Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er Daniel Romero som kommer inn, så henger i hvert fall han veldig mye med Henning, Jonas og Nina nå i ettertid :) 

Anonymkode: 05dcf...227

Les bakover i tråden. Martine sjekker inn på mandag, Daniel på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ser litt ut som at Stine personlig vil stå med Nicklas, men gruppepresset gjør at hun ikke har noe annet valg enn å velge CA i kveld. Nå jobber også Eileen + Nina til å sende ut Niclas, i tillegg til Øystein, CA og Jørgen. På motsatt side er det ingen som kjemper for at Nicklas skal få bli, utenom han selv. Uavhengig av hvordan Vegard bruker fredningen, så har Jonas både Nina og Mikela å gå til. Det er veldig forutsigbart at Niclas ryker. Syntes egentlig at hele fyren er motbydelig, men det hadde vært ganske morro om Stine f.eks hadde sendt ut Caksel og dermed lagd maksimal med kaos på hotellet. For spenningens skyld håper jeg derfor ikke at det blir Niclas i kveld 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gætzby skrev:

Det ser litt ut som at Stine personlig vil stå med Nicklas, men gruppepresset gjør at hun ikke har noe annet valg enn å velge CA i kveld. Nå jobber også Eileen + Nina til å sende ut Niclas, i tillegg til Øystein, CA og Jørgen. På motsatt side er det ingen som kjemper for at Nicklas skal få bli, utenom han selv. Uavhengig av hvordan Vegard bruker fredningen, så har Jonas både Nina og Mikela å gå til. Det er veldig forutsigbart at Niclas ryker. Syntes egentlig at hele fyren er motbydelig, men det hadde vært ganske morro om Stine f.eks hadde sendt ut Caksel og dermed lagd maksimal med kaos på hotellet. For spenningens skyld håper jeg derfor ikke at det blir Niclas i kveld 

Håper du har rett, men er 99% sikker at Jonas må sjekke ut i dag.

Altfor mye taler for at det stemmer....da tenker jeg ikke inne på hotellet, men nå i media utenfor. Vet i hvorfor jeg tenker slik....

Blir uansett spennende i kveld!

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stine kommer nok ikke til å stå i mot gruppepresset. Det er det svært få som tør, men skjønner henne. Hun vil vel ikke ha hele hotellet i mot seg. Så hun sender kok ut Niclas selv om hun ikke vil. Jeg er bombesikker på CA kommer til finaleuken. Uten tvil. 

Anonymkode: 6d83f...59c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som har lagt merke til at CA skjeler?

Og under den bekjennelse seremonien, jeg la ikke merke til at han bekjente noe? Var jeg bare fjern? I så fall, hva sa han :)? Skjønner ikke hvorfor Jonas bekjente noe så seriøst, når de andre bare hadde tull.

Anonymkode: b7c87...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poussey

Etter hva jeg vet er det etter kveldens sending kun 4 uker igjen av Paradise. Skal det ikke snart minke på antallet så det kun står 2 i finalen? :klo: Hvis det kommer inn 2 nye neste uke også, så holdes jo hele tiden antallet oppe..? Jeg er ganske ny Paradise titter, så er ikke helt inni det ennå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Poussey skrev:

Etter hva jeg vet er det etter kveldens sending kun 4 uker igjen av Paradise. Skal det ikke snart minke på antallet så det kun står 2 i finalen? :klo: Hvis det kommer inn 2 nye neste uke også, så holdes jo hele tiden antallet oppe..? Jeg er ganske ny Paradise titter, så er ikke helt inni det ennå :sjenert:

Stemmer at det kommer inn to nye neste uke. Forundrer meg ikke om det kommer inn flere tidl. deltagere også.

Men, de siste to ukene blir vel folk shippet ut enten det er mandag eller torsdag :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Andre som har lagt merke til at CA skjeler?

Og under den bekjennelse seremonien, jeg la ikke merke til at han bekjente noe? Var jeg bare fjern? I så fall, hva sa han :)? Skjønner ikke hvorfor Jonas bekjente noe så seriøst, når de andre bare hadde tull.

Anonymkode: b7c87...5bd

Sikkert en del av produksjonen, at noen var seriøse og andre fjaset. Jeg tror Jonas gravde sin egen grav. Han ryker nok i kveld.

Carl Aksel bekjente han også, men det ble ikke vist på tv. Det ligger som ekstramateriell på TV3 sin PH side.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Carl Aksel bekjente han også, men det ble ikke vist på tv. Det ligger som ekstramateriell på TV3 sin PH side.

Anonymkode: 05dcf...227

Ja, han sa at han hadde tenkt tanken på å kose med Eileen eller noe i den dur. Også sa han at han ikke kom til å gjøre det pga "brocode"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Phung
42 minutter siden, Poussey skrev:

Etter hva jeg vet er det etter kveldens sending kun 4 uker igjen av Paradise. Skal det ikke snart minke på antallet så det kun står 2 i finalen? :klo: Hvis det kommer inn 2 nye neste uke også, så holdes jo hele tiden antallet oppe..? Jeg er ganske ny Paradise titter, så er ikke helt inni det ennå :sjenert:

Tror det har pleid å være de siste to ukene de begynner å minke på antallet.

 

ops, så ikke at noen andre hadde skrevet det.

Endret av Phung
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nina er gjest hos 110% Pradise i kveld. Nå er jeg enda mer sikker på at Jonas ryker i kveld. Alt "stemmer" liksom. 

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer episoden på viaplay? Må man vente helt til den faktisk sendes siden det er torsdag? 

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Allahkalam skrev:

Det er jørgen som ryker i kveld.

Hva får deg til å si det? Håper det stemmer

Anonymkode: babf0...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo tro at hvis Vegard har tenkt seg til Nina for å få ut Jonas, så sørger produksjonen for at Vegard går først. På den måten får Jonas muligheten til å gå til Mikela, begge alliansene består, det blir litt drama i hoffet - som må spille ut én av sine egne - og Jonas får vite at Vegard hadde lyst til å få ham ut, noe som også gir grobunn for dramatikk.

Jeg tror produksjonen ønsker å beholde Jonas nettopp for å beholde alliansene. Det skaper tross alt god TV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva får deg til å si det? Håper det stemmer

Anonymkode: babf0...5c7

Kilder rundt omkring, blant annet på nettet. Skal selvfølgelig tas med en klype salt, men det er jo slettes ikke umulig at det skjer, at både jonas og nichlas redder ræva si, og får Jørgen ut. Håper jonas ryker, men redd det blir jørgen. Uansett, det blir spennende å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stemmer at det kommer inn to nye neste uke. Forundrer meg ikke om det kommer inn flere tidl. deltagere også.

Men, de siste to ukene blir vel folk shippet ut enten det er mandag eller torsdag :P 

Anonymkode: 05dcf...227

Stemmer det ;) Kommer nok inn flere tidligere deltakere i tiden fremover.

Men Martine og Daniel er de siste nye i år.

Antall minker ikke før uka før finaleuka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, kindagirl skrev:

Noen! Spol fram og skriv hvem som ryker!

Haha sitter å venter på det selv😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...