Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Helt ærlig håper jeg heller på Malin enn Sandra, kommer Sandra inn igjen må jeg nesten slutte og se igjen, orker ikke det fæle vesenet :fnise:

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, kindagirl skrev:

Det står i tvguiden at to stk kjemper om den gamle deltageren som kommer inn...Så litt usikker. Kan være sandra? Så vil både CA og Jørgen ha henne?

Evt Malin men hvem er da andre personen som vil ha henne?

Ja, du sier noe der. Da må det være Sandra. Kan heller ikke se at andre enn CA vil stå med Malin.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pluss at Malin ikke er noe farlig for den andre alliansen :) * bank i bordet *

Anonymkode: e2355...2e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig håper jeg heller på Malin enn Sandra, kommer Sandra inn igjen må jeg nesten slutte og se igjen, orker ikke det fæle vesenet :fnise:

Anonymkode: e2355...2e8

Har hatt samme tanke. Det som har streifet meg er at Jørgen synes Martine var det flotteste han hadde sett - men likevel tar han til takke med ringeren i notre dame. 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ærlig håper jeg heller på Malin enn Sandra, kommer Sandra inn igjen må jeg nesten slutte og se igjen, orker ikke det fæle vesenet :fnise:

Anonymkode: e2355...2e8

Tror det blir Sandra, ettersom hun og Jørgen tok samme fly hjem.

Mer spent på hvem den andre kan være. Håper på Mayoo, men tror kanskje det blir Niclas.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest devy79

Fytti f,så provosert jeg ble av denne episoden. Sorry altså, skjønner godt folk konfronterer Caksel IRL etter alt han kommer med. Så dere i frempeket? I den rap - opptreden  til nevnte så gikk han rett på  Mikela's utseende. Dette er ren og skjær mobbing. Ingenting av det han nå kommer med at han bare spiller en rolle og blablabla det er så synd på meg som blir fremstilt på denne måten blablabla  har jo ikke det minste troverdighet. Forvokst liten drittunge son ikke eier oppdragelse eller sosiale antenner.  Lyver folk rett opp i trynet,men forfekter at han er Ærligheten selv. Foreldrene har virkelig gjort tidenes dårligste jobb med å oppdra denne brat'en.

Endret av devy79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Jeg er bare en fjott som glor på PH, men jeg blir seriøst flau av CA, Jørgen og Øystein sin oppførsel. Språk, holdning til andre mennesker og mangel på folkeskikk. Faktisk bare trist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også provosert av Caksel sin oppførsel, samt Øystein og Jørgen sin.... Jørgen forventer en unnskyldning? Hva faen, stygge unge...

Synes det klippet for neste uke og var teit, kaller Mikela for dum? Vet du hva, han fortjener nesten hetsen. MOBBERE FORTJENER Å HØRE DET SAMME TILBAKE! Legg deg ned å grin Caksel, denne hetsen har du spurt om selv... jævla rotte.

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper faktisk Niclas kommer inn igjen. Kan tenke meg han er ganske ivrig på hevn på alliansen til CA. Kan se for meg at han ville spilt med Jonas og Nina, Jonas advarte han jo om at CA ville shippe han ut.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hadde jo uansett vært to stykker i fare. Jørgen hadde uansett valgt stine framfor Celester. Jævla idioter. Caksel er en rotte med tissemaur-tendenser.

Anonymkode: 5f293...c79

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gud, vær så snill ikke send inn Malin neste uke da... Ja hun er dummere enn en pose snus, men hun er ufattelig irriterende. Ser for meg hun kommer inn, hevnlysten med det dumme smilet sitt "Hihihi, nå er jeg tilbake og nååå skal det hevnes, hihihi! Watsj aot Jonas og Nina, nå kommer jeg og tar dere ^^"

 

Endret av Rosewood
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Rosewood skrev:

Å gud, vær så snill ikke send inn Malin neste uke da... Ja hun er dummere enn en pose snus, men hun er ufattelig irriterende. Ser for meg hun kommer inn, hevnlysten med det dumme smilet sitt "Hihihi, nå er jeg tilbake og nååå skal det hevnes, hihihi! Watsj aot Jonas og Nina, nå kommer jeg og tar dere ^^"

 

HAHAHHA! Dævva av den siste setningen din, det er så jævlig Malin og! Rett på kornet xD hahaha!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Joppe skrev:

Jeg er bare en fjott som glor på PH, men jeg blir seriøst flau av CA, Jørgen og Øystein sin oppførsel. Språk, holdning til andre mennesker og mangel på folkeskikk. Faktisk bare trist!

Helt enig :(

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble kvalm når Mikela satt å var lei seg, så sitter Caksel og Drøystein rett ved siden av å ler av henne.... Barnslige drittunger, personlighetene skinner gjennom :)

 

"men, det er bare et spill?" LOL LOL LOL!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Brunette93 skrev:

Ble kvalm når Mikela satt å var lei seg, så sitter Caksel og Drøystein rett ved siden av å ler av henne.... Barnslige drittunger, personlighetene skinner gjennom :)

 

"men, det er bare et spill?" LOL LOL LOL!

Det er kun et spill når  CA spiller men det er skittent og uærlig spill når andre spiller xD dobbeltmoralen er stor der inne.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som lurer på hvor hun Phung brukeren er? Har ikke sett henne her på flere dager nå, og jeg er virkelig spent på hvordan hun skal klare å rettferdiggjøre Carl, Jørgen og Øystein sin oppførsel nå. Vi vet jo alle hvor glad hun er i og snu om til at hoffet aldri gjør noe galt, og blir så urettferdig behandlet. 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som lurer på hvor hun Phung brukeren er? Har ikke sett henne her på flere dager nå, og jeg er virkelig spent på hvordan hun skal klare å rettferdiggjøre Carl, Jørgen og Øystein sin oppførsel nå. Vi vet jo alle hvor glad hun er i og snu om til at hoffet aldri gjør noe galt, og blir så urettferdig behandlet. 

Anonymkode: 3036f...b87

La oss ikke være som Caksel og co, uthenging og mobbing driver ikke vi med... La nå Phung ha sin mening.

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La oss ikke være som Caksel og co, uthenging og mobbing driver ikke vi med... La nå Phung ha sin mening.

Anonymkode: fca4a...c3c

Beklager det var ikke ment som uthenging. Jeg ønsker seriøst å se hvordan hun kan rettferdiggjøre deres oppførsel etter denne uka. 

Anonymkode: 3036f...b87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er sandra som kommer inn igjen! Rapbattles handler om å være spydig, og overhøvle den andre parten, tåles ikke det kan vedkommende bare trekke seg. Heia Carl Aksel! Digger den fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...