Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen

Chiquita

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen!!! :bursdag: Nå er det bare....6+ månder igjen så kan jeg joine deg i aldersrekken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, takk...

Det er flott å høre at det ikke er bare meg som er så "ung" her inne - føler meg ung her innimellom....

Men nå er jeg "HELE" 21 år, og da er jeg ikke SÅ ung lenger, vel :-?

Jaja, det er bra det er folk i mange aldre her - det er jo det som gjør KG så supert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går prøvde jeg forresten varn-voks for første gang....

bananmannen fikk jobben med å vokse neg under armene....

Han syntes litt synd på meg der han dro av voksen....

Litt ondt gjorde det med det samme, ja, men det gikk fort over...

Ble litt sår/om under armene etterpå, men men - hva gjør man ikke for skjønnheten?!?!?!

Ellers så har jeg nå tidenes rareste "mens"...

I går oppdaget jeg friskt blod når jeg var på do, og pakket inn en tampong, men da jeg tok den ut igjen, så var det ikke nåe blod på den....

jaja, tenkte jeg - da begynner den vel rolig da....

Så i dag pakket jeg nok en gang inn en tampong før jeg dro på besøk til noe slekt - da jeg skulle skifte igjen, så var det bare såvidt det var blod på den...

*hmm*

Er virkelig spent på å se i morgen - en må vel pakke inn en da også, for å være sikker....

I helga har jeg også FORFERDELIG tannverk... :evil:

Trodde jeg skulle "dø" i mangel av paracet tidligere i dag...

Og det har bare blitt værre og værre....

Tror det er en visdomstann som har kommet ut "litt for fort", og dersom det ikke gir seg innen noen dager, så må jeg vel ta en tur til tannlegen da... *grøss*

Vel, må man, så må man!!!! (Jeg liker ikke tannleger!)

Nå skal jeg egentlig lese til eksamen, men det går heller dårlig....

Det er IKKE koselig å lese når en har så ondt.

Frister å ikke møte opp til eksamen i morgen - kan jo fint ta den til høsten.... *no problem*

Vel, kjenner jeg meg selv riktig, så møter jeg vel opp, selv om jeg ikke har fått lest "noe".... *sukk*

Vel, en kan ikke "vinne" ved å ikke prøve...

Det kommer vel også ann på tanna i morgen - jeg drar ikke på skolen dersom smertene ikke er mindre....

Jeg blir "sløvet" av paracet, og det er jo ikke så særlig under en eksamen...

Vel, en får se...

*forsiktig klem på høyre side*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanna er fremdeles ikke bra, så det blir ikke noe eksamen på meg i dag.... :cry:

Klarer ikke å se for meg at jeg skal sitte og skrive i flere timer på skolen, når det gjør ondt å se litt ned på tastaturet innimellom...

Det "presser" ordentlig på "hele" venstre side - fra kjevebeinet og opp til litt over tinningen.

Kunne jo egentlig tatt noen smertestillende og dratt på skolen for å tatt eksamen, men med kun 2 timer søvn i natt, så blir jeg iallefall sløvet av paracet'en..... :-?

Da er det bedre å få sykemelding, og prøve på nytt til høsten.... (takk for tipset, Vigfa) :wink:

Så nå sitter jeg og venter på at legekontoret åpner kl 08.30....

Å sove det greier jeg ikke, så da labbet jeg bort til PC'en i stedet.

Ikke fikk jeg tempet i dag heller pga at jeg har vært våken siden kl 03.30...

Jaja, i morgen i morgen kommer atter en dag... :wink:

*åh, jeg har så ondt i tanna mi!*

*labbe bort for å ta to paracet til*

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært hos legen, og jeg fikk da "under tvil" en sykemelding for i dag.

Legen mente at det ikke var deres sak å gi meg sykemelding for tannverk, men at jeg heller burde har gått til tannlegen....

MEN.... hva hjelper det med tannlegen da, når jeg MÅ ha sykemelding for ikke å ha møtt på eksamen i dag???

Vel, jeg fikk da omsider sykemelding, så da skal jeg ikke klage.

Mer paracet har jeg kjøpt også, sånn at jeg kommer meg igjennom dagen (legen sa det ikke var farlig om jeg oversteg dagsdosen litt (han sa hvor mye), siden jeg har "den" sykdomsbakgrunnen jeg har, og kroppen ikke reagerer like lett på smertestillende nå som før)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skulle bare mangle at du fikk sykemelding!

Tannverk pga visdomstann er veldig vondt!

God bedring, Chiquita!

Og gratulerer med vel overstått!

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det, Lillen.

Det er ikke noe problem når det finnes så fine personligheter her inne på KG....

Det er godt å få ut litt "damp", eller å få oppmuntring de gangene en trenger det...

Egentlig er jeg "litt" for slapp til å kommentere i andres dagbøker nå for tiden...

Vet ikke hva det kommer av - jeg er jo egentlig "masse" på KG (litt mer enn hva jeg egentlig burde)

Kan ha noe med at jeg er stresset i forbindelse emd eksamen, at mitt eget hunør ikke er helt 100% for tiden, og da har jeg jo ikke noe å "muntre opp" andre med...

Men det kommer vel - får satse på at det blir bvedre når eksamenene er ferdig...

Takk alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Chiquita! Glad for at du fikk sykemeldingen din. Det er utrolig vondt med tannverk, og da nytter det ikke å konsentrere seg om noe.

Håper du blir bedre snart!

:klovn: (dette er en oppmuntringsklovn. Den skal underholde deg med sitt klovneri heeeeeeeelt til du blir frisk igjen.)

:heiajente: (den må jo naturligvis ha en heiejente som kan heie på han heeeeeelt til han har greid det og :wink: )

Stor syke-klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg! Det høres ikke noe særlig ut med tannverk nei! :cry:

Synd at den skulle slå til akkurat i eksamenstida da...men det er jo ingen krise iom at du får tatt den igjen senere.

Har du flere eksamener igjen nå?

Jeg har min siste neste uke...religion/etikk. River meg litt i håret for den altså, er så lite motivert at du aner det ikke!

Kan bli frustrert av mindre ja :roll:

Nå våkna lillegutt, snakkes senere!

*Klem* Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en skriftlig eksamen igjen, og to gruppe-eksamener...

JEg hadde jo også eksamen i Rel&Etikk i år, men vet dere hva...

Det var en ALVORLIG feil i oppgaveteksten som gjorde at oppgaven ABSOLUTT ikke handlet om det den egentlig skulle....

Så nå vet vi ikke hva som skjer - vi vet bare at vi får tilbud om å ta en ny eksamen senere i vår...

Heldigvis får vi høre karakteren før vi bestemmer oss om vi vil ta en ny...

Vet ikke hva jeg gjør jeg - får se det an på karrakteren.

Tusen takk for klemmen, Vigfa.

Desverre er ikke tanna blitt noe bedre, så jeg har vel ikke noe annet valg enn å ta en tur til tannlegen, nei :cry:

Vel, det får bli neste uke

NO E D HÆLG!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

God bedring med tannverken, Chiquita.

Har du fått dato for når du skal inn til undersøkelsen din?

Venter i spenning...

Klem fra Mayamor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, jeg skla inn på sykehuset sist i neste uke... (torsdag)

Men det er jo bare for for-undersøkelsen det da, så jeg kommer nok ikke til å vite noe mer etter den timen heller...

Får vite senere når jeg skal opereres.

Takk for klemmen, Mayamor

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ, spør meg om tannverk!! (to utropstegn OG versaler!!)

Jeg vet hva du går igjennom - jeg har vært hos akuttannlege to ganger for mye...sist på selveste julaften. Jeg gråt og svimlet og var på kanten til å kaste opp. Joda, endte med en rotfylling.

Du har min fulle sympati, det er komplett umulig å gjennomføre en eksamen hvis tannverken er for ille. Men gå til tannlegen så fort som mulig, det går kanskje over for en liten stund, men kommer tilbake med fornyet kraft en eller annen gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JEg vet jeg må ti ltannlegen, men jeg har ikke tid - ikke før om 2-3 uker!

Så frem til da så må jeg vel bare holde ut... *sukk*

Men nå de siste dagene så har det vært "greit" på formiddagen, men smertene kommer med FULL STYRKE på ettermiddagen/kvelden.

Jaja, så lenge jeg kan gjennomføre de siste eksamenene så skal jeg ikke klage.

Nå er mensen så godt som over også - heldigvis.

ikke det at det har vært "ordentlig" mensen denne gangen - det har vært mest brunt, men alikevell... Jeg er nå ferdig, så da slipper jeg å bekymre meg noe mer over det..

*natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, gode Gud.

Nå har jeg virkelig oppdaget gleden av å vokse hårene vekk....

Som skrevet tidligere så ble jeg vokset (av Bananmannen forrige lørdag), og det er nå en uke siden. og på en uke blir jo vanligvis hårene ganske lange, men nei da - det er INGEN ting under armene mine nå :D

Så hærlig!

Lurer på hvor lenge det varer ?!?!?!

Tror jeg skal få Bananmannen til å vokse leggene mine nå i helga, så er det også gjort...

*jippi*

Og jeg som trodde voksing ble et engangs-tilfelle, men nei da - her i gården skal hårene bort med roten heretter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 10.

Det er vel egentlig lenge til noen EL kommer hos meg enda, men men.

Og det er ikke det jeg tenker mest på nå heller -> nå er det sol, "sommer" og ikke minst eksamenstid :cry:

Vel, det er ikke så lenge igjen nå - bare to uker så er det sommerferie.

*jippi*

Jeg gleder meg så utrolig mye - bare nyte late dager og ikke gjøre noe fornuftig.

Etter et hardt år på skolen (psykisk) så skal jeg tillate meg selv å ha fri hele sommeren. Ikke jobbe eller noe.

*drømme*

Vel, egentlig så skjønner jeg ikke hvorfor jeg sitte rher nå, og ikke ligger i senga mi..

Skulle egentlig bare opp og registrere tempen min i Ovusoft, men her sitter jeg.

Tror jeg skal legge meg igjen.

*natta*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mayamor

Ville bare ønske deg lykke til i morgen til forundersøkelsen. :kyss:

Håper du får en mer konkret dato for hva som skjer snart da.

Eneste jeg savner fra 16 måneder med prøving...

er sexlivet... :hjerte::hjerte::hjerte:

Ikke så aktiv på den fronten lenger nei... :cry:

Og det er ikke meg det står på... :wink:

Mayamannen har liksom "gjort sitt"...

Men han glimter til noen ganger... :hjerter:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er to engler som har husket på det. :wink:

Nå er det bare å levere en gruppe eksamen og jobbe med en gruppe-eksamen som står igjen...

Tidligere så har jeg vel nevnt noe om at det var en ALVORLIG feil på den ene eksamensoppgaven vår i år, og alle som ville skulle få et nytt 1.forsøk pga dette, dersom vi ville, men nei da... en B !!!!!

Hadde aldri i verden fått en B dersom det ikke hadde vært feil på oppgaven, men det er ikke jeg som skal klage, nei :sjarmor:

Får skrive senere - nå må jeg hvile litt - det sliter å være på skolen i 9 timer for dagen og jobbe med gruppeeksamen... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*spent*

Hvordan gikk det i dag?

Lykke til med den gjenstående eksamenen!

Så flink du er som fikk B på rel/etikk!

Det gikk rett og slett rett i dass hos meg...jaja.

Skal melde meg på forelesning fra høsten, selv om jeg har permisjon.

Gidder ikke å sitte alene å lese til den. (Selv om det er kipt å gå på en forelesning som jeg har gått igjennom tidligere.)

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...