Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå sitter jeg her med prinsen sovende i fanget mitt. Han sovnet med en gang jeg tok ham opp fra vippestolen - han ville tydeligvis ikke sove der. Men på armen til mamma er det godt, vet dere :wink:

Prinsen har litt problemer med luft i magen - særlig i går var det ille. I dag ser det ut som om det går bedre. Han har ikke klaget i dag i allefall.

Mannen startet på jobb igjen på mandag, så jeg er hjemme alene med prinsen på dagtid nå. Det går kjempefint!

Merker jo at kroppen ikke er helt "i gjenge" etter svangerskapet og fødselen enda, for jeg blir lett sliten.

Og vekta fortsetter å rase nedover. Har tatt av 14,2 kg siden fødselen til nå :o Snakk om effektiv slankekur... :-?

Prøver å spise masse, men matlysten er ikke på topp så det er ikke alltid jeg husker det. Men jeg MÅ jo spise for melka sin del, så jeg prøver så godt jeg kan!

Men men - det er jo mest kos da!

*åh, så slitsomt og uvant det er å skrive med bare en hånd* :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Denne dagboken blir nå stengt.

Prøvingen på å få en liten banan er over for denne gang, og dagboken er da også et avsluttet kapittel.

Jeg har hatt denne dagboken ganske lenge

  • It is now tirsdag 22.02.2005 at 18:25:43

Event: dagbokstart

Scheduled For 12.07.2002 13:19

2 years 7 months 10 days 5 hours 6 minutes 43 seconds or

137 weekends or

956 days or

22 949 hours (15 299 waking hours) or

1 376 946 minutes or

82 616 803 seconds

og det skal bli rart å avslutte den.

2 år og 6 måneder tok det altså fra jeg startet denne dagboken, og til den lille bananen ble født.

Og enda så hadde vi prøvd i et par år før jeg åpnet denne dagboken...

Tiden går...

Og i morgen er den lille bananen allerede en måned gammel..

Gleder meg til fortsettelsen også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...