Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

CD 44 / 8 DPO.....

Nå er påska snart ferdig, og jeg har nå ganske sikkert hatt EL for ca en uke siden.....

SÅ nå er det slutt på alt som heter alkohol for min del, fram til mens (mest sansynlig) på fredag.... (Vil jo være "sikker" )

Har ømme bryster, men det er jo ikke noe unormalt for min del... :wink:

Det har vært en NYDELIG påske her i Trøndelag, og en får jo nesten sommer-stemning av dette....

(Bare så synd at det ikke er sommer enda) :roll:

Nå skal jeg gå for å lage noe godt til kvelds for meg og Bananmannen....

Sjokoladekake tror jeg det blir... *nam*

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DÆVVEN!!!!!

Jeg var FULLSTENDIG klar over at jeg hadde ømme bryster, ja, men du dævven!!!!

Var i dusjen i stad, og det var bare så vidt jeg greide å få såpet dem inn!!!! :x

Sånn som jeg er nå blir det IKKE aktuelt at Bananmannen fpr kost noe med dem i den nærmeste fremtid, nei!!!! (OG det som egentlig er så godt!!!)

Jaja, får håpe at de ikke blir noe værre nå da....

*god natt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda!!!!

Brystene er om mulig enda verre en hva i går!!!!

Det er bare så vidt jeg klarer å ha på BH i dag... :-?

Tempen steg igjen i dag, og det er jo normalt for meg, så nå er jeg i allefall SIKKEr på at EL har vært!!!!!

(Har tvilt litt, siden tempene har vært så stabile) :roll:

(se på syklus 17 her )

Vel, i morgen må jeg opp tidlig igjen, og da får jeg ikke en "nøyaktig" temp.... *sukk*

Vet ikke helt hvordan det blir med tempingen resten av uken heller.... (skolen kaller, og jeg må opp tidlig) :cry:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Spennende dette her.

Jeg er dessverre en analfabet når det gjelder temping.

Men er en kløpper å si lykke til.

Om det hjelper er en annen sak...

Men tro kan flytte fjell, vett du... :ler:

Lykkeklem fra Maya30 :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen da, Maya....

Tro kan flytte fjell, hadde det ikke vært for at jeg var til danmark uten Bananmannen dagene før EL, og jeg ikke er helt 100% sikker på NÅR EL var... :wink:

Men det får vi se når helgen nærmer seg.....

På fredag er "siste frist" for mensen, etter min normale lutealfase (som bare er på 12 dager), så da får en se....

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh...

Jeg HATER disse siste dagene før mens!!!!! :evil:

Selv om jeg egentlig ikke har noe håp, så kan jeg jo ikke unngå å håpe litt alikevell, om dere skjønner hva jeg mener.... *sukk*

Og HVER gang jeg er på do, så må jeg sjekke etter spor av spotting...

(Men jeg klarer å holde meg unna å se/kjenne etter andre tegn da. Har så masse PMS alikevell, at det hadde vel vært umulig) :wink:

Nei, nøyer meg med temp, tapp og sekret jeg.....

(Tempen sank litt i dag, men ikke betydelig, tappen er VELDIG lukket enda, og ikke noe tegn til spotting, så mensen kommer nå i allefall ikke i dag -tror jeg- ) :-?

Så da får en se på tempen i morgen da.....

(Og den skal etter "normalen" synke ytterligere, siden jeg venter mens på fredag - blir spennende å se...)

Nei, nå sitter jeg bare å skriver håp inn i meg selv, og det er da ikke bra det heller :wink:

Får skrive i morgen, tenker jeg....

Må vel prøve å "jukse" til litt med skolen da (dvs ikke møte til 1. time for at jeg skal kunne tempe til rett tid..... Desperat?? Jeg??? ) :wink:

*hehe*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 DPO - siste dag i syklusen - i morgen er det stor sansynlighet at mensen kommer.... Kanskje jeg ser "spor" allerede i kveld?

Jeg må si jeg fremdeles har litt håp, siden tempen ikke falt i dag, og jeg har ikke "funnet" noe tegn til spotting enda (som jeg bruker å ha en dag eller to før mensen) - vel, DET er jo ikke for sent å finne enda i dag da.... :wink:

Heldigvis har jeg fri fra skolen i morgen, slik at jeg får en "nøyaktig" temp.....

Det er jo litt spenende da, egentlig....

Jeg vet at jeg planter håp i meg selv nå, og at fallhøyden blir desto større, men det skal jeg nok klare å hamle opp med denne gangen også :P

Men nå får jeg vel nesten se å rote meg inn på skolen - kommer sikkert inn og skriver en gang til, eller ti i dag eller i morgen....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det är tufft att hoppas och att vänta. Tänk om tante inte kommer denna gång? :o Tänk om...

Takk for koselige hilsner.

Klem fra Furstina som testede positivt i 8.20 i dag!

(jag Tror verkligen graviditeter smittar, så nu smittar jag av mig på dig... :blunke: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:cry:

Skulle ønske det kunne smitte, men jeg tror desverre ikke det er tilfelle....

Oppdaget litt "mørkere" sekret nå når jeg var på do, så tanta kommer vel i morgen, tenker jeg....

Jaja, takk til dere to alikevell :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita!

Jeg har inntrykk av at en ny blå bølge er igang nå, så jeg håper du er med på den... Og at fetter brun er en sånn lissom-blødning man kan få ved menstider selv om man er gravid!

Tvitvi! :D :wink:

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lillen

Den som venter får se....

Og jeg er like tålmodig som en.....

Tja, jeg er vel ikke tålmodig i hele tatt, så... *sukk* :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Sitter og leser inne på det gamle graviditetsforumet, og har bladd meg frem til tråder som er startet av meg selv....

Gud, så mye rart å lese.....

Tydelig at jeg har lært VELDIG mye i den tiden etter dette, ja....

F. eks.:

Hjelp... Er det bare inbildning - igjen???    

 

Hei....

Jeg hadde EL for litt over 1 uke siden (vet det på gr.l. av temp og slim), og de siste dagene har jeg følt meg så rar; mye vann i kroppen, "oppblåst", "rar" følelse i magen (vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, småkvalm/"uggen" blir tilnermet nesten ), humørsyk, søvnløshet (blir mye sex av det, men veldig trett utover dagen... )

Jeg har aldri vært slik før.. (Har følt mye "rart" i de mnd vi har prøvt å bli gravide, men aldri noe slikt)

Jeg ble "plutselig" oppmerksom på det, da forlovelsesringen min ble så trang og ubehagelig å ha på... Min sambo bemerket at jeg hadde vært humørsyk de siste dagene!

Lenge til jeg kan teste enda... sukk  

Er det fantasien som spiller meg et puss, igjen???

Eller kanskje jeg holder på å bli syk???

Noen som har opplevd noe lignende???

Venter spent på svar

Chiquita

Haha.

Vet jo nå at det er UMULIG å ha så mange symptomer så kort tid etter EL!!!

:hoho::hoho:

Og en her:

Fra EL til M    

 

Hei

Hvor lenge før M er det "normalt" at EL kommer???

Jeg har svært ustabile sykluser, og er derfor litt usikker på når jeg skal teste (syklusene er mellom 35-53 dager)

Jeg har tidligere gått på p-piller, men sluttet med disse for 1,5 år siden. Før jeg begynte med PP hadde jeg klokkeklare sykluser på 42 dager - på timen!!!

Jeg fikk M "raskt" igjen etter pilleslutt og ble gravid etter 3 mnd... desverre resulterte dette i en SA i uke 9  Etter denne har syklusene mine vært ustabile (som skrevet tidligere)

Jeg har drevet tempetaturtesting hver morgen nå gjennom 3 sykluser, men jeg set ingen likhet i temperatursvingningene....!!! (bruker Lady-comp)

Hvilke tegn skal jeg se etter for å vite når EL er???

Dersom jeg vet EL-tidspunktet, er det jo enklere å vite når en kal forvente M....

(Ønsker svært å bli gravid, og er lei av mange negarive tester...!!)

Noen flere som har samme problem???

Fortvilet Chiquita

 

Jo da, ting er ikke alltid like lett....

Begge disse ble skrevet i begynnelsen av januar 2002, så det er ikke SÅ lenge siden jeg var "dum og uvitende", altså :wink:

Og dette er ting jeg nå er VELDIG glad for at jeg har lært meg mer om!

Hehe!

Jeg tror jeg må lete videre - det var jo kjempemorro....

Kanskje jeg skal gjøre et søk inne på SG også....

DER tror jeg jeg kan finne mye rart om meg selv

*sukk*

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dagens 5 innlegg i dagboka....

Jaja, sånn går nå syklusens siste dag :wink:

Har ikke oppdaget så mye mer spotting - egentli kan jeg vel ikke kalle det spotting heller , for det kommer jo ikke noe "utenpå", om dere skjønner......

Kun når jeg sjekker sekret at jeg kan se en tynn stripe ferskt blod.... Altså ikke mye.....

Gleder meg egentlig til mensen kommer i morgen - da slipper en i allefall å gå rundt å håpe sånn......

Nei, nå tror jeg ikke jeg skal skrive noe mer her i dag - får vente til i morgen.

Jeg har jo fri i morgen, så "her" blir jeg "hele dagen" :wink:

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, Lillen, men jeg må nok desverre skrive

CD 1 i dag, ja....

Tempen hadde sunket i dag når jeg tempet, så da var det bare å tusse inn på do, og jammen...... Tante rød var kommet på besøk i natt!!!!

(Selv om jeg hadde låst døra) :wink:

Jaja, nå er det bare å vente på at mensen er ferdig, så skal jeg inn på sykehuset for å sjekke magen min igjen, og SÅ er det nytt håp igjen etter det.....

(prøver å være optimist, og er det faktisk også)

Furstina og 30+:

Dere får komme tilbake en annen gang og smitte meg....

:P

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har nå i dag sjekket matteeksamenskarakteren - fikk en C!!!!

Er kjempefornøyd!!!! :D :D :D

Det var 49% stryk på den eksamen i klassen, så jeg er VELDIG fornøyd ja, kan vi si... :sjarmor:

Jeg hadde egentlig ikke tenkt å sett etter på karakteren før alle eksamenene er over, men nysgjerrigheten ble for stor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skönt med avklarad eksamen. Blir lite nyfiken på betygen/karakteren. Ett C, vad betyder det? Vad är det för övriga karakterer att få?

Klem fra Furstina

ps. Jeg kommer tilbake og smitter, jeg synes det er din tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nå gått over til et "internasjonalt" karraktersystem fra A-F, hvor A er best. (Stryker på F)

Så en C ligger da "midt-på-treet".....

Men jeg er kjempefornøyd med det!

Det er bra du vil komme innom å prøve å smitte meg ved senere anledninger....

Kjempesnillt gjort av deg...

*klem klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå sover Bananmannen middag, og jeg sitter her inne på KG igjen.....

(Og har sterke PMS-smerter) :evil:

Har liksom "gått lei" av å grave opp mer "dritt" om meg selv også.....

Jaja, det må da vel finnes NOE spennende å lese her inne da.

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...