Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

22 minutter siden, Allahkalam skrev:

Håper det er sandra som kommer inn igjen! Rapbattles handler om å være spydig, og overhøvle den andre parten, tåles ikke det kan vedkommende bare trekke seg. Heia Carl Aksel! Digger den fyren!

Uenig. Grensen går en plass og man trenger faktisk ikke å væ slem og såre andre. Rapbattle eller ikke. 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 11.5.2016 at 22.52, AnonymBruker skrev:

Utrolig lite tv-tid Nina og Jonas har fått denne uken. 

Ja, jeg er litt fan, men det må da være andre en Caksel på det hotellet??

Anonymkode: 05dcf...227

Tenkte det samme. Siden Daniel har havnet i Nina og jonas sin allianse må de jo ha snakket en del sammen, så hvorfor får vi ikke se det? Det er jo ikke rart at Nina og Jonas fremstår som at de aldri prøver å få nye over på sin side når vi aldri får se hvordan de snakker med de nye. Det er jo bare reprise på reprise med Caksel som klistrer seg til de nye med den samme gamle leksa om hvor ærlig han er og hvor skittent Nina og Jonas spiller.

1 time siden, ankara skrev:

Jørgen er virkelig dum som et brød. Han løy jo Celester opp i ansiktet når han sa han ikke visste hvem han ville velge av henne og Stine. 

Han sviktet partneren sin på lik linje med Mikela.

Det gjorde han så til de grader, men hele Caksel-alliansen er jo basert på å tviholde på at de selv er 100% ærlig og rettferdig mens de andre er skitne avskum uten et eneste ærlig ben i kroppen. Synd ikke Celester bare gikk til Jørgen så han måtte ha sendt henne ut selv. Caksel-alliansen prøver å fremstille Celester og Mikela som dum og at det er deres feil at Celester røk ut. Men hva hadde skjedd om Jonas gikk ut på knivseremonien? Da hadde Nina stått med Daniel, Mikela med Vegard, Caksel med Martine og Jørgen med Stine. Celester måtte ha gått til enten Jørgen eller Daniel. Eller til nød Vegard. Sjansen for at noen hadde valgt henne hadde vært liten, så sånn om jeg ser det hadde det antakelig vært Celester som hadde røket uansett. Så at Mikela & co var så dum da de sendte ut Vegard er nok en sannhet med store modifikasjoner. De forandret lite på utfallet, bortsett fra at de fikk skadeskutt Caksel-alliansen og det var jo det mest taktiske de kunne ha gjort!

Caksel og Jørgen viste virkelig en mindre hyggelig side i dag. Jørgen vred seg elegant unna spørsmålet til Mikela om hvorvidt han kom til å velge Stine over Celester eller ikke. 100% ærlig spill, my ass :rolleyes: Øystein var også rimelig på hugget men jeg synes faktisk han er hakket mer behersket enn de andre to surpompene. Han sier hva han mener og ferdig med det. Caksel og Jørgen er mer opptatt av å kjefte på folk og få dem til å virkelig føle seg som en dritt.

Mikela gjorde et bra valg i dag. Hun ga Jonas tilbake det han gjorde for henne, og hun sikret seg en god partner i Daniel. Bare synd at Celester måtte ofres for å gi Caksel & co smekk på fingrene.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JONAAAS!:nigo::nigo::nigo::hjerte::hjerte:

Jeg blir skikkelig provosert når CA (med Øystein på slep som den bikkja han er) stormer inn til C og M og bare: "hva er det dere tenker med skyter dere selv over alt argblargbwaggabwagga". Det var en ting, men verken C eller M greide å forsvare seg selv! Blir så frustret av å se på det. Stå opp for dere selv, jenter! De gutta der har ikke rett til å bestemme hva dere skal gjøre eller hva som er feil og ikke! Jeg sitter og rister i pc-skjermen og hyler ut i frustrasjon. GI DE GUTTA! Jeg TAKLER ikke at folk som CA, Øystein og Jørgen bare kan bjeffe rundt uten at jentene tørr å forsvare seg. De lå jo bare der å øøhh heheh, jammen jaja. Celester visste jo faktisk ikke hva hun hadde gjort da, så hun skjøt seg jo egentlig i foten, MEN hun kunne reist seg opp og klappet igjen kjeftene til de gutta! Hvor var "aint got time for ur shit"-selvforsvaret? Hvor var "you can't tell me what to do, fucker"?! JEG SAVNER SELVFORSVAR! 

Dustete måte produksjonen valgte å utføre "halshuggingen" på.. Jeg gjentar: i følge historien var det hu Motte-dama som fikk smekken etter rettsaken. Skulle helst ha sett Stine gå i fordel for Celester, men men.. C hadde jo faktisk ikke taktisk sans der inne. Visste nok ikke helt hva hu dreiv med. Fulgte strømmen og lot seg overtale. Digga henne ellers da, lagde GOD stemning og var full av liv! Hun var bedre enn de aller fleste der.. 

MEN MEN. Jonas er der fortsatt. Nina er der fortsatt. Jeg er happy! ¯\_(ツ)_/¯

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Karl og Jonas var på solo sammen, sa Carl at han "nesten angrer på at han ikke valgte hun trønderen", så kanskje det er hun som sjekker inn?

Anonymkode: b7bf7...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikela klarte i hvert fall å ta fram utestemmen og si i fra om at hun ikke hadde lovet Caksel å beholde Vegard. Det var da noe. Celester er verdens søteste og morsomste jente men hun eier ikke et eneste spille-bein i kroppen. Hun hører på alt og alle og skifter side og mening etter hvem hun snakker med.

Endret av Ardwinna
Rettet opp feil i navn
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da Karl og Jonas var på solo sammen, sa Carl at han "nesten angrer på at han ikke valgte hun trønderen", så kanskje det er hun som sjekker inn?

Anonymkode: b7bf7...df9

Red: Carl*

Anonymkode: b7bf7...df9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da Karl og Jonas var på solo sammen, sa Carl at han "nesten angrer på at han ikke valgte hun trønderen", så kanskje det er hun som sjekker inn?

Anonymkode: b7bf7...df9

Det hadde faktisk vært litt moro! Jeg syntes hun røk ut alt for fort og burde få en sjanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ardwinna skrev:

Det gjorde han så til de grader, men hele Caksel-alliansen er jo basert på å tviholde på at de selv er 100% ærlig og rettferdig mens de andre er skitne avskum uten et eneste ærlig ben i kroppen. Synd ikke Celester bare gikk til Jørgen så han måtte ha sendt henne ut selv. Caksel-alliansen prøver å fremstille Celester og Mikela som dum og at det er deres feil at Celester røk ut. Men hva hadde skjedd om Jonas gikk ut på knivseremonien? Da hadde Nina stått med Daniel, Mikela med Vegard, Caksel med Martine og Jørgen med Stine. Celester måtte ha gått til enten Jørgen eller Daniel. Eller til nød Vegard. Sjansen for at noen hadde valgt henne hadde vært liten, så sånn om jeg ser det hadde det antakelig vært Celester som hadde røket uansett. Så at Mikela & co var så dum da de sendte ut Vegard er nok en sannhet med store modifikasjoner. De forandret lite på utfallet, bortsett fra at de fikk skadeskutt Caksel-alliansen og det var jo det mest taktiske de kunne ha gjort!

Akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Caksel og Jørgen viste virkelig en mindre hyggelig side i dag. Jørgen vred seg elegant unna spørsmålet til Mikela om hvorvidt han kom til å velge Stine over Celester eller ikke. 100% ærlig spill, my ass :rolleyes: Øystein var også rimelig på hugget men jeg synes faktisk han er hakket mer behersket enn de andre to surpompene. Han sier hva han mener og ferdig med det. Caksel og Jørgen er mer opptatt av å kjefte på folk og få dem til å virkelig føle seg som en dritt.

Mikela gjorde et bra valg i dag. Hun ga Jonas tilbake det han gjorde for henne, og hun sikret seg en god partner i Daniel. Bare synd at Celester måtte ofres for å gi Caksel & co smekk på fingrene.

Helt enig!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg å ikke se mandagens episode, og heller se Paradise igjen fra onsdag. Orker virkelig ikke å starte uka med å se trynet til Sandra komme glisende inn som en tikkende bombe. Kan se for meg hvor spydig og ekkel hun nå kommer til å bli mot spesielt Eileen og Nina.  Hun er virkelig helt motbydelig individ, og det er så surt at nok en deltakere fra Caksel sin allianse sjekker inn!

Anonymkode: 87a0c...d50

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må slutte å se på dette programmet nå. Det er ikke bra når du blir sint av å se på pærra. Forbanna CAKSHOLE. Og Jørgen er en syyyykt kjip fyr. Han er en sånn som tror han er mr. nice guy, men som så laaangt ifra er det.

Anonymkode: 0b764...33c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må slutte å se på dette programmet nå. Det er ikke bra når du blir sint av å se på pærra. Forbanna CAKSHOLE. Og Jørgen er en syyyykt kjip fyr. Han er en sånn som tror han er mr. nice guy, men som så laaangt ifra er det.

Anonymkode: 0b764...33c

Haha, Cakshole, hahahahah. Sant, jeg klikker jo selv i vinkel og blir skikkelig dårlig av å se det her. Er fortsatt pissed liksom. Ække bra ass. Haha, jaja, ser på det læll. 

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare jeg som lurer på hvor hun Phung brukeren er? Har ikke sett henne her på flere dager nå, og jeg er virkelig spent på hvordan hun skal klare å rettferdiggjøre Carl, Jørgen og Øystein sin oppførsel nå. Vi vet jo alle hvor glad hun er i og snu om til at hoffet aldri gjør noe galt, og blir så urettferdig behandlet. 

Anonymkode: 3036f...b87

Siden bruker Phung egentlig er Sandra så er hun opptatt med å forberede seg på innsjekk neste uke! :fnise: nei da 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M og C hadde jo ikke trengt å si sannheten. Spesielt Celester kunne fint løyet. Da hadde hoffet kanskje blitt nervøse og begynt å mistenke sine aller nærmeste. 

Anonymkode: cb51f...77b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Spar deg, det alle skriver her inne om hoffet er reaksjoner på deres oppførsel og stygge ting de gjør. Nina og Jonas har ikke en eneste gang oppført seg så slemt som hoffet, så selvsagt kan ikke du sitte å skribe om det da. 

At Mikela sendte ut sin egen partner, førte ikke til at Celester ble sendt ut. Celester hadde røket uansett om Jonas eller Vegard hadde røket. 

Det er ingen her som mobber deltagerne, at du i det hele tatt kan si noe slikt er en rent hån mot mobbing. At folk reagerer her på at visse deltagere er direkte slem og mobber andre deltagere, gjør ikke at man selv driver å mobber mobberen. 

Anonymkode: 3036f...b87

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Å poengtere det åpenbare og reagere på dårlig oppførsel er ikke "å være slem mot deltakerne". Dette er latterlig. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Jeg støtter overhodet ikke all drittslengingen her inne, men å si at de er slemme, mobber og lyver er på sin plass. For det første så er det ikke måte på hvor mye Carl Aksel skal kommentere utseende til de han ikke liker. Torsketryne og you name it. Det er direkte stygt sagt. Det er mobbing. Videre så klikker de mentalt når de andre spiller og gjør diverse ting, men når de selv gjør det er det helt innafor.

For det andre så er det kun et lite utvalg vi får se på 40 min. Det støtter jeg, og ja, det er et spill. Men det er vel når ting tilspisser seg at personlighetene virkelig skinner gjennom. Man forandrer seg ikke totalt, men slik man allerede er forsterkes heller. De stygge ordene og angrepene er hverken klippet eller limt. Det kan ikke forsvares på noen måte. For ikke å snakke om måten CA angrep Malin, en av sine egne, på under fargefesten og fikk ikke sagt det nok hvor dum hun var. At de spiller et spill er forøvrig ingen unnskyldning for å oppføre seg sånn. 

Både Nina. Jonas og Eileen har stort sett holdt seg rolig og slenger ikke på langt nær like mye dritt om hoffet selvom de egentlig har god grunn til å gjøre det. Mange har tvers igjennom stygge personligheter. 

Anonymkode: 13ebf...4f8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Seriøst, cut the crap!!

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hva? 

Dere snakker om at Hoffet er så fæle og slemme, men har dere egentlig sett hva dere skriver her selv? Det er trist å lese gjennom, og ingen av dere har noe rett til å være direkte slem mot deltakerne i et tv-program. 

Personlig er jeg ikke noe fan av Nina, Jonas, Mikela og den gjengen der, men jeg drar det ikke så personlig på de. Jeg liker bare ikke måten de spiller på, og hvordan de bestandig legger skylden på andre. Ref: Mikela under parsermonien i gårsdagens episode. Hun valgte selv å sende ut sin egen partner, og det førte til at hennes beste venn der inne ble sendt hjem. Det er ikke Jørgens feil. Dessuten tilhører de to forskjellige allianser, så det er ikke unaturlig at Jørgen ville redde Stine fremfor noen fra "gjengen-allianse."

Når det kommer til oppførselen til Carl-Aksel og hans hoff, så ser jeg ikke hva de har gjort feil? De spiller et spill, som sannsynligvis er mye tøffere enn det vi kan forestille oss. Og det er også viktig å huske på at vi bare ser usle 35 minutter av 24 timer, som igjen blir klippet til slik at vi tv-seere skal danne oss flest meninger og lage diskusjoner. Det ville ikke vært noe artig å se på om alle hadde vært venner? Det er to allianser på hotellet, slik det må være for å ha et spill. Ja, Carl-Aksel kommer til å spille ut "sine egne" etterhvert om han vil vinne. Men husk på at det må også Nina og Jonas gjøre. 

Kan vi framover holde denne diskusjonen saklig, og la være å mobbe deltakerne? Det er trist å lese. 

Anonymkode: 570cb...427

Enig i det de skriver her, men forstår at folk har reagert på oppførselsen til Hoffet til tider. Da tenker jeg på at de til tider har vært litt ekle ovenfor de andre deltakerene pluss at de har en gankse teit dobbelmoral.

Anonymkode: 2792d...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...