Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

Takk for det, Zafir.

Det er så koselig å høre at det er folk som husker på meg :blunke:

Det gikk da egentlig ganske bra hos legen i dag - jeg sitter nå her med henvisning til blodprøvetakning for meg på CD 21 (som er neste fredag - samtidig som jeg har eksamen - lurer på hvordan jeg skal løse dette), en rekvisisjon til sædprøve for Bananmannen, og masse info om operasjon.

Dette fordi jeg/vi ikke hadde gjennomgått det vanlige forløpet i forbindelse med utredningen, som egentlig skulle skje før Lap, men siden smertene satte igang Lap, så var det bare å "henge seg på" den.

Jeg skal ringe sykehuset første mensdag i meste mens, for så å få dato for inngrepet - altså det skjer i løpet av neste syklus.

Jeg gleder meg - selv om jeg nå har vært smertefir i nesten 2 uker....

Ellers så lyttet legen på hjertet og lungene - i tillegg til å måle blodtrykket (som overraskende nok var helt fint - selv om jeg er stresset i forbindelse med eksamene) :blunke:

Ellers så skjer det ikke noe spesiellt med kroppen min.

Er på CD 13 i dag.

HAr også igjen bare 1 uke på skolen nå, før det blir sommerferie...

Skal jobbe litt i sommer da, men jeg slipper i allefall å kjøre så mye.

Er fornøyd med karakteren i Rel/Etikk, ja - hadde jo aldri trodd at det skulle gå så bra, men det gjorde nå engang det.

Hadde aldri gått så bra dersom det ikke hadde vært skrivefeil, nei...*hehe*

Så jeg klager altså IKKE....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ENDELIG helg!!!!

Fikk noik en gruppe-eksamen i dag, men siden oppgaven var så grei, så skal det nok gå greit neste uke.

I dag kjøpte jeg meg en perm for å sette alle papirer og sånnt i forbindelse med denne "saken"...

Liker å ha litt orden i sakene mine (vel, det gjelder ikke for skolesaker, men) :wink:

Så nå står alle ark med informasjon, kopier av henvisninger og kopi av frikortet mitt i en skrikende gul perm på kontorpulten min...

Den synes blandt de alle andre blå, ja - ikke noe spørsmål om annet... :P

(Hvorfor skal alt være så kjedelig?)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Godt å høre at det gikk bra på torsdag.

Nærmer seg noe da...

Godt å høre.

Klem fra Mayamor :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Mayamor og Lillen.

(uff, det er en vanesak å skrive Mayamor, det er da ikke DEN Maya jeg tenker på da) :wink:

Har det egentlig ganske bra i dag - særlig nå med en flaske vin innabords.

var i byen i dag, og jeg kjente at det STAKK mye i hjertet når jeg så gravide-mager rundt meg, ja... Jeg ville ikke se, men greide ikke å la være heller... *sukk*

Jeg kan venne meg til mye rart, men ikke alt... Desverre.

Men ellers er alt bra da - sol og fint vær innimellom regnbygene.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og det har jeg, vet du :wink:

Våknet i dag med noen nakke-smerter, men det er vel enten pga at jeg hoppet på trampoline i går, og landet litt hardt noen ganger, eller at jeg har ligget ondt med nakken i natt... Begge dlere er liek sansynlige.

Vel, vel, det går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare en dag igjen på skolen (eksamen) før sommerferien.

I morgen skal jeg også ivei og ta blodprøve (dvs at jeg i morgen er på CD 21) (Liker ikke blodprøver jeg)

HAr ikke sett noe til EL enda, selv om jeg ikke har vært så flink til å tempe heller da...

Regner ikke med noen EL denne syklusen heller - håper bare MEnsen kommer snart, så jeg kan ringe sykehuset og få time til Lap...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg SOMMERFERIE!!!! :hoppe:

Endelig!

Forestillingen vi hadde i dag gikk kjempefint, og vi får høre resultetet i 17-18-tida. Gleder meg.

Var også for å ta blodprøve i dag, men når jeg hadde ventet i 20 min så hadde jeg ikke tid å vente lengre, da jeg MÅTTE kjøre mot skolen for eksamen da, så da må jeg nok inn på legekontoret igjen på mandag.

Da er jeg på CD 24, men det spiller vel egentlig liten rolle, vil jeg tro (i allefall siden jeg ikke har hatt EL enda heller)

Vel, vel - på mandag har jeg fri i allefall, så da kan jeg vente der LENGE!!! :hoho:

Nå skal jeg og Bananmannen dra opp på ei hytte i forbindelse med hans jobb.

Det skal bli koselig.

*ha en fin helg alle sammen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det mandag, og jeg har FRI!!!

Det er en hærlig tanke.

Sitter nå og skal skrive en egenmelding til Lånekassen sånn at jeg skal kunne rekke å få stipendet og studielånet til skolen begynner. (akk så mye styr)

Skulle egentlig vært ivei og tatt blodprøve i dag, men jeg er egentlig litt usikker på hvilken CD jeg er på etter å ha kikket litt på Ovusoften, så ser jeg at jeg hadde to dager med "pittelitt" blod som bare kom på fingeren, men når jeg satte inn en tampong, så ble det ikke noe mer...

Etter disse dagene så¨var jeg helt "tørr" en dag, før noe som lignet litt mer på mensen startet.

Dersom jeg setter disse to dagene som spotting, så er jeg jo i dag "bare" på CD 22. (vet at jeg skulle ta prøven på CD 21, men jeg venter til i morgen alikevell - tror ikke det spiller så stor rolle når jeg alikevell ikke har hatt noen EL)

Jeg og Bananmannen hadde sex i natt, og da fikk jeg ondt på "ondtet mitt" igjen :cry:

Den første tanken min var: "å nei, ikke la det begynne igjen!" (for jeg har jo vært tilnærmet smertefri i noen uker nå)

Kjenner det i dag at det gjør ondt når jeg sitter, men håper det går over raskt.

Jeg har IKKE tenkt å begynne ferien min med smerter.

*sukk*

Det gikk forresten bra på eksamens-forestillinga.

Fikk to karrakterer en B og en C.

Er godt fornøyd, egentlig

*kjempeklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(tellefeil i forrige innlegg. Dersom jeg behandler de første dagene som spotting så er jeg i dag på CD 21) :wink:

Det er ikke lett å bli gammel :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Huff og huff... :-?

Tenk når du virkelig blir gammel... :o :ler:

Deilig med sommerferie.

Kos deg.

Klem fra Mayamor (som er den samme - lover... :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff... :-?

Tenk når du virkelig blir gammel... :o :ler:

Deilig med sommerferie.

Kos deg.

Klem fra Mayamor (som er den samme - lover... :wink: )

Hehe :hoho:

Jeg mente det heldigvis litt ironisk, ja.

Bananmannen (som nå også har fylt 31) snakket i får om at han følte seg 21 han også, så vi passer vel godt da :wink:

Nei alder skal en ikke bry seg om, det har jeg sagt lenge!

Takk for klemmen, Mayamor

*klem tilbake*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Inte får du börja ha ont igen! Se till att bli frisk och kry, sparka på läkarna så de kan göra sitt och ni kan sätta igång med babylagning med fart!

Njut av sommarferien nu. (jag vill också ha ferie!)

Klem Furstina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Chiquita!

Gratulerer med flotte karakterer!

Du kan ha ferie med god samvittighet... :D

Har Bananmannen også fri eller?

Jeg har også endelig ferie, og er så glad! :D

Deilig vær idag også...ikke sant du din trønder!?

Har du ikke fått med deg at jeg også er trønder altså...

:sukkesmiley:

Enig med Furstina¨; du får ikke starte ferien med å ha vondt...

Men hvor er det du har vondt egentlig*?

Jeg fikk jo med meg at du var på sykehuset for en liten stund siden og sånt, men har ikke fått med meg hva det er for noe!?

Vil du fortelle det? Eller kanskje du er lei...!? Eller er det ingen som vet?

Solfylte klemmer fra Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for hilsen Furstina og Lillen.

jeg har ikke akuret noen planer om å begynne ferien med ondt, nei, men det ser ikke ut som om det blir noe bedre :(

Har hatt kjempeondt nå i hele dag; det er ondt å sitte "normalt", det er ondt å gå på do, osv....

Men ellers så er det fint å ha ferie, ja.

Bananmannen har ikke ferie enda, nei - det er enda 3 uker til han får fri.

(Jeg skal vel jobbe i disse ukene jeg, så snart "sjefen" ringer meg)

Og om 4 uker reiser vi på ferie på den andre siden av kloden - en bursdagsgave til oss fra Bananmannens bror.. *jippi*

Til da MÅ smertene ha gått vekk.

En annen ting er jo at jeg skal inn til Lap en gang i neste syklus.

Håper ikke Lap og ferieturen krasjer med hver andre. Gjør de det, så tror jeg nok at jeg prioriterer ferie, ja.

Jeg skal ringe legen for å få time til Lap første dag i neste mens, så jeg vet ikke helt når det blir enda...

Hva som forårsaker smertene er litt usikkert.

legene mistenker Endometriose hos meg, i tillegg til at jeg har noe væske i bukhulen som presser på div. nerver og gjør det "trangt".

Legene tror også jeg ahr en ganske stor blod-ansamling i buk-hulen som presser på sammen med væsken.

Vel, det er litt usikkert enda - får høre når jeg har vært inne til Lap.

Lillen; Har du hatt fint vært i dag du din heldiggris ?!

Her har det vært gråvær med tidvis kraftige vannfall, men men. Været får seile sin egen sjø - jeg har det godt inne! :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilken vei skal jeg blåse? Nordover?

*blåser været mot Chiquita*

Har det fint inne jeg også, men blåser ut fra vinduet... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt i hvor du bor da, men jeg bor nord/øst for Trondheim, så da vet du sånn ca...

Det har sluttet å regne her nå for noen timer siden, men ser ikke noe blått på himmelen, nei desverre...

*blås hardere*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke blått enda??

*blåser og blåser og blåser*

Har aldri sjekka lungekapasiteten min, men jeg tror det

holder til at det blir god-vær i morra ihvertfall! :Nikke:

Jeg bor jo i Trondheim, så jeg blåser nord/øst-over nå...

*sånn*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zafir hjelper til hun oxo: * blåse blåse blåse*

Enn nå da?

Gratulere med kjempekarakterer og FERIE!!!!

Jeg går bare her og nyyyyyyter ferien jeg ;)

Deilig!

Blåser litt på "vondtet" også *Blåse blåse blåse*

Klem fra Zafir

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...