Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Dunkel skrev:

Jeg leste et sted at Carl Aksel og Stine vinner paradise, men at Carl Aksel slipper kulen og stikker av med mesteparten av pengene. Hvorvidt det er troverdig eller ei, vet jeg ikke. Leste det på miralio.no (?) eller noe. 

Hvert år går det sånne rykter, pleier ikke være sanne, husker i fjor gikk det rykte om at Harald vant f.eks.. Er jo noen som har sagt at Mayoo har røpet at han vinner og. Men HVIS det er sant så overrasker det meg ikke! Hadde vært gøy å se ansiktsuttrykkene til folk da

Anonymkode: e2355...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvert år går det sånne rykter, pleier ikke være sanne, husker i fjor gikk det rykte om at Harald vant f.eks.. Er jo noen som har sagt at Mayoo har røpet at han vinner og. Men HVIS det er sant så overrasker det meg ikke! Hadde vært gøy å se ansiktsuttrykkene til folk da

Anonymkode: e2355...2e8

Enig. Så gikk ryker i fjor om at CF vant med Martine og han slapp kulen. Dette stemte jo ikke. Slike rykter om man ta med en klype salt. 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Så gikk ryker i fjor om at CF vant med Martine og han slapp kulen. Dette stemte jo ikke. Slike rykter om man ta med en klype salt. 

Anonymkode: 8139f...cce

I know. Det var faktisk det ryktet jeg trodde mest på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som Carl Aksel ble kongen IGJEN, så får han vel endelig sjansen til å sende ut Nina. 

Forbant at han skal få alle fordelene....hver gang det har vært en kåring, så har han vunnet. Går det an?

Heia Gjengen-allianse :) 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øystein er så feig :) Står ikke litt opp for Eileen og skal pynte på det etterpå. "Det hjelper jo ikke uansett å si noe til han." So? Det handler om å stå opp for partneren din, pluss at grunnen til at det "ikke hjelper" er jo nettopp fordi ingen sier imot Caksel. Ikke rart han aldri slutter da. Idioter!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble Caksel konge IGJEN?  Hvordan? Ikke si det var en av de nye som fikk han til å bli konge?

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fatter ikke hvordan hun kunne velge Caksel? Jørgen var jo den som snakka mest og tok med imot henne???? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Blablaa skrev:

Jeg fatter ikke hvordan hun kunne velge Caksel? Jørgen var jo den som snakka mest og tok med imot henne???? 

Ah lol nvm, så det var dansekonkurranse, but still.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere sjekker inn i morgen? Hadde vært så sykt gøy hvis det var Lekka.

Anonymkode: 0ca9b...a6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3. mai 2016 at 19.12, ankara skrev:

Mer utfyllende om neste uke:

Mandag 9.5:
Deltakerne får beskjed om at de er en del av det franske hoff, og må kle seg deretter. På tavla står det «Let them eat cake», og plutselig kommer sjokkmeldingen om at dronningen – Marie Antionette – ligger på Fortuna. Flere av guttene er storfornøyde med gjengens nye tilskudd. Det er klart for danseseremoni med parsplitt som utfall, og én av gutta krones til konge. De nye omrokkeringene på hotellet faller imidlertid ikke i smak for alle, og sinne og tårer kommer man ikke unna på kvelden.

Tirsdag 10.5:
Sola skinner og det er kaker til frokost. En ny deltaker sniker seg inn på hotellet og lurer litt rundt i bakgrunnen. De andre hotellgjestene får sjokk når de oppdager den ukjente personen. Det viser seg at det er Marie Antoinettes elsker som har sjekket inn, og hun må senere velge mellom kongen og elskeren. Det blir Fornuft- og følelser-seremoni på Paradise Hotel, men hvilket valg vil dronningen ta? Og hva vil skje med deltakeren som ikke blir valgt?

Onsdag 11.5:
Hotellets dronning skal på utflukt, og får lov til å velge hvem hun vil som skal få bli med, bortsett fra jenta som ble utstøtt tidligere i uken. På utflukten skal alle som blir med lære seg et skuespill. Det de ikke vet er at skuespillets handling vil utspille seg ved en senere anledning. Samtidig får den utstøtte jenta et brev med et hemmelig oppdrag, som vil påvirke fremtiden til flere av hotellgjestene. På kvelden åpnes Pandoras eske, og der vil den utstøttes plan avsløres.

Torsdag 12.5:
Ved frokosten får deltakerne brev om at det vil bli avholdt rettssak, og at én av hotellgjestene må sjekke ut når avgjørelsen har falt. Én av gutta føler seg spesielt i fare og depper. Det skal deles ut kniver, og personen som mottar flest av dem vil lide en trist skjebne. Vil det skje et mirakel som redder Paradise-tilværelsen?



Det betyr Martine inn på mandag, Daniel inn på tirsdag. Ryker en på onsdag på Pandoras? Og en på torsdag? Eller to på torsdag? Vi får se.

Siterer dette for å få det frem igjen. Siden dette er aktuelt for denne uka. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere sjekker inn i morgen? Hadde vært så sykt gøy hvis det var Lekka.

Anonymkode: 0ca9b...a6b

Det er vel Daniel Romero som sjekker inn.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig valgte hun nye Caksel som konge, slik Celester også gjorde! De får jo dette som beskjed av produksjonen, for å skape frustrasjon blant de andre deltakerne og seerne. 

Jeg har møtt på Isabel fra ifjor et par ganger (via noen felles bekjente), og hun nevnte bla at produksjonen ofte ga tips til spesielt nye deltakere om hvem de skulle splitte etc, i tillegg påvirket dem parseremonien etter å selv velge hvem som skulle gå i hvilke rekkefølge, komme med uforutsigbare twister for å optimalisere makten hos en allianse på hotellet. Blant nevnte hun spesifikt at Martine ble veldig favorisert, og fikk bla beskjed om å slippe kula mot Harald under troskapstesten i uke 2, og at Mathias fikk beskjed om å gi finalebilletten til Martine. 

Anonymkode: b9711...e66

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carl Aksel er ufyselig.

Én ting er hvordan han oppfører seg på generell basis, men at han er så selvopptatt at han ikke klarer å beklage seg til Eileen når han så tydelig tok feil er til å bli kvalm av. Jeg er så GLAD for at han nye sa imot CA og stod fast ved at han ikke hadde sagt det. Troverdigheten til CA er ikke-eksisterende. 

Etter dette er det eneste han lirer fra seg til Eileen at hun ikke skal bli lei seg og det er bare et spill. Makan til selvopptatt og lite empatisk tulling. Jeg forstår virkelig ikke hvordan slike mennesker som viser så dårlige karaktertrekk får så mye positiv oppmerksomhet i etterkant. 

Ganske feigt av Øystein å ikke stå opp for partneren sin. CA kan holde på slik nettopp fordi ingen sier ifra. Det er de som gir han denne makten. Ikke overraskende at Øystein ikke evner å forstå det, men man blir ganske matt av slike utsagn. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De andre der inne gjør jo nesten den lille dritten Carl til en gud!

Det er faen meg ingen der inne som våger å sette den lille klysen på 170cm og 50kg skikkelig på plass! 

Her får han nærmest herje på fritt med pisset sitt, uten å bli motsagt. Spyr!!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterer meg aller mest med Caksel er at han har hakk i plata hver gang det kommer noen nye inn; "det som er med meg, er at jeg er 100% ærlig!", gjerne etterfulgt av kritikk av Nina og Jonas sin forferdelig skitne og uærlige måte å spille på! :klaske::roll:

Håper Stine er såpass snurt at hun straffer Caksel når hun får det hemmelige oppdraget!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis de følger historien til Marie Antionette slik den er så er det IKKE bra for CA å være konge..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Joppe
7 minutter siden, kindagirl skrev:

Hvis de følger historien til Marie Antionette slik den er så er det IKKE bra for CA å være konge..

Da satser vi på at de holder seg til historien og ikke dikter noe selv ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere Daniel splitter i morgen??

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem tror dere Daniel splitter i morgen??

Anonymkode: 05dcf...227

Tror det er Martine som skal splitte. Velge mellom kongen og elskeren (den nye gutten)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...