Gå til innhold

Chiquita og Bananmannen


Chiquita

Anbefalte innlegg

Hei Sola....

Kvalmen er det ikke så mye bedre med, nei, men jeg har fått noen FORFERDELIGE mensmurringer nå i dag, så jeg har løpt på do for å skjekke hele tiden...

(Nå gikk jo tempen opp ganske mye i dag morges da, så jeg har jo egentlig ingen tro på det heller, men....

Jeg vet ikke hva jeg skal tro lengre...:

EL på CD 14, og dermed 14 DPO i dag, eller EL på CD 26, og dermed 2 DPO i dag??? (er jo også en mulighet medd et tempene jeg har)

Jeg tror jeg blir helt :roll: dersom jeg ikke får et kalrt og tydelig svar på tempen nå....

Jeg skal se an tempen i morgen, og dersom den fremdeles stiger, så har jeg nok netopp hatt EL, og kommer vel da ikke til å teste (Tror jeg - skal ha en ordentlig "røtbløt"-helg, så det er kanskje greit å teste alikevell) :oops:

Hmmm....

Jaja, ellers så har jeg det ikke så verst da.... :hoho:

*klem*

Chiquita

(Som har HELG!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

....iiiiiiiiik! Kanskje du er????

(Husk at jeg skjønte ikke bæra av tempene mine den syklusen jeg ble gravid! *håpe håpe*)

Vi følger spent med her! Får håpe at det ikke "bare" er omgangssyke, men en helt annen sort kvalme :lol:

Skal tenke hardt på deg i helga! Og du....husk å oppdatere oss så fort du vet noe ;)

Her er litt

Klem fraZafir og Lillebror 27+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg på 7 DPO - uten tvil!!! :sjarmor:

Tempen er på vei til å se litt trifasisk ut også, men det er litt for tidlig å si enda...

For den del, så har jeg hatt trifasisk temp en gang tidligere også, uten at jeg var gravid, men det er jo lov å håpe alikevell... :P

Kvalmen har heldigvis gitt seg - den ga seg utpå lørdagen, og jeg føler meg nå som et nytt menneske!!!!

(jeg tok en test som var Blendahvit, så jeg var nok ikke gravid, nei)

Nå er det jo som å få en ny sjanse - uten å måtte vente i evigheter på EL :oops:

Nå traff vi ikke helt på EL dagen denne gangen da, når vi egentlig trodde EL var over, og ikke hadde satt inn noe stormangrep, men OVUSOFT/TCOYF sier at jeg har 2 GOOD conception chanse på de to gangene vi hadde Sex før EL, så det er jo håp alikevell (2 og 3 dager før EL)

Min chart er å se her

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå og pakker inn til julekalender til Bananmannen....

Skjønner ikke hvorfor det skal være så vanskelig å finne på noe å pakke i de "forferdelige" pakkene....

Jeg strevde som en heltinne på butikken i dag, for å finne gaver; sjokolade blir jo litt kjedelig i lengden!!!!

Så jeg endte opp med å kjøpe noen "små" ting, som jeg også kan ha glede av (masasje rulle - med løfte om masasje, ballong-visp - med løfte om at jeg lager mat den dagen, osv....)

Tror dette er den eneste måten å gjøre det på, uten at det skal bli alt for kjedelig....

Jeg har jo de "obligatoriske" sjokoladene med, litt juleøl, og julebrus, og sånnt, men det blir kjedelig med bare sånnt også - i fjor hadde jeg mye øl i kalenderen hans, så det er oppbrukt!!!!

Bananmannen skal lage gave til meg også, men han har ikke begynnt å handle enda!!! :o

Jeg skjønner ikke hvordan han skal få tid til alt - håper det ikke går ut over "kvaliteten" :roll: (han har fått streng beskjed om å ikke pakke inn sånn at det er mulig å se hva det er, og heller ikke kjøpe bale likedanne tinger (en kasse julebrus er dermed ikke lov) :oops:

Han var enig da, så det er ikke noe å bekymre seg over....

For den del - jeg hadde blitt glad for julebrus også jeg, men 24 stk, hadde vel vært litt kjedelig!!!!

Og det er jo tanken som teller!!! :roll:

Men Bananmannen er sykemeldt for ryggen nå, så han greier ikke å bære en eneste handlepose, og å være med for å bære adventsgavene mine - DET fikk jeg IKKE lov til... *s* :hoho:

Ikke det at jeg har lyst til det heller, nei, for da er det jo ikke noe spennende - men jeg spurte ham bare for morro...

Jeg har fri i morgen igjen - HÆRLI!!!!!

Jeg og Bananmannen drar da til Bananmannens foreldre en tur, tror jeg, for det er kjedelig å sitte så mye hjemme...

Det er bare så synd at senga vi deler der er så vond å ligge på (synes jeg) - men Bananmannen synes den er god - så ligger vi der i to netter så er hans rygg god, mens min rygg er helt utslitt og vond.... Vanskelig det der..... Ikke er den så stor som en vanlig dobbeltseng heller, så vi må "krangle" om plassen - og det er det ikke så om å gjøre, når han i tillegg har ondt fra før...

Jeg skrev om kvalmen som hadde gidd seg i forrige innlegg, ja....

Nå er jeg "SIKKER" på at det er Bananmannen som har forgiftet meg med arsenikk... :hoho:

Jeg har bevis også:

-dagen etter at jeg fortalte Bananmannen om mine "mistanker" begynte kvalmen å avta

- to dager etter at mistanken ble fortalt var kvalmen borte!!!!

Det er jo en selvfølge da at han ikke turte å fortsette med dette når jeg hadde mistankene rettet mot ham!!!! :hoho:

Det hadde da ikke jeg heller turt - om Bananmannen fikk mistanker om at det er jeg som ligger og sparker ham i ryggen når han sover, slik at han skal få ondt... :hoho:

Nå er det ikke sånn at jeg gjør det da - det er helt andre grunner til at han har vondt, ja - men det kan jo se ut som en "HEVN" etter at han har prøvd å forgifte meg!!!!

(Jeg visste ikke at han hadde forsikret meg for SÅÅÅÅ mye!!!) :sjarmor:

Æsj....

Nå ble det mye tull her!!!!

Må vel gå å legge meg nå, tror jeg....

(Jo raskere jeg legger meg - jo raskere går det til jeg får se tempen i morgen - som på en måte er dagens høydepunkt (dersom den går oppover, altså :P ) )

Skulle ønske det gikk an som på The Sims - å kjøre tiden i "superfart", slik at det ble morgen raskere!!!

(Forresten så instalerte jeg The Sims Unleashed i går, men jeg får den ikke til å virke :cry: Den "kutter" etter at "alt" er kalkulert, og lastet, og går tilbake til skrivebordet igjen!!!) :cry: :cry: :cry:

Får vel få Bananmannen til å se på det - om det er noe å gjøre noe med... Jeg vil spille, for den ser så morro ut!!!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis*...så Bananmannen ble avslørt, hva? :lol:

Så koslig at dere lager julekalender til hverandre :)

Kan skjønne at det må være vanskelig å finne ting og tang som kan brukes...vi har store problemer med å finne på noe til jenta vår (som burde være lett å finne stæsj til!!!)

Har veldig lyst til å lage en kalender til Zafirmannen også, men har verken tid eller energi til det nå...tror jeg kjøper en Flax-kalender til han (oss ;) )

Ang. vonde svigerforeldre-senger ja...kjenner igjen den der altså :ler:

"Heldigvis" syns Zafirmannen også at senga er vondt (og for kort til han), så han har full forståelse for at jeg ikke gidder å tilbringe mange netter oppi der. Og når jeg har bekkenløsning så har jeg "mot" til å si i fra også...men tror du det skjer noe???? Neeeeida! Kanskje svigerfar ikke vil ha besøk av meg? :hoho:

Vi skal faktisk innover i helga, men jeg tror ikke jeg orker å ligge over hos han...det er nok best hos mamma ja ;) Da kan jeg i det minste gå opp å tråkke om natta når jeg ikke får sove...og finne meg til rette.

(Snoke i kjøleskap, lete etter noe lesestoff osv)

Jaja, han får nå "svi" for sine dårlige senger i jula...vi feirer jul hjemme hos oss selv istedenfor hos han (det er egentlig "hans" tur) blant annet pga bekkenet mitt. Men mest av alt er det for at vi har lyst til å lage vår egen jul :) Vi glær oss!

Skal vi se...du er nå på dag 11 etter EL, ikke sant?

Når blir det testetid da?

Følger spent med skjønner du ;) Vil så gjerne se deg inne på SM, og et aldri så lite treff...

Sender med en dose medfor anledningen...kanskje du får bruk for den i helga allerede?

Kommer til å styrte til pc-en om søndagskvelden, etter at vi har kommet hjem fra hjem-turen!!!! Må jo sjekke ståa her inne ;)

Klem fra en morgenfrisk(?) Zafir og Lillebror 28+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 1

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Vel, det er jo egentlig ikke SÅÅÅÅ ille å komme på CD 1 igjen, hadde mensen bare kommet på riktig dag!!!

Jeg ble overrumplet av masse brun utflog i går ettermiddag/kveld, mens jeg og Bananmannen var på julebord!!!

Og ikke hadde jeg med meg noen tamponger eller bind heller....

Så da måtte jeg ty til litt papir :oops:

Heldigvis ga det seg etter 2-3 timer, og da var alt "tørt" igjen....

Skjønner ingen ting jeg....

Kusine Brun bruker da å ha en litt mer varsom ankomst - har hun ikke lært at det ikke er fint gjort å komme hivende på en, helt uforvarende...??!!!

Greit nok det, at jeg vanligvis bruker å ha LITT spotting i to dager før mensen kommer, men det må da være grenser!!!

Så i dag morges var jeg spent når jeg stod opp (fikk jo ikke målt temp i dag pga et BLØTT julebord i går (ble jo BLØTT når jeg så at jeg fikk "besøk"-egentlig så skulle jeg kjøre!!!) :P )

Men i dag så var "slusene" åpnet, ja!!!! :cry:

Jaja, ikke noe å gjøre med det....

Men det hadde vært fint om Tanta hadde holdt seg til den dagen vi hadde avtalt hun skulle komme (i morgen -mandag)!!! :evil:

Jeg fikk jo også en veldig fin og trifasisk kurve bekreftet av OVUSOFT i går, men det var ikke noe som "lå" i det denne gangen heller, desverre....

*sukk*

Så nå sitter jeg her med ondt i magen, ondt i korsryggen (bruker jeg egentlig heller ikke ha, men det er det samma, egentlig :lol: ), snørrete, ondt i halsen, hes, og ONDT I HODET!!!! :P (Vel den siste er jeg kanskje skyld i selv :roll: )

Nå skal jeg pakke inn resten av gavene til Bananmannen - før han står opp....

(Jeg greide ikke å få alle ferdig sist, for vi fikk besøk, så jeg har igjen ca halvparten...)

oki-doki....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om å blø!!!! :o :o

Jeg har aldri blødd så mye noen gang jeg, tror jeg....!!!

Og det meste er jo tyntflytende blod, uten noe slim, eller noe i seg... (sorry detaljer)

Jeg må skifte tamponger (av den største størrelsen) hver 3 time!!! :o

Kan ikke fatte og begripe hva som har skjedd - gått hull på alt der "oppe", tror jeg!!! :P

Jaja, kan fortsette å skifte tamponger jeg, men jeg begynner å bli lei alerede...

Redd for å hoste og nyse er jeg også (og det er ikke lett å holde seg unna når en er forkjølet) :oops: , for da er det STORE sjanser for at det lekker....

*sukk*

Ikke dro jeg på jobb i dag heller, for feberen sitter i enda (tror det er feber-i allefall høy temp)

Men må ivei resten av uka - skal ha lederdager.... *sukk*

X'er fingrene for at jeg skal bli bedre til i morgen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Weeee....

CD 5, og jeg ser enden på dette tante-besøket også!!!!

Nå tipper jeg at jeg er ferdig i løpet av morgendagen, og da blir d stor "fest" på soverrommet i helga... (Vet ikke om det er jeg eller Bananmannen som gleder seg mest) :oops:

Jaja, for å ikke snakke mer om det.... :roll:

Nå ser jeg også enden på denne praksisperioden - har bare 1 dag igjen!!!!!

Jeg har jo trivdes kjempegodt på barnehagen hvor jeg har jobbet, men det skal nå bli godt å være sammen med Bananmannen "hver dag" - resten av året, uten at noen av oss må opp tidlig (Bananmannen har tatt ferie resten av året) :sjarmor:

Jeg ser særlig frem til at vekkerklokka ikke ringer kl 5 - 5.30 på morgenen (som den skal i morgen *grøss*)

Greit nok at vekkerklokka skal ringe hver dag kl 7.00 for at jeg skal tempe, men da kan jeg jo legge meg til å sove igjen.......

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig JULEFERIE!!!!

Hadde min siste "arbeidsdag" på fredag, så nå kan jeg bare ligge lenge hver dag...... :sjarmor:

Ikke må jeg ta opp noen eksamener fra i vår heller, som de fleste andre i klassen må!!! *jippi* (Vi er 4 av 50 som fikk bestått på alle eksamener!!) :o

Jeg har bestemt meg for å ikke være så nøye med tempen denne måneden heller - nå vil jeg bare SOVE!!!!!

Jeg tror nok at jeg temper en gang i blandt, dersom det passer seg sånn, men noen "slavisk" hver-dag-kl-7-temping blir det ikke.....

Det skal bli godt det også....

Problemet er jo bare om når jeg forventer mens da, men det får jeg ta når det kommer.... jeg venter ikke mens før i begynnelsen av januar, og da har jeg sikkert begynnt å tempe litt igjen... kanskje... :roll:

Og siden at jeg fikk mensen den 1. desember denne gangen, så er det jo også lett å vite hvilken CD jeg er på til enhver tid (noe jeg har store problemer med å huske ellers :oops: )

Og i dag - 8. desmeber, er jeg på CD 8!!!!

Mot slutten av neste uke reiser vi sikkert på besøk til Bananmannens foreldre, og Bananmannens bror kommer også dit, med sin samboer go deres 7 mnd gamle sønn..... Fare for at vi egger blir SVÆÆÆRT baby-syke da, ja....

(Bananmannen blir jo så baby-syk bare han snakker med sin bror på tlf, og hører sønnen i bakgrunnen - DA er han ikke vanskelig å få i "seng", nei :hoho: )

Bananmannen og broren skal til Oslo neste helg, og da blir jeg hjemme "alene"....

Tror jeg tar jule-vasken den helga.....

Ellers så har jeg gjort dette av "jule-ting":

Hengt opp adventstjerne og satt opp 7-armet lysestake (er jo ikke "juleting da, men tar den med alikevell)

Satt frem en FIN fiberoptisk engel som jeg fikk i julegave forrige jul

Blitt ferdig med alle de hjemmelagde julegavene

Handlet alle de andre julegavene

Pakket nesten alle julegavene (de vi har kjøpt - mangler noen av de hjemmelagde)

Funnet alle addressene til de vi skal sende gaver til

Laget "jule-vinduer" på kjøkkenet

Hengt opp "julegardiner" på stua (Vinrøde gardiner med gull/beige engler på)

Satt opp ÉN nisse (fikk i adventskalenderen fra Bananmannen, og fikk tiladelse til å sette den opp)

Hmmm....

Det var ikke så mye at det gjør noe, men så er det jo egentlig ikke så mye som skal gjøres heller da....

Blir vel ferdig med det meste i helga som kommer, tenker jeg, for jeg MÅ ha noen å henge fingrene i når jeg er hjemme alene....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhrg!!!!

Nå har jeg søkt nettet opp-og-ned-i-mente, men finner ingen steder hvor de selger Persona sticks over nett...... (Jeg har hørt om tilapoteket.no , men den siden fungerer ikke for tiden....) (Tror forresten ikke at den har fungert på lengre tider jeg nå...) :evil:

Ettersom jeg skal ta temp-pause denne mnd, så hadde jeg tenkt å teste med Persona etter EL, men nå ser det ut til at det ikke går som planlagt det heller.....

Jeg vet jo at Persona sticksen selges på apotek, men det er da så "FORFERDELIG" langt til nærmeste apotek her hvor jeg bor, og ikke har jeg noen planer om å dra dit hvor det er et heller, i den nærmeste framtid.....

Orker liksom ikke å kjøre ca 7-8 mil for å komme meg til apotek BARE for å kjøpe disse sticksene heller......

Og Bananmannen skal kanskje ha bilen i helga også, så da blir jeg i allefall "hjemmeværende".... *sukk*

Så da blir jeg uten noen "ledetråd" ang EL denne mnd da....

Vel, når jeg tenker meg om - jeg hadde jo EL forrige mnd, og da "skal" jo ikke jeg ha EL denne mnd etter min syklushistorie....

For den del - jeg trodde jeg hadde et "annenhver-syklus"-system på EL, men så skar det systemet seg også, og jeg fikk 2 EL på "rappen", så jeg vet egentlig ikke....

Jaja - jeg har ekstra grunn til å være spent rundt jule-tider da, for TCOYF estimerer med at jeg får EL den 20 (CD 20).....

Må følge ekstra godt med sekretene denne mnd da, men "de" er ikke helt til å forstå seg på de heller... Har ikke alltid EL-slim, og EL-slimet er heller ikke alltid på "rett" dag... (Når jeg regner ut fra temp)

Tappen er nesten umulig å forstå noe ut av; hard, lukket og langt nede kjenner jeg forskjell på, men når den er høyt oppe og hard, eller høyt oppe, myk og lukket - da skjønner jeg ingen ting da.... *sukk*

Nei nei - ja ja (er det ikke det Nissemamma'n på Jul på Månetoppen sier)

Nå skal jeg spille litt mer Sim's; har lånt Sim's Unleashed, i tillegg til HouseParty som jeg har fra før, så dette er morro (jeg sriver mest å "setter meg inn" i Unleashed'en enda, men det blir mer og mer morro jo mer jeg finner ut...)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Chiquita :)

Har du fått tak i Persona sticks?

Håper du slipper å "fomle i mørket" ang. EL denne måneden...skjønner godt at du vil vite når EL kommer osv!

Måtte :ler: da jeg leste det siste innlegget ditt i dagboka mi :)

Ang. der dere i klassen måtte nistirre på hverandre for å lage skulptur-portretter :ler:

Og så måtte jeg innom her og trøste deg littegranne vet du...stakkars deg som er hjemme alene *trøste trøste* Såså, du får kose deg masse med TheSims, leie en god film og spise noe godt i kveld.

Håper helga ikke blir så ille likevel :)

Klem fra Zafir og Lillebror 30+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da - har ikke fått tak i Persona sticks enda.....

Jeg har bare ikke kommet meg til et apotek!!!!

På mandag tror jeg kankje at jeg skal ta meg en tur til Trondheim for å gjøre unna de SISTE julegavene til besteforeldre (En julestjerne til hver), og da skal jeg innom apotek......

Jeg følger VELDIG godt med på slim og tapp nå, og HELDIGVIS er det ingen tegn til EL enda....

Nå har EL "vær-så-god" med å "holde" seg til Bananmannen er hjemme igjen, ja.....

Egentlig skal jeg nå rydde,stelle,vaske og pynte til jul jeg nå, men så sitter jeg her istedet - mye morsommere!!!!!

Julepynten er nedi kjelleren også, og der er det KALDT!!!! *grøss*

Har liksom ikke fått nok mot til å gå ned der enda.....

skal skrive mer senere, når jeg har noe mer å skrive om...

nå skal jeg "surfe" litt rundt....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NU, har jeg fått skiftet avatar.......

Passet jo ikke med Ole Brum i det heletatt!!!!

Har tenkt lenge på å finne Chiquita på nettet, men først nå husket jeg det samtidig som jeg hadde PC-tilgang!!!! :roll:

*klem*

Chiquita

(som måtte ha en liten pause fra jule-"styret")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tok jeg like greit og bestillte meg EL-tester hos SG, selv om de er dyrere enn hva Persons sticksen er....

Samma det, om jeg kommer meg på apotek i morgen, så skal jeg nok kjøpe noen Sticks alikevel - gjør jo ikke noe om de blir liggende litt....

For den del - er jo ikke sikkert at jeg får EL denne mnd heller (Etter "normalen", så er det en "ikke-EL-mnd" denne gangen)

Men jeg skal teste alikevel jeg da....

Så er jeg sikker.....

Bør egentlig begynne testingen på mandag, men det går jo ikke, på onsdag MÅ jeg ha begynnt, så får håpe testene kommer på tirsdag da, i8 det minste (det er vel litt mye å vente, men da får jeg satse på Persona-testene)

I dag er jeg på CD ... (*hmmm - hvilken dato er det i dag?*)

CD 15 blir det vel....

Og da kommer EL forhåpentligvis på fredag (er ikke det den 20?!), eller rundt da, i allefall....

Sist syklus nå, kom EL på CD 26, så det varierer litt, ja....

Får håpe fullmånen nå på *sptinge bort til kalenderen og se* torsdag 19 har positiv innvirkning på meg...

(Det er jo lov til å håpe - EL har tilfeldigvis klaffet med fullmånen 3(?!)ganger i den tiden jeg har tempet) :roll:

I kveld, etter EM-finalen i handball er ferdig, kommer sambo hjem.... Han ringte meg nå for ikke så lenge siden, og han var TRØTT!!!!!

Han har kjørt lastebil i hele natt, mens hans bror har kjørt vår bil....

(Egentlig skulle broren kjøre lastebilen, men det viste seg at han hadde "glemt" å fornye førerkortet i tide, slik at han fikk med "Liten LAstebil" på kortet....)

Samma det da, egentlig - hovedsaken er at Bananmannen kommer hjem!!!

Tror nok ikke jeg kan "kreve" alt for mye av han i kveld da, for han er nok stup-trøtt....

Skal bli godt å ha han hjemme igjen, og ikke på de isete vegene vi har her i landet... *grøss* Glad det ikke er meg.... :P

Men jeg skal inrømme at det har vært godt å ha dobbeltsengen for seg selv i 2 netter også, ja - STOR plass å rulle rundt på, og TO dyner - det er bare SÅåååååå godt :sjarmor:

Nå har jeg fått tatt ned all pynten som ikke er julepynt, og fått satt opp mye av julepynnten (og annen pynt) som vi skal ha oppe nå i jula....

Har også fåt vasket det meste, untatt 1 hylle i seksjonen (hvor adventskalenderen min står - der fikk jeg streng beskjed om å holde meg unna), og gulvet i stua.....

Ikke har jeg vært så nøye med tak og vegger i år heller, for de har vi vasket en gang i sommer, og når ingen har røyket i dette huset, så blir det ikke så møkkete - mest støv.....

(Så fant jeg en unskyldning for å slippe å være så nøye) :hoho:

Nå begynner jeg å bli lei av å være hjemme....

Var en snartur til mamma og pappa i går, men det er da så kjedelig det også....

Skal bli godt å få hjem Bananmannen, slik at vi (særlig jeg) får muligheten til å komme meg hjemmefra....

Vi skal reise til hans foreldre nå senere i uka, og det er derfor jeg prøver å få gjort unna det verste av julepyntinga nå....

Vel, jeg får vel sette i gang igjen, dersom jeg skal bli sånn nogenlunde ferdig til EM-finalen.... (Syns forresten at det var litt kjedelig at Norge skal møte Danmark i finalen da, men det blir liv i hallen da i allefall...)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er Bananmannen endelig hjemme igjen :sjarmor:

Jeg måtte låne meg bil i natt for å kjøre til Trondhiem for å hente han - Broren skulle tydeligvis ha blilen litt lengre - jaja, tenkte jeg og satte meg i bilen for å kjøre kl 12 i natt - og var fremme kl 2!!!!

Møtte Bananmannen der, og når han hadde perkert lastebilen, og skulle til levere nøklene på en bensinstasjon som han hadde fått beskjed om, så er bensinstasjonen stengt :evil: :evil: :evil:

Bensinstasjonen åpnet ikke før kl 6 igjen....

Så der satt vi da - kl 2 - og visste ikke hva vi skulle gjøre....

Det var 4 timer til bensisntasjonen åpnet - det var 6 timer til vi MÅTTE ha levert nøklene - det var 2 timer å kjøre hjem....

Alternativene var:

- Kjøre hjem, "legge ned" Bananmannen, og kjøre tilbake til Trondheim igjen.... Skulle da være i Trondheim kl 6, for så å kjøre hjem igjen... Da er en hjemme kl 8...

- Kjøre hjem, sove i nesten 2 timer, for så å kjøre til Trondheim å levere nøklene litt før kl 8, for så å kjøre hjem igjen - er da hjemme kl 10...

- Vente til bensinstasjonen åpner kl 6, og så kjøre hjem - er da hjemme kl 8....

Vi gikk for det siste alternativet, og ventet i Trondheim i 4 (!) timer......

Sukk - DET var kjedelig det!!!

Kjørte litt rundt og lette etter bensinstasjoner som var åpne, og tilslutt så fant vi en....

Vi kjørte ikke fortere enn 35 km/t heller, for å bruke mest mulig tid på "forflyttnings-momentet" :roll:

Men vi fikk da levert nøkkelen, og vi stupte i seng i dag tidlig (å møte mine foreldre på veien - vi på vei hjem - de på vei til jobb - det var litt morro) :hoho::hoho:

Når vi hadde lagt oss, overrasket Bananmannen med at han "ikke er for sliten til litt koz..." JIPPI!!!! :oops: :oops:

Og vi sovnet begge GODT etterpå... :P

Så nå ligger Bananmannen fremdeles og sover, og han må vel bare få lov til å fortsete med det - han hadde visst sovet 4 timer siden lørdagsmorgen kl 8 - og han var våken til i dag (mandag) på morgenen til nesten kl 9!!!!

Stakkar vennen min....

Jaja, ikke noe å gjøre noe med det nå.....

Jeg hadde jo forresten tenkt meg til Trondheim i dag for å gjøre unna de siste julegavene, men NEI TAKK!!!!

Får se i morgen....

Jeg har sendt mail rundt om på forskjellige apotek i "nærheten" og undersøkt om de har Persona sticks, og jeg har fått svar av et apotek (faktisk det nærmeste) om at de har det på lager, så JIPPI til det også.....

Da får jeg ta meg en tur i morgen, tenker jeg - begynner jo å haste med å teste også nå...

(vel, haster ikke SÅ mye enda - tappen er høyt oppe, hard og lukket, så det er ikke sikkert EL kommer helt enda, nei... Jeg har Creamy utflod, men det bruker jeg å ha nesten hele tiden fra Mens er slutt (- 4 dager hvor det er sticky rett etter mensen), så jeg speider nå etter EL-slimet - har ikke sett noe tegn til det enda, desverre...)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg fått tak i Persona tester, og jeg tester nå for "harde livet"... :sjarmor:

Bananmannen følger også spent med...

EL har foreløpig ikke inntruffet, men vi har ikke mistet håpet av den grunn....

I tillegg så har jeg nå begynnt å ta Folat, og Bananmannen har begynnt med Zink, så vi håper å gå et fruktbart år i møte... :roll:

Jeg har ikke tid til å skrive mer nå, da vi er på besøk til "svigers", men jeg skal komme med mer når jeg kommer hjem på mandag (dersom jeg får tid)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Pia....

OG GOD JUL TIL ALLE ANDRE SOM LESER HER INNE!!! :nisse:

Ja nå har jeg altså testet med Persona i 5 dager, men fremdeles har jeg ikke fått positivt resultat...

Men nå er det kanskje håp - jeg har hatt smerter i magen nå de siste to dagene, og tappen er høyt oppe og har åpnet seg masse, og i tillegg har jeg masse EL-slim....

Så nå skal jeg se om EL ikke kommer innen jeg er tom for Persona tester, og dersom ikke, så har jeg 10 SnartGravid-EL-tester på lager hjemme som jeg kommer til å ta i bruk....

I morgen skal vi hjem også - og jeg gleder meg....

Synes jeg har vært her lenge nok nå....

Bananmannens bror (og mange andre i slekta også) spør meg om ikke jeg også har lyst på en sånn liten krabat, men "heldigvis" så har jeg og Bananmannen en godt innøvd setning om at vi skal vente til jeg er ferdig med skolen....

Tror ikke det skal gå ann å se at vi også VIL ha en sånn liten en... :oops:

(Er ikke ofte jeg er glad for at jeg kan "lyve", men nå er jeg det...) :roll:

Men jeg og Bananmannen er ganske "ivrige" med kozen alikevel da - i tilfelle EL-testene mot formodning ikke skulle slå ut selv om jeg har EL...

(Jeg temper i tillegg for å være sikker) :sjarmor:

Nå er det visst noen flere som står på "venteliste" for å bruke PC'en her, så jeg må vel bare begynne å avslutte....

Vel, jeg har jo ikke så mye annet å skrive om heller da....

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg og Bananmannen som måtte vente så lenge her i Trondheim :o ....snakk om ufrivillig opphold så tidlig på mårraskvisten!

Jeg ønsker deg en riktig

(Nå må jeg haste videre her...lillejulaften!!!...har en del småtterier å fikse idag ;) Må bl.a rydde plass til juletreet.)

Klem fra Zafir 32+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...