ta med paracet. Hvorfor i alle dager skulle du ikke få ta med det? Jeg har alltid med ibux og allergitabletter i tilfelle jeg skulle bli dårlig. Amfetaminen, derimot, den må du nok vente med. :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forferdelig lite fristende å gjøre noe som helst husarbeid når en har sittet på lesesalen hele dagen, jeg burde ha hengt opp klesvasken, tatt oppvaskmaskinen og lagt på senga (og egentlig studert litt til) men akkurat nå vil jeg bare ligge på sofaen og høre på podcast..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så forferdelig lite fristende å gjøre noe som helst husarbeid når en har sittet på lesesalen hele dagen, jeg burde ha hengt opp klesvasken, tatt oppvaskmaskinen og lagt på senga (og egentlig studert litt til) men akkurat nå vil jeg bare ligge på sofaen og høre på podcast..

Det er kveld. Slapp aaav. Treat yo self. :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...