Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

Det verste er at jeg tipper at selv om nå CA har flere mot seg (alle de han har løyet til og stemt ut), og at han sikkert kommer til å spille ut resten av alliansen sin som er inne på hotellet, så tipper jeg at når jurien kommer tilbake for å "grille" deltakerne, klarer han å snu det til sin fordel likevel. Både Øystein, Jørgen, Celester, Malin og Sandra, har han og kommer han til å ha rundt lillefingeren uansett. Marionettene hans.  

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det verste er at jeg tipper at selv om nå CA har flere mot seg (alle de han har løyet til og stemt ut), og at han sikkert kommer til å spille ut resten av alliansen sin som er inne på hotellet, så tipper jeg at når jurien kommer tilbake for å "grille" deltakerne, klarer han å snu det til sin fordel likevel. Både Øystein, Jørgen, Celester, Malin og Sandra, har han og kommer han til å ha rundt lillefingeren uansett. Marionettene hans.  

Anonymkode: 1b994...80e

Ser dere ikke for dere at han "dessverre" må ofre Celester, og senere sitter hun i jurien. Etter at han da har forklart seg "Yes, he was a little bad men, det var en bra unnskyldning. He will always be my king. hehe".  

Anonymkode: 1b994...80e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser dere ikke for dere at han "dessverre" må ofre Celester, og senere sitter hun i jurien. Etter at han da har forklart seg "Yes, he was a little bad men, det var en bra unnskyldning. He will always be my king. hehe".  

Anonymkode: 1b994...80e

Mikela er jo temmelig negativt innstilt til CA, og ut ifra samtalen mellom dem i dag (som uheldigvis ble avsluttet til fordel for fargelinser) virker det jo som om Mikela kan få Celester på samme bane. Celester er veldig lettpåvirkelig, men de begge skulle jo ønske at han allerede hadde røket. 

Jeg er fryktelig glad for at Mikela sjekket inn igjen. Jeg liker henne mye bedre nå. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, kindagirl skrev:

Les tvguiden for neste uke.

2 gamle deltagere sjekker inn igjen og den ene er det tydeligvis 2 stk som vil stå med..

Det er også to stk som ryker på parsermonien..

Hvem tror dere sjekker inn?? Eg tror det er en gutt og en jente..Sandra og niclas kanskje? Eller Mayoo? 

Kan det tenkes at Sandra kommer inn og Martine ikke vil stå med CA etter han sendte ut Stine, og at CA derfor prøver seg på Sandra? Hadde vært gøy med intriger mellom han og Jørgen :fnise:

Er forøvrig mer sannsynlig at Mayoo og Sandra kommer inn kanskje, og at Eileen og Celester (etter at Jørgen har bytta henne ut med Sandra) vil stå med Mayoo.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men HVORFOR har produksjonen brukt Mayoo i klippingen sin? Hvis det ikke har en spesifikk funksjon (at han kommer inn igjen) er det jo ren uthenging. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha...ler av Jørgen som har en plan om å sende ut Nina denne uken....som hevn for at hun sendte Sandra ut.

For min del kan Jørgen sjekke ut NÅ!

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bruker83924
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha...ler av Jørgen som har en plan om å sende ut Nina denne uken....som hevn for at hun sendte Sandra ut.

For min del kan Jørgen sjekke ut NÅ!

Anonymkode: 05dcf...227

Tipper Stine og Jørgen går ut denne uken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SophiaLoren skrev:

Tipper Stine og Jørgen går ut denne uken. 

Hvorfor Jørgen? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor Jørgen? 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

For Celester er den eneste av jentene, som jeg forestiller meg kunne byttet vekk partneren sin akkurat nå. Jeg tror hun heller vil stå med Aksel. Aksel går nok ikke ut denne uken, siden flere av deltakerne har hashtagget han med "Gjengen-Allianse". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SophiaLoren skrev:

For Celester er den eneste av jentene, som jeg forestiller meg kunne byttet vekk partneren sin akkurat nå. Jeg tror hun heller vil stå med Aksel. Aksel går nok ikke ut denne uken, siden flere av deltakerne har hashtagget han med "Gjengen-Allianse". 

Aksel...mener du Daniel Romero??

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aksel...mener du Daniel Romero??

Anonymkode: 05dcf...227

Stemmer :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men HVORFOR har produksjonen brukt Mayoo i klippingen sin? Hvis det ikke har en spesifikk funksjon (at han kommer inn igjen) er det jo ren uthenging. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Er Twin Peaks referanse. Tviler på at det er mer tanke bak det. De forvrengte jo også stemmen hans slik at det lignet den i serien.

Anonymkode: 0ca9b...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Twin Peaks referanse. Tviler på at det er mer tanke bak det. De forvrengte jo også stemmen hans slik at det lignet den i serien.

Anonymkode: 0ca9b...a6b

Ah, ok. Jeg har ikke sett på Twin Peaks. :) 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I prewien for morgendagens ep. sier Stine til Jørgen at hun har fått et hemmelig oppdrag...  men blir ikke dette spolert ettersom at hun avslører det? Trodde meningen var at det skulle være hemmelig:fnise:

Anonymkode: ae24c...14f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer virkelig på hvem de to gamle deltakere som sjekker inn neste uke er. Dama er nok sannsynligvis Sandra.

Men gutten? hmm, ikke lett. Det enkleste er å tro at Niclas sjekker inn igjen, men produksjonen sender vel neppe inn to deltakere fra samme allianse inn samtidig.

Og Mayoo har jo allerede fått en ny sjanse, så hadde vært veldig urettferdig ovenfor andre ut sjekkede at han skal få en tredje mulighet? Jeg tror helt ærlig at Lekka sjekker inn igjen med Sandra! Veldig mye tider på det, også når han driver å sender haugevis med hjerter til Martine på facebooken

Anonymkode: b9711...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer virkelig på hvem de to gamle deltakere som sjekker inn neste uke er. Dama er nok sannsynligvis Sandra.

Men gutten? hmm, ikke lett. Det enkleste er å tro at Niclas sjekker inn igjen, men produksjonen sender vel neppe inn to deltakere fra samme allianse inn samtidig.

Og Mayoo har jo allerede fått en ny sjanse, så hadde vært veldig urettferdig ovenfor andre ut sjekkede at han skal få en tredje mulighet? Jeg tror helt ærlig at Lekka sjekker inn igjen med Sandra! Veldig mye tider på det, også når han driver å sender haugevis med hjerter til Martine på facebooken

Anonymkode: b9711...e66

Husk at det fort kan være en eller to av de som sjekker ut denne uka også!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvem Stine setter i fare i morgen?

Kan det være en må sjekke ut under pandoras?

Jeg tipper hun velger Jonas og Vegard - noen andre vil være veldig overraskende. 

Anonymkode: 05dcf...227

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på hvem Stine setter i fare i morgen?

Kan det være en må sjekke ut under pandoras?

Jeg tipper hun velger Jonas og Vegard - noen andre vil være veldig overraskende. 

Anonymkode: 05dcf...227

Tipper det samme! 

Anonymkode: 1b994...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Carl Aksel har lagt opp til dette hatet selv egentlig. er trist at det skal være sånn, men han har oppført seg som en real drittsekk på TV. Det er vanskelig å tro at alt han har sagt og gjort er skuespill fra hans side, men så kjenner jeg jo han ikke personelig heller. Men utifra det jeg har sett på TV virker han som en svært guffen og frekk type! Ikke har han unnskyldt seg for noe, og fortsetter å spre propogandaen sin mot Nina og Eileen til hver nye person som kommer inn. Har hørt han snakke mer drit om de til de nye enn de har sagt om han til de nye som har sjekket inn. Håper for guddskyld at han ikke er slik han fremstilles på TV, og at han er et godt menneske. 

Anonymkode: ae24c...14f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...