Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Wow. Caksel viste oss et nytt nivå av douchebag i dag. Fy flate for en ekkel oppførsel. Og ikke at jeg heier på Stine eller noe, men det var utrolig dårlig gjort av han å totalt drite i henne etter det hun gjorde for han i forrige uke.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, har CA glemt at man må få stemmer av de andre for å vinne? Måten han er mot Stine er jo ikke LITT taktisk en gang. Skjønner godt at hun angrer på valget fra parseremonien ja. Synes litt synd på henne samtidig som hun egentlig la opp til det sjæl. Stole på CA? Haha, med en gang han hører "dronningen/hotellet trenger en konge", så kaster han alt av løfter og lovord til helvete før han piler av sted til neste jente. 

Han kan si hva han vil, skuespill eller ei, det går ikke an å oppføre seg sånn. Underholdende for oss da! Goood TV! :laugh:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss håpe at den kongelige-tittelen ikke fører noe bra med seg, og etter skoletimene å huske, så gjør det ikke det :)

Endret av johma92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Jallatralla skrev:

Stole på CA? Haha, med en gang han hører "dronningen/hotellet trenger en konge", så kaster han alt av løfter og lovord til helvete før han piler av sted til neste jente. 

"Jeg har spilt 100 % ærlig her inne" og du kan stole på meg."

LOL

Endret av ankara
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les tvguiden for neste uke.

2 gamle deltagere sjekker inn igjen og den ene er det tydeligvis 2 stk som vil stå med..

Det er også to stk som ryker på parsermonien..

Hvem tror dere sjekker inn?? Eg tror det er en gutt og en jente..Sandra og niclas kanskje? Eller Mayoo? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, kindagirl skrev:

Les tvguiden for neste uke.

2 gamle deltagere sjekker inn igjen og den ene er det tydeligvis 2 stk som vil stå med..

Det er også to stk som ryker på parsermonien..

Hvem tror dere sjekker inn?? Eg tror det er en gutt og en jente..Sandra og niclas kanskje? Eller Mayoo? 

Håper Niclas kommer hevngjerrig inn og sender Caksel ut xD

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner nå hvorfor CA fikk hjerteproblemer under oppholdet, sånn som han stresser rundt og er paranoid :fnise:

Daniel inn ja, som spådd.

Endret av ankara
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med Twin Peaks-referansene i den nye episoden. Håper Stine skjønner nå at CA er falsk og ikke til å stole på!

Anonymkode: 0ca9b...a6b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Stine velger CA som en av de guttene som stilles for retten i morgen, slik han kanskje sjekker ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan vet folk at det var daniel og martine som skulle sjekke inn? og hvor får de vite hva som skjer hele uka?

Anonymkode: 69272...a72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein er så ekkel, ene sekundet planlegger han hvor han og Stine skal ligge sammen.. Også rett etterpå ligger han og omtrent klår på Eileen... i håp om et ligg.

Huff, ikke ektemann materiale han der nei...

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 29.4.2016 at 20.08, Agent2840 skrev:

 

fy flate for noen rævva låter c og h har laget. Forferdelig stemme og så dårlig tekst at jeg trodde ikke det var mulig. 

 

Tror dem at dem kan få like stor suksess som stian... 

 

Når det er sagt c er virkelig en motbydelig person inne på ph. Jeg fatter ikke hvorfor produksjonen heier frem slike drittsekker. Er det for at dagens ungdom skal lære hvordan herpe andres menneskers verdighet. 

 

(sorry men får ikke vekk den der dialogboksen)

Anonymkode: b6022...8a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

fy flate for noen rævva låter c og h har laget. Forferdelig stemme og så dårlig tekst at jeg trodde ikke det var mulig. 

 

Tror dem at dem kan få like stor suksess som stian... 

 

Når det er sagt c er virkelig en motbydelig person inne på ph. Jeg fatter ikke hvorfor produksjonen heier frem slike drittsekker. Er det for at dagens ungdom skal lære hvordan herpe andres menneskers verdighet. 

 

(sorry men får ikke vekk den der dialogboksen)

Anonymkode: b6022...8a4

Tv3 vil jo ha skikkelig underholdning da, så de tjener penger... De driter vel i folks følelser eller verdier samfunnet burde ha. Sier ikke at jeg er enig med TV3, men de vil jo bare ha bra tv, sant...

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra tv hadde det blitt om de hadde latt det gå på bekostning av drittsekkene som fortjener det. Det hadde vært priceless!!

Anonymkode: b6022...8a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis Stine får en fordel at hun evt. kan sette noen av guttene i fare, håper jeg ikke hun redder Caksel igjen. Få han ut!

Samme kan egentlig Vegard. Han gir ingenting til gruppa. Han er helt usynlig.

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

 

Endret av Gætzby
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, Gætzby skrev:

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

 

Nå tror jeg det ikke er slik at folk her inne er naive eller "innbiller" seg ting som du sier, er vel heller ønsketenkning. De sier at de vil ha han ut og at de håper det - ikke at det faktisk kommer til å skje. Tror de fleste her inne forstår hva som skjer på Paradise Hotel, vi ser på det samme programmet som deg - så du trenger ikke belære om oss hva som faktisk skjer der inne. Vi vet det allerede....

Er jo åpenbart at Caksel kommer til å dra seg selv til finalen... alle forstår jo det.

Endret av Brunette93
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Er det slemt av meg å godte meg litt over hvordan Sandra forhåpentligvis føler det nå, når hun hører hvordan Jørgen snakker om Martine? 

Det er litt slemt, jeg vet. Men håper det blir litt drama mellom dem, hvis Sandra kommer inn igjen neste uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, SophiaLoren skrev:

Er det slemt av meg å godte meg litt over hvordan Sandra forhåpentligvis føler det nå, når hun hører hvordan Jørgen snakker om Martine? 

Det er litt slemt, jeg vet. Men håper det blir litt drama mellom dem, hvis Sandra kommer inn igjen neste uke. 

Nei, det er ikke slemt av deg :P 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Gætzby skrev:

Sjokkerer meg at mange her inne er såpass naive, ved at dere innbiller dere at Stine kommer til å sende ut CA, eller at Niclas kommer inn igjen og tar hevn på CA. Mennesker som Stine og Niclas er det LITE håp for, og selv om CA hadde stjelt hele formuen deres så hadde slike mennesker allikevel forgudet Caksel opp i akrobaten! 

Hopper Caksel utenfor bru, så følger jaggu meg resten av allianse flokken etter. Ser dere virkelig ikke at samtlige deltakere gjør Caksel til en gud der inne? Se på Øystein eller Jørgen igår som ikke engang turte å si ett ord da Caksel dreit ut Eileen foran de andre, Se på Malin som fikk kjeft av CA for å ha valgt feil farge den dagen og responderte med å nikke og grine. Hun var ikke i stand til å løfte pekefingeren for å forsvare seg i det hele tatt. Se selv på Eileen igår som ikke våget å ta igjen med samme mynt, og anklage CA for å prøve å sende henne ut (For det har faktisk Caksel nevnt et dusin antall ganger). Så når hun selv ble anklaget av Caksel for noe som ikke helt stemmer engang, valgte hun derimot å legge seg under kjøkkenvasken og ta imot alt pisset fra CA. Se på Celester som bokstavelig talt sier "ja, enig" til alt CA har å komme med, eller Stine som ikke engang å turte å ta opp dobbeltmoralen blant CA da han ikke holdt sine ord og ba nærmest hun nye Martine om å stille seg bak han. Derimot klarte hun å hylgrine foran Mikela og i snakkebobla, men å ta opp ordet med sin blonde badboys hadde hun ikke vett til.

Folk der inne er så jævlig underkuede at det er til å spy av, mens dere innbiller dere at de andre skal begynne å sette CA på plass for hykleriet sitt. Det vil ikke skje, og sitter CA i finalen kan jeg garantere formuen min på at han vinner med juryen. 

Den eneste der inne med integritet  og bein i nesa er NINA og JONAS! 

 

Nå får du gi deg. Eileen sa jo klart og tydelig ifra til Carl Aksel. Hun må jo likevel få lov til å reagere med å bli lei seg når noen behandler henne slik. Jeg synes ikke man trenger å spre galle tilbake for å stå opp for seg selv. Eileen gjorde det klinkende klart at påstanden Carl Aksel skreik ut om ikke stemte og at det overhodet ikke var akseptabelt at han behandlet henne slik. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...