Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes Carl Aksel har lagt opp til dette hatet selv egentlig. er trist at det skal være sånn, men han har oppført seg som en real drittsekk på TV. Det er vanskelig å tro at alt han har sagt og gjort er skuespill fra hans side, men så kjenner jeg jo han ikke personelig heller. Men utifra det jeg har sett på TV virker han som en svært guffen og frekk type! Ikke har han unnskyldt seg for noe, og fortsetter å spre propogandaen sin mot Nina og Eileen til hver nye person som kommer inn. Har hørt han snakke mer drit om de til de nye enn de har sagt om han til de nye som har sjekket inn. Håper for guddskyld at han ikke er slik han fremstilles på TV, og at han er et godt menneske. 

Anonymkode: ae24c...14f

Det er jo åpenbart at han vil skape reaksjoner for å få oppmerksomhet. Det samme gjorde han da han snakket om at jenter som veier over 50 kg ikke bør vise seg på stranden. 

Jeg tror ikke et sekund på at han er et godt menneske. Han kan skylde så mye han vil på "skuespill", men deltakernes karaktertrekk blir mer eller mindre synlige gjennom programmet. Carl Aksel har fått spesielt mye tid på skjermen, og hvordan han reagerer når det går imot hans vei sier nok en del om han som person. Ikke en person jeg ville ha hatt i min omgangskrets. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler meg trygg på at martine sjekker ut på torsdag, og aldri kommer tilbake

Anonymkode: d0fc2...397

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

føler meg trygg på at martine sjekker ut på torsdag, og aldri kommer tilbake

Anonymkode: d0fc2...397

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor tror du det?

Anonymkode: 1b994...80e

fordi alle som er igjen etter torsdagens parseremoni visstnok sitter i juryen, og martine skal visstnok ha lagt ut et bilde på instagram en uke før finalen ble spilt inn ... men dette er bare spekulasjoner da ...

Anonymkode: d0fc2...397

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fordi alle som er igjen etter torsdagens parseremoni visstnok sitter i juryen, og martine skal visstnok ha lagt ut et bilde på instagram en uke før finalen ble spilt inn ... men dette er bare spekulasjoner da ...

Anonymkode: d0fc2...397

Kan nok stemme det. Hun var aktiv både 12. februar, 19. februar, 25. februar og 1. mars. Finalistene og juryen var som kjent tilbake i Norge og på sosiale medier rundt 3. mars. Så jeg tror nok du har helt rett i dine spekulasjoner!!

Endret av ankara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.5.2016 at 20.59, Adelia skrev:

Torsdag 12.5:
Ved frokosten får deltakerne brev om at det vil bli avholdt rettssak, og at én av hotellgjestene må sjekke ut når avgjørelsen har falt. Én av gutta føler seg spesielt i fare og depper. Det skal deles ut kniver, og personen som mottar flest av dem vil lide en trist skjebne. Vil det skje et mirakel som redder Paradise-tilværelsen?

Det betyr at en gutt (hvem?) og en jente (trolig Martine) begge sjekker ut på torsdag. Stine bestemmer i morgen hvilke to gutter som skal stå i fare for utsjekk/i rettsaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 16.5:
Det er "yo-uke" i paradis. På tavla står det «Go shorty, it’s your birthday», og hotellgjestene er storfornøyde. Helt til de får vite at en gammel kjenning skal sjekke inn på hotellet. Deltakerne splittes når de ser hvem det er. Den innsjekkede gjesten kan splitte et par dersom deltakeren ikke blir selv blir valgt. Når det på kvelden er fest, og enda en deltaker overraskende sjekker inn på ny, blir det fullstendig kaos på Paradise Hotel.

Tirsdag 17.5:
Etter gårsdagens overraskende innsjekk er det iskald stemning på det ene rommet. Stemningen blir ikke spesielt bedre når det er parsplitt, og det blir omrokkeringer på rommene. Spenningen er til å ta og føle på når flere deltakere kjemper om den ene av de to nyinnsjekkede gjestene. Senere på dagen blir det fokus på kropp og velvære, når det er barbershop for gutta og neglesalong for jentene. Det hele avsluttes med en rytmisk fest, der beatboxing og dansing står i sentrum.

Onsdag 18.5:
Ved frokosten blir de fleste overrasket over at to av gutta skal på en spennende utflukt. Denne gangen var det jo jentenes tur? For de andre gjestene preges dagen av taktikk og spekulasjoner. Partene samles til en Pandoras av den uvanlige sorten. Det skal nemlig konkurreres i rap-battles, der noen er slemmere mot hverandre enn andre. I hip-hop-ukens ånd blir det graffiti når gjengen samles til fest på kvelden.

Torsdag 19.5:
Siste dagen i Paradise-ghettoen, og "yo-uken" skal avrundes med parseremoni der hele to deltakere må reise hjem. Men først skal hotellgjestene bli med på en «pimp my ride»-konkurranse. Og det er ikke et hvilket som helst fremkomstmiddel som skal pimpes. Noen er mer resignerte enn andre når det kommer til å redde seg selv under parseremonien, og etter en dramatisk seremoni er det drinker og jubel: De som står igjen er nemlig klar for semifinaleuken. Samtidig finner én av de utsjekkede deltakerne Svarteboka. Den vil skape kaos fremover på Paradise Hotel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, ankara skrev:

Onsdag 18.5:
Ved frokosten blir de fleste overrasket over at to av gutta skal på en spennende utflukt. Denne gangen var det jo jentenes tur? For de andre gjestene preges dagen av taktikk og spekulasjoner. Partene samles til en Pandoras av den uvanlige sorten. Det skal nemlig konkurreres i rap-battles, der noen er slemmere mot hverandre enn andre. I hip-hop-ukens ånd blir det graffiti når gjengen samles til fest på kvelden.

Produksjonen sender nok in Niclas denne uken? Ellers er Sandra og Mayo gode kandidater til den andre plassen. Om ikke CA ryker på en smell denne uken og blir sendt inn allerede neste uke da selvfølgelig.

Anonymkode: f86d1...c14

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Produksjonen sender nok in Niclas denne uken? Ellers er Sandra og Mayo gode kandidater til den andre plassen. Om ikke CA ryker på en smell denne uken og blir sendt inn allerede neste uke da selvfølgelig.

Tror nok du er inne på noe med alle disse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

fordi alle som er igjen etter torsdagens parseremoni visstnok sitter i juryen, og martine skal visstnok ha lagt ut et bilde på instagram en uke før finalen ble spilt inn ... men dette er bare spekulasjoner da ...

Anonymkode: d0fc2...397

I så fall er det vel en stor sjanse for det er CA som går ut i dag da. Håper så i hvert fall!🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en som skal ut i dag og to i morgen?

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det en som skal ut i dag og to i morgen?

Anonymkode: 05dcf...227

Nei, tror det er en under rettsaken i morgen og en på parseremonien.

Men to av de guttene som er fare under rettsaken blir avslørt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, ankara skrev:

Nei, tror det er en under rettsaken i morgen og en på parseremonien.

Men to av de guttene som er fare under rettsaken blir avslørt i dag.

Stemmer!

Men, er det grunn å tro at han som ryker under rettssaken, på en eller annen måte redder seg?

Fra TV-guiden:

Ved frokosten får deltakerne brev om at det vil bli avholdt rettssak, og at én av hotellgjestene må sjekke ut når avgjørelsen har falt. Én av gutta føler seg spesielt i fare og depper. Det skal deles ut kniver, og personen som mottar flest av dem vil lide en trist skjebne. Vil det skje et mirakel som redder Paradise-tilværelsen?

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

CA er en irriterende mygg som aldri forsvinner. La oss håpe at dette blir uken han går ut. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas og Vegard ble satt i fare, og på torsdagen skal det være rettssak der de andre stemmer på den de vil ha ut. CA går rundt og snakker med de andre deltakerne, han vil de skal stemme for å få Jonas ut. Både Jørgen, Øystein, Mikaela og Celester blir å prøve å redde Vegard/ få Jonas ut. Mest sannsynlig blir det Jonas som ryker i morgen. 

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, er dritt lei Caksel hotell............. Ryker Jonas imorgen ser jeg ikke på mer. Har ikke sett det siden mandag, bare gått inn her å lest..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Planen til CA og hoffet hans er å først få Jonas ut under rettsaken, og etterpå Nina under parseremonien!!

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jonas og Vegard står for rettsak, og en av de sjekker ut i morgen. Rettsaken i morgen avgjøres ved avstemming, ergo ryker sannsynligvis Jonas i morgen. Jeg tror ikke jeg orker å følge med mer dersom det skjer. Er så møkk lei av at alle føyer seg etter Cocksel.

Anonymkode: 7864b...621

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen hvor lei jeg er Caksel og det hoffet hans! Jeg SPYR. Skal de få viljen sin hver jææævla gang? Hvorfor følger ikke PH opp historien om at Kongen og Dronningen ble halshugget? Skal de virkelig ikke få noen konsekvenser de da? :vetikke:  Møkk isåfall.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Tror også Jonas ryker under rettsaken, men av en eller annen grunn tror jeg han reddes på et eller annet vis. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...