Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Gjest Joppe
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forresten noen som kan hjelpe meg med en sang fra mandagens episode da Martine sjekket inn? Den ble spilt da hun lå ved bassenget og Caksel og Jørgen hoppet fra brygga. Tror den går litt sånn " when there is falling down(eller fire) boys having fun good girls inside..." Eller noe sånt. Og så var burning med i teksten.  Den er så kul. Har prøvd å Google men ingen resultat enda :( 

Anonymkode: f527d...9e1

Spillisten for hver episode står alltid i rulleteksten. Ta en sjekk der :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være Mikela griner fordi hun dolket Vegard i ryggen og ville redde Jonas? Kanskje hun fikk dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Joppe skrev:

Spillisten for hver episode står alltid i rulleteksten. Ta en sjekk der :) 

Det gjorde ikke det :( 

Anonymkode: f527d...9e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjorde ikke det :( 

Anonymkode: f527d...9e1

Beklager, så det nå. Har gjort det på tidligere episoder.

Har du sjekket PH sin spilleliste på Spotify?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje jeg overanalyserer voldsomt nå....

Ser på siste klippet som er lagt ut på tv3. Selvfølgelig er det klippet, men for meg virker det som både CA, Mayoo, Vegard og Jonas er der samtidig. Snodig! Men, som sagt - kan godt være jeg overanalyserer og ser helt feil.

Anonymkode: 05dcf...227

Ser bare ut som det er klipp fra da Mayoo var der. Du ser Imme, Sandra osv og.

Endret av snx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg lest litt om denne halsbånd-historien og etter det jeg har forstått, så er det til slutt hun derre de Motte (altså Stine) som kommer verst ut av det. Gullsmeden finner jeg ikke noe om og kardinalen ble visst nok frikjent. Og som vi alle vet: det gikk ikke bra for verken kongen eller dronningen helt til slutt. Meeen, jeg tviler på at produksjonen har planlagt å bare sende ut kongeparet. Da har de jo egentlig ikke hatt no sjans, særlig ikke Martine som kom inn som dronning og ikke har hatt mulighet til å bytte. De har nok gjort litt om ja.. 

1. Jonas eller Vegard sjekker ut + vanlig parseremoni på kvelden

2. Jonas eller Vegard sjekker ut, men dukker opp under parseremonien og to andre sjekker ut (på vanlig måte eller at noen bestemmer det)

3. Jonas eller Vegard sjekker ut. "Halshuggingen" blir gjort om til at kongen og dronningen ikke kan stå med hverandre. (Det hadde vært megalame..)

4. Om produksjonen velger å følge halsbåndhistorien, så blir Jonas og Vegard frikjent, mens det er Stine (de Motte) som straffes/sendes ut. Vanlig parseremoni på slutten.

5. Jonas eller Vegard sjekker ut, Stine aka. de Motte straffes også og sendes ut.

6. Jonas eller Vegard sjekker ut og kan velge hvem av kongeparet han vil ta med seg.

7. Verken Jonas eller Vegard sjekker ut (pga. en eller anna twist). Vanlig parseremoni på kvelden. Konge og dronning kan ikke stå sammen.

8. Vegard sjekker ut fordi Mikela og Celester tar til vett. Vanlig parseremoni på kvelden.

9. Jonas eller Vegard sjekker ut, men kommer inn igjen under parseremonien. Sammen med Jonas eller Vegard kommer alle de tidligere deltakerne!! Det er tid for oppgjør mot kongeparet!!!! Kongen eller dronningen ryker (eller begge to) + en til. (ikke veldig troverdig kanskje..)

Ahh, blir ikke klok på det her altså."Vil det skje et mirakel som redder Paradise-tilværelsen?" er absolutt mitt håp i kveld. Det kommer en tvist! Det må jo bare det! Klippet vi fikk se i går var ALT for opplagt. Kongeparet sjefer, Jonas får masse stemmer, Mikela griner.. Nope, Jonas KAN bare ikke sjekke ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For 10 uker siden, da PH finalen sånn ca. skal ha funnet sted, var Stine i Spania. Altså hun er verken i juryen eller i finalen??

Anonymkode: 05dcf...227

Finalen ble spilt rundt 1. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livestream med Jonas og Nina rett etter kveldens episode. Tilfeldig eller ryker Jonas??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
5 minutter siden, Jallatralla skrev:

Nå har jeg lest litt om denne halsbånd-historien og etter det jeg har forstått, så er det til slutt hun derre de Motte (altså Stine) som kommer verst ut av det. Gullsmeden finner jeg ikke noe om og kardinalen ble visst nok frikjent. Og som vi alle vet: det gikk ikke bra for verken kongen eller dronningen helt til slutt. Meeen, jeg tviler på at produksjonen har planlagt å bare sende ut kongeparet. Da har de jo egentlig ikke hatt no sjans, særlig ikke Martine som kom inn som dronning og ikke har hatt mulighet til å bytte. De har nok gjort litt om ja.. 

1. Jonas eller Vegard sjekker ut + vanlig parseremoni på kvelden

2. Jonas eller Vegard sjekker ut, men dukker opp under parseremonien og to andre sjekker ut (på vanlig måte eller at noen bestemmer det)

3. Jonas eller Vegard sjekker ut. "Halshuggingen" blir gjort om til at kongen og dronningen ikke kan stå med hverandre. (Det hadde vært megalame..)

4. Om produksjonen velger å følge halsbåndhistorien, så blir Jonas og Vegard frikjent, mens det er Stine (de Motte) som straffes/sendes ut. Vanlig parseremoni på slutten.

5. Jonas eller Vegard sjekker ut, Stine aka. de Motte straffes også og sendes ut.

6. Jonas eller Vegard sjekker ut og kan velge hvem av kongeparet han vil ta med seg.

7. Verken Jonas eller Vegard sjekker ut (pga. en eller anna twist). Vanlig parseremoni på kvelden. Konge og dronning kan ikke stå sammen.

8. Vegard sjekker ut fordi Mikela og Celester tar til vett. Vanlig parseremoni på kvelden.

9. Jonas eller Vegard sjekker ut, men kommer inn igjen under parseremonien. Sammen med Jonas eller Vegard kommer alle de tidligere deltakerne!! Det er tid for oppgjør mot kongeparet!!!! Kongen eller dronningen ryker (eller begge to) + en til. (ikke veldig troverdig kanskje..)

Ahh, blir ikke klok på det her altså."Vil det skje et mirakel som redder Paradise-tilværelsen?" er absolutt mitt håp i kveld. Det kommer en tvist! Det må jo bare det! Klippet vi fikk se i går var ALT for opplagt. Kongeparet sjefer, Jonas får masse stemmer, Mikela griner.. Nope, Jonas KAN bare ikke sjekke ut. 

 

Liker resonnementet ditt :) 

Bare Jonas blir, driter jeg egentlig i hva som skjer hehe :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Livestream med Jonas og Nina rett etter kveldens episode. Tilfeldig eller ryker Jonas??

Anonymkode: 05dcf...227

Så det samme selv.. Håper det er tilfeldig! Men det er faktisk en liten mulighet for at både Jonas OG Nina ryker i kveld.. I kommentarfeltet under instabildet er den en som hevder at Mayoo har sagt til ham at Jonas ryker i kveld. Svæææært tvilsomt egentlig. Har fortsatt trua på Jonas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Jallatralla skrev:

Så det samme selv.. Håper det er tilfeldig! Men det er faktisk en liten mulighet for at både Jonas OG Nina ryker i kveld.. I kommentarfeltet under instabildet er den en som hevder at Mayoo har sagt til ham at Jonas ryker i kveld. Svæææært tvilsomt egentlig. Har fortsatt trua på Jonas!

Mayoo har jo spoila gjennom hele sesongen, så jeg tror faktisk det stemmer at Jonas ryker.

Nina står nok trygt med Daniel. 

Men, har trua helt til kl. 23.20 i kveld ;) 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe

Det kan jo være at Jonas setter opp en livestream bare for å fucke med hodene våres :fnise:

Alt virker litt for opplagt til at Jonas skal ryke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Mikela, skal hun "sørge" for at ting snur og at Vegard blir stemt ut i kveld. Dessverre tror jeg at uansett, så vil det komme en tvist som gjør at Jonas må ut.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Jallatralla skrev:

Så det samme selv.. Håper det er tilfeldig! Men det er faktisk en liten mulighet for at både Jonas OG Nina ryker i kveld.. I kommentarfeltet under instabildet er den en som hevder at Mayoo har sagt til ham at Jonas ryker i kveld. Svæææært tvilsomt egentlig. Har fortsatt trua på Jonas!

Tror Jonas ryker og kommer inn igjen neste uke..

Tror dessverre og at Sandra eller Malin kommer tilbake...og mayoo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayoo virker jo helt fjern... virker som han går rundt å spoiler til alt og alle..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min teori er at Jonas ryker under rettssaken, men kommer inn igjen på parsermonien.

Der lar han Daniel stå med Nina, mens han selv stiller seg bak Martine og Caksel må ut fordi Jonas har fredning.

Herregud som det surrer i topplokket, men litt gøy også ;) 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror egentlig alle vi her inne har hatt for god tid til å overanalysere, og at episoden egentlig blir ganske rett frem og kjedelig i forhold til alle teoriene her. 

Det er langt i fra første gang produksjonen har fremstilt ting alt for åpenlyst og opplagt slik at man skal tro at noe helt annet skjer, men så skjer det bare likevel. 

Jeg tipper Jonas blir stemt ut. Den "sjokkerende" tvisten om at Kongen og Marie ble halshugd, ender opp med å være noe så idiotisk teit som at CA og Martine ikke kan stå sammen. Wow, for et sjokk lissom. Så ender det med at Stine da går til CA som det dumme neket hun er, og Martine går til Jørgen, og vips så er Celester ute.

Forutsigbart, og ikke noe sjokkerende eller spennende spør du meg. Men sånn tenker jeg at det går. 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må spole helt frem med en gang for å sjekke hvem som ryker. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg må spole helt frem med en gang for å sjekke hvem som ryker. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Ja, gjør det - å fortell det til oss med en gang. Klarer nesten ikke vente :sprettoy:

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...