Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, Joppe skrev:

Mandag 16. mai sjekker det inn en gammel kjenning. Hvem kan det være??

Mulig det er Sandra, siden det hørtes ut son hun og Jørgen tok samme flyet hjem og nå er det jo en stund siden Sandra røk ut.

Anonymkode: 2792d...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, -Fiona- skrev:

Vet jeg er LITT på etterskudd nå, men herregud jeg døde litt av at CA oppførte seg som en drittunge som taper i ludo da han ble kastet  til helvete av den oksen 😂

Bare på grunn av det vil jeg nesten se ham i finalen med feks Eileen eller Nina, og at hun kaster kula så det synger 😏 

Ellers suverent at N måtte hjem i går, kunne gjerne vært CA, men vi vet vel at han skal til finalen slik som produksjonen puser med ham. Det var litt trøst i at N poengterte at NOEN må få opp øynene for hykleriet der. 

Forstår ikke hvorfor dete fortsatt klager på produksjonen. De siate ukene har han jo omtrendt bare fått motgang av produksjonen.

Anonymkode: 2792d...646

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er Sandra, siden det hørtes ut son hun og Jørgen tok samme flyet hjem og nå er det jo en stund siden Sandra røk ut.

Anonymkode: 2792d...646

Håper det er Niclas xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig det er Sandra, siden det hørtes ut son hun og Jørgen tok samme flyet hjem og nå er det jo en stund siden Sandra røk ut.

Anonymkode: 2792d...646

Herregud nei! Ikke Sandra :( Den siste jeg vil skal sjekke inn.

Anonymkode: df6d7...a06

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud nei! Ikke Sandra :( Den siste jeg vil skal sjekke inn.

Anonymkode: df6d7...a06

Det er garantert Sandra, ettersom hun røk ut på en twist. Mayoo og Mikela røk også ut på twister, og begge dem har fått en sjanse til.

Neste mandag igjen, altså. Førstkommende mandag er det Martine Storsve som kommer.

Endret av ssophie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Martine Storsve som sjekker inn på mandag, ikke Sandra.

Kommer Sandra inn så blir det nok senere i sesongen, men mye tyder på at hun sjekker inn ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Gætzby skrev:

Kommer Sandra inn så blir det nok senere i sesongen, men mye tyder på at hun sjekker inn ja. 

Mandag 16.5 jo.

Leser alle kun siste siden i tråden eller? :sukk::fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, ankara skrev:

Mandag 16.5 jo.

Leser alle kun siste siden i tråden eller? :sukk::fnise:

Hvordan vet du det? Du har jo bommet opptil flere ganger med det du har spådd. 

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra Carl Aksel's facebook side: Jeg gjør et skuespill på Paradise Hotel.

Trodde alle var seg selv der inne, men nå begynner jeg å tro at Carl Aksel er styrt av produksjonen, derfor hans til tider "too much" oppførsel.

Anonymkode: 05dcf...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra Carl Aksel's facebook side: Jeg gjør et skuespill på Paradise Hotel.

Trodde alle var seg selv der inne, men nå begynner jeg å tro at Carl Aksel er styrt av produksjonen, derfor hans til tider "too much" oppførsel.

Anonymkode: 05dcf...227

"Er styrt av produksjonen". Litt lei av å høre det der.. Har dere tenkt på at folk kan spille et skuespill av egen fri vilje? Slutt å skyld på produksjonen HELE tiden. Ja, de styrer mye og er ansvarlig for mange utall, men altså halo.. Der går an å sette på seg en maske mens man er der inne uten at prod. har oppfordret til det. TRO DET ELLER EI. 

Anonymkode: 4d1ef...0d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gætzby skrev:

Hvordan vet du det? Du har jo bommet opptil flere ganger med det du har spådd. 

 

Ikke jeg som skrev det.

Og jeg har sjelden bommet på hvem som sjekker inn/ut. Tror du blander meg med en annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra Carl Aksel's facebook side: Jeg gjør et skuespill på Paradise Hotel.

Trodde alle var seg selv der inne, men nå begynner jeg å tro at Carl Aksel er styrt av produksjonen, derfor hans til tider "too much" oppførsel.

Anonymkode: 05dcf...227

Du skjønner vel at han sier dette for å slippe å stå ansvarlig for manipulering og skittent spill - som han kritiserer de andre for? Får man motbør i etterkant er det enkleste å si: Jeg tulla bare!!

Klart han er seg selv!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fra Carl Aksel's facebook side: Jeg gjør et skuespill på Paradise Hotel.

Trodde alle var seg selv der inne, men nå begynner jeg å tro at Carl Aksel er styrt av produksjonen, derfor hans til tider "too much" oppførsel.

Anonymkode: 05dcf...227

Han prøver jo å redde skinnet sitt for den totalt irrasjonelle oppførselen sin. Det er regelrett flaut å se han snakke om sin egen og de andres spillemåte. Å skylde på et skuespill/produksjonen er det ENESTE kortet han har å spille på. Enhver oppegående person klarer vel å se gjennom dette narrespillet her. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste et sted at Carl Aksel og Stine vinner paradise, men at Carl Aksel slipper kulen og stikker av med mesteparten av pengene. Hvorvidt det er troverdig eller ei, vet jeg ikke. Leste det på miralio.no (?) eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martine, Martine... Hvorfor velger du Carl Aksel? Hjelpes. ALLE de nye faller for han som fluer. Jeg gremmes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, Dunkel skrev:

Jeg leste et sted at Carl Aksel og Stine vinner paradise, men at Carl Aksel slipper kulen og stikker av med mesteparten av pengene. Hvorvidt det er troverdig eller ei, vet jeg ikke. Leste det på miralio.no (?) eller noe. 

Jeg leste også det. At han slapp på 300 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, Caksel sitter og leker offer foran Eileen... "du må sette deg i mine sko." Lo, hold kjeft og sett deg ned Caksel, et mer råttent menneske er det lenge siden jeg har sett...

Jeg driter i at folk sier "dette er et spill" ... ting som dette, viser den sanne naturen til visse mennesker.

Anonymkode: fca4a...c3c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ankara skrev:

Jeg leste også det. At han slapp på 300 000.

Føler ikke den Miralio siden, ser så legit ut... Hadde trodd mer på det hvis dagbladet skrev det...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Brunette93 skrev:

Føler ikke den Miralio siden, ser så legit ut... Hadde trodd mer på det hvis dagbladet skrev det...

Enig. Tror det ikke før jeg får se det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...